Side 1 af 8

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 06 mar 2012 13:27
af mikael1960
Hej,

Jeg undrer mig.

November 2011 fik jeg installeret et scotte pillefyr.
Primo December 2011 bestilte jeg et Opstartsbesøg.

Det er nu 3 måneder siden.

NBE har ikke engang ringet for at beklage ventetiden.
De har ikke kontaktet mig.
Montøren har ikke kontaktet mig. Der er ingen beskedder på mine to telefonsvarer.

Der er ingentign.

Når man ringer derop, hvilket jeg efterhånden har gjort nogle gange, så tager de ikke telefonen.

Undskyld, NBE - men jeg synes ikke i kan være det bekendt. icon_frown.gif

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 06 mar 2012 14:06
af pille bruger
.

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 06 mar 2012 14:08
af levi
mikael1960 » 06 Mar 2012, 13:27 skrev:Hej,

Jeg undrer mig.

November 2011 fik jeg installeret et scotte pillefyr.
Primo December 2011 bestilte jeg et Opstartsbesøg.

Det er nu 3 måneder siden.

NBE har ikke engang ringet for at beklage ventetiden.
De har ikke kontaktet mig.
Montøren har ikke kontaktet mig. Der er ingen beskedder på mine to telefonsvarer.

Der er ingentign.

Når man ringer derop, hvilket jeg efterhånden har gjort nogle gange, så tager de ikke telefonen.

Undskyld, NBE - men jeg synes ikke i kan være det bekendt. icon_frown.gif
Hej Michael, - du skal rette henvendelse direkte til den leverandør du har købt fyret af, - det er ham/os der booker service til dig - og også ham/os der kan "rykke" på dine vegne :)

Når du booker skal du oplyse.

Faktura nummer.
Fulde navn.
Add.
Postnummer.
By.
Mail add.
Mobil nummer.

Al booking af service foregår elektronisk fra os grossister til NBE så der ikke opstår "svipsere" :great:

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 06 mar 2012 17:11
af ringorofl
Jeg fik scotte i Oktober og havde opstartsbesøg tirsdag i sidste uge...
Så ventetiden var ca 4-5 mdr

Jeg sendte ansøgningsskemaet afsted i november og hørte først fra dem i Januar, da jeg selv ringende... Derefter gik der ca 2 mdr før de kom forbi

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 06 mar 2012 18:11
af Zarge
Med andre ord... De reklamere med et opstarts besøg når du køber, og med lidt held kan du så få det, når du selv har indstillet anlægget, og lært det at kende... Jow jow...

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 06 mar 2012 18:59
af Bjarne B.
Da det for mange er det første pillefyr folk har haft, burde opstartbesøget da ligge umiddelbart efter fyret er sat til. Det er en ommer..!

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 06 mar 2012 19:00
af mick n
kan man ikke kalde det her en svipser bare en lille en

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 06 mar 2012 19:06
af pille bruger
Bjarne B. » 06 Mar 2012, 18:59 skrev:Da det for mange er det første pillefyr folk har haft, burde opstartbesøget da ligge umiddelbart efter fyret er sat til. Det er en ommer..!
Fyret er fra fabrik indstillet til /sat op til, sæt strøm til og nyd varmen.
Det kan finindstilles, ja og det er det opstart besøget er til for.
Det gør ikke noget at fyret så har kørt et par måneder eller mere.
Faktisk er det bedst at se på driften efter en måned eller mere.

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 06 mar 2012 19:22
af mikael1960
@michael. Det kan jeg sagtens forstå. Det er ikke det der gør mig vred og irriteret.

Jeg hører intet fra dem.
Jeg hører intet fra dem.
Jeg hører intet fra dem... og tiden går.

Nu får jeg at vide idag i denne tråd, at proceduren er ændret.
Men kun fordi JEG beklager mig over manglende service.

Sagt med andre ord.

Forestil dig at du køber ny bil, og forhandleren lader den stå på lager indtil du selv finder på at spørge til den ?
Hvis du bestiller en vare i en vilkårlig butik, så aftaler man en eller anden form for kommunikatikon.

Jeg er irriteret, jeg er skuffet.

Jeg skal gerne kontakte smeden - det er intet problem. Men kunne de da for fanden ikke have informeret os - gerne via dette forum med et kæmpe banner !

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 06 mar 2012 19:28
af Bjarne B.
pille bruger » 06 Mar 2012, 19:06 skrev: Fyret er fra fabrik indstillet til /sat op til, sæt strøm til og nyd varmen.
Det kan finindstilles, ja og det er det opstart besøget er til for.
Det gør ikke noget at fyret så har kørt et par måneder eller mere.
Faktisk er det bedst at se på driften efter en måned eller mere.
Det kan der nok være en vis rigtighed i, men den gode service ligger i at komme, når kunden ønsker det.