Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Brugt komplet solcelleanlæg ca. 1 kWp

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
klr
Stoker V
Stoker V

Indlægaf klr » 23 maj 2012 13:43

Anlægget er fra sol1000-projektet, installeret oktober 2003.
6*165w BP Solar 5170S (som i 2007 blev udskiftet under garanti uden at jeg i øvrigt havde bedt om det!). Panel-mål: 1593*790. Monokrystallinske.
1 stk. Frobenius Sunrise Micro (750w).

Til dato har anlægget produceret 6.761 kWt ifølge selvstændig måler. Det svarer til et stykke over 800 kWt/år - anlægget var endda pillet ned i ca. 2 måneder sommeren 2009 pga. nyt tag.

Jeg ved ikke om Frobenius-inverteren nu kan godkendes af energimidt.dk - den er ikke på listen så vidt jeg kan se, men jeg har altså kørt med nettomåleordningen i næsten 9 år.

Anlægget sælges kun, fordi jeg nu sætter et langt større anlæg op - og her passer det gamle ikke, hverken æstetisk eller funktionelt.

Prisen? - 7.000 kr. afhentet. Jeg mener det er billigt - ellers må du overbevise mig om noget andet jo. Men panelerne er billige - inverteren får du faktisk forærende oveni. Anlægget vil være taget ned.

Hvis du vil se det i funktion skal du skynde dig lidt - om ca. 1 måned er det nedtaget, inverteren muligvis noget før. Viborg.

(uden at det har noget at sige - blot til nysgerrige - så har anlægget vel kostet i nærheden af 50.000 kr for knap 9 år siden, hvoraf staten gav ca. det halve)

Hvis du er interesseret så giv mig en privat meddelelse.

hmunielsen
Stoker I
Stoker I

Indlægaf hmunielsen » 03 jun 2012 16:55

Hej Vi er interessereret i at købe dit anlæg.Hvis det stadig er tilsalg. Vi skal naturligvis ha en sludder

MVH John

klr
Stoker V
Stoker V

Indlægaf klr » 03 jun 2012 23:19

61699519

Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!

Tilbage til "Salg"