Side 1 af 1

biomax 16 snegle problemmer

: 15 jul 2012 17:35
af mrjyden
sidder lige ved en kammerat der har købt et bio 16 anlæg i sidste år december den 2 og nu er tandhjule
gået til i snegle og han kontakte vvs experten der så sagde at de ikke rep den og de kun vil udlevere stumber til den så han skulle selv stå for udskiftning af disse tandhjul.

kan det være korekte at de kan afvise ikke og skal rep snegle på deres værksted eller er det normalt for dem og bede kunder selv om at rep deres snegle.

dettil skal der siges at de i første omgang sagde det ikke viulle dække det da der havdee været andet i ind snegle så det var ikke deres problem men efter lidt diskuteren frem og tilage fik de da nye tandhjul er der nadre der har haft samme problemmer med deres bbiomax snegle

biomax 16 snegle problemmer

: 15 jul 2012 18:00
af MichaelK
VVS Eksperten i en nøddeskal, desværre.... Lad dit eksempel være til skræk og advarsel for andre.
Lad være med at handle der. Kundeservice er for dem, en by i Rusland.


Mvh.

biomax 16 snegle problemmer

: 15 jul 2012 18:30
af Dinsen
Tja jeg synes da det lyder fair kompromis. Og det står der sådan set osse i brugsanvisningen.