Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

De skyder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
thoken
Supporter
Supporter
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 21 nov 2007 10:21
Mit fyr: scotte/dor 10 kw
Areal: 140 m2
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5500
Årligt forbrug: 3,5 t
Geografisk sted: Fyn
Givet likes: 98 gange
Modtaget likes: 46 gange

De skyder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Indlæg af thoken » 31 aug 2013 00:49

BWJ skrev:Jeg syntes det er fint, at vi sætter en f...... masse isenkram igang, der koster kassen.
Når ikke engang vores sygehusvæsen, og ældrepleje mm. fungerer, og lokumspapiret skal genbruges pga besparelser, så er det da iorden at vi bruger x mill. kroner på nogen ligegyldige tosser, som aldrig lærer at opføre sig bare tilnærmelsesvis normalt.
Men selvfølgelig, denne ligegyldige "redningsaktion" bliver vel bare finansieret af en buket nye afgifter, og besparelser.
Lorteland

Hej!
Jeg synes nu ikke de 420 børn der døde på grund af Assads brug af kemiske våben var nogle ligegyldige tosser :roll:

mvh thoken
Domptør for en scotte! Tidligere tb mini- kriger!
Scotte 10 kw,V7 styring, keramisk eltænder fra q-Pro, kompressorrens, vvb-prioritering (Metro 110l), trækstabilisator, alpha pro pumpe.
Solcelleanlæg: 5,85 kw, med 2x3kw KLNE invertere.
http://stokercloud.dk/dev/thoken.html


Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

De skyder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Indlæg af Tom_AT » 31 aug 2013 00:58

thoken skrev:

Hej!
Jeg synes nu ikke de 420 børn der døde på grund af Assads brug af kemiske våben var nogle ligegyldige tosser :roll:

mvh thoken
Nej for dælen.
Jeg synes ærligt talt denne mangel på medmenneskelighed er til at brække sig over.
Det er da fint nok vælgerne strømmer til DF, men jeg skammer mig godt nok over dette land og det efterhånden generelle syn på alt der ikke er lunken pilsner og leverpostej. Da vi her i DK blev trynet tilbage i 1940 var vi nok ganske glade for andre kom os til undsætning.

Hjemme teori
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2518
Tilmeldt: 28 feb 2008 23:46
Mit fyr: 16kW OPOP20 V.7 /Atmos 25GD+1800L Akku
Areal: 154m2
Brændsel: Brænde, sol , træpiller
Årligt forbrug: 5,5 t pill
Geografisk sted: 4295, Stenlille
Givet likes: 29 gange
Modtaget likes: 233 gange

De skyder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Indlæg af Hjemme teori » 31 aug 2013 07:04

Jeg har ikke lyst til at gå ind i debatten om flygtningene her i landet, for det kommer der aldrig rigtig noget konstruktivt ud af.

Men den vestlige verdens demkratiseringsredningsaktioner i Mellemøsten er og bliver altså noget rod. Jeg har ikke nogen god løsning til hvad man kan gøre men ved magt at indføre demokrati virker altså bare ikke dernede. Det ender bare med at de render og slagter hinanden i et væk, indfører sharia mm. De er sprunget for mange udviklingstrin over for at nå til demokratiske valg i dag og så virker det altså bare íkke.

Og når vi så er ved det, begynder jeg også at tvivle på at vores model virker. Når man ser på hvor grådige vi alle er blevet, det handler for meget om at fylde i lommerne og for lidt om at glæde sig over det man har.
Mvh. Sophus

Brugeravatar
BWJ
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 3382
Tilmeldt: 05 jan 2011 20:03
Areal: 155
Brændsel: VP/ solvarme/ Solcelleanlæg 6460Wp
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Givet likes: 200 gange
Modtaget likes: 238 gange

De skyder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Indlæg af BWJ » 31 aug 2013 09:16

Tom_AT skrev:
Nej for dælen.
Jeg synes ærligt talt denne mangel på medmenneskelighed er til at brække sig over.
Det er da fint nok vælgerne strømmer til DF, men jeg skammer mig godt nok over dette land og det efterhånden generelle syn på alt der ikke er lunken pilsner og leverpostej. Da vi her i DK blev trynet tilbage i 1940 var vi nok ganske glade for andre kom os til undsætning.
Det er muligt, men hvad så med børneslavearbejdere på fabrikker der laver vores tøj mm, er vi lige så "hellige" der, næee det er noget andet, og gør ingen ting ??.
Det da syndt for dem, men at tro at vi kan frelse verdenen når vi ikke engang kan sørge for vores egne, det er nok ret naivt.
At sammenligne 1940 med det der sker, har vist ingen gang på jord.
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.


Besvar