Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
mikael1960
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 224
Tilmeldt: 25 jul 2011 07:35
Mit fyr: Scotte blackstar 16kw + 60rør
Areal: 120+120 kælder
Brændsel: Piller (German Pellets)
Fremviser gerne i postnummer: 4684
Dagligt forbrug: 17kg(23,6kgfør30/12)
Geografisk sted: Toksværd, Sydsjælland

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

Indlægaf mikael1960 » 06 mar 2012 13:27

Hej,

Jeg undrer mig.

November 2011 fik jeg installeret et scotte pillefyr.
Primo December 2011 bestilte jeg et Opstartsbesøg.

Det er nu 3 måneder siden.

NBE har ikke engang ringet for at beklage ventetiden.
De har ikke kontaktet mig.
Montøren har ikke kontaktet mig. Der er ingen beskedder på mine to telefonsvarer.

Der er ingentign.

Når man ringer derop, hvilket jeg efterhånden har gjort nogle gange, så tager de ikke telefonen.

Undskyld, NBE - men jeg synes ikke i kan være det bekendt. icon_frown.gif
Mikael


Brugeravatar
pille bruger
Supporter
Supporter
Indlæg: 7447
Tilmeldt: 14 nov 2008 17:57
Mit fyr: RTB
Areal: 160
Brændsel: piller + 30 rør solfanger
Dagligt forbrug: 10 kg.
Årligt forbrug: 4500 kg.
Geografisk sted: Svendborg
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 39 gange

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

Indlægaf pille bruger » 06 mar 2012 14:06

.
Senest rettet af pille bruger 06 mar 2012 14:09, rettet i alt 1 gang.
Best regards
Michael fra StokerCloud Service http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
RTB + Ilt styring + solfanger.

levi

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

Indlægaf levi » 06 mar 2012 14:08

mikael1960 » 06 Mar 2012, 13:27 skrev:Hej,

Jeg undrer mig.

November 2011 fik jeg installeret et scotte pillefyr.
Primo December 2011 bestilte jeg et Opstartsbesøg.

Det er nu 3 måneder siden.

NBE har ikke engang ringet for at beklage ventetiden.
De har ikke kontaktet mig.
Montøren har ikke kontaktet mig. Der er ingen beskedder på mine to telefonsvarer.

Der er ingentign.

Når man ringer derop, hvilket jeg efterhånden har gjort nogle gange, så tager de ikke telefonen.

Undskyld, NBE - men jeg synes ikke i kan være det bekendt. icon_frown.gif


Hej Michael, - du skal rette henvendelse direkte til den leverandør du har købt fyret af, - det er ham/os der booker service til dig - og også ham/os der kan "rykke" på dine vegne :)

Når du booker skal du oplyse.

Faktura nummer.
Fulde navn.
Add.
Postnummer.
By.
Mail add.
Mobil nummer.

Al booking af service foregår elektronisk fra os grossister til NBE så der ikke opstår "svipsere" :great:

ringorofl
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 69
Tilmeldt: 06 nov 2011 20:51
Mit fyr: Scotte 10kw
Areal: 169
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7490
Dagligt forbrug: 15
Årligt forbrug: 8

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

Indlægaf ringorofl » 06 mar 2012 17:11

Jeg fik scotte i Oktober og havde opstartsbesøg tirsdag i sidste uge...
Så ventetiden var ca 4-5 mdr

Jeg sendte ansøgningsskemaet afsted i november og hørte først fra dem i Januar, da jeg selv ringende... Derefter gik der ca 2 mdr før de kom forbi

Brugeravatar
Zarge
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 3992
Tilmeldt: 19 okt 2008 15:15
Mit fyr: Scotte 16kw BS20 v10
Areal: 2*132m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 7500
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: plyf... nu ser vi...
Geografisk sted: Nær Sir ved Holstebro
Givet likes: 8 gange
Modtaget likes: 11 gange

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

Indlægaf Zarge » 06 mar 2012 18:11

Med andre ord... De reklamere med et opstarts besøg når du køber, og med lidt held kan du så få det, når du selv har indstillet anlægget, og lært det at kende... Jow jow...


Bjarne B.
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 720
Tilmeldt: 27 nov 2011 12:09
Mit fyr: Atmos 32 og Scotte 16kw
Areal: 166 + 100
Brændsel: træ og piller
Fremviser gerne i postnummer: 9320
Geografisk sted: Nordjylland
Givet likes: 4 gange
Modtaget likes: 3 gange

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

Indlægaf Bjarne B. » 06 mar 2012 18:59

Da det for mange er det første pillefyr folk har haft, burde opstartbesøget da ligge umiddelbart efter fyret er sat til. Det er en ommer..!

mick n
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 206
Tilmeldt: 04 mar 2012 19:44
Mit fyr: scotte blackstar mini
Areal: 120+80 kælder
Brændsel: 8 mm træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 3100
Geografisk sted: 3100 hornbæk

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

Indlægaf mick n » 06 mar 2012 19:00

kan man ikke kalde det her en svipser bare en lille en
jeg har haft ekoheat DET VIRKER IKKE kører nu med black star mini og det spiller 100 %

Brugeravatar
pille bruger
Supporter
Supporter
Indlæg: 7447
Tilmeldt: 14 nov 2008 17:57
Mit fyr: RTB
Areal: 160
Brændsel: piller + 30 rør solfanger
Dagligt forbrug: 10 kg.
Årligt forbrug: 4500 kg.
Geografisk sted: Svendborg
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 39 gange

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

Indlægaf pille bruger » 06 mar 2012 19:06

Bjarne B. » 06 Mar 2012, 18:59 skrev:Da det for mange er det første pillefyr folk har haft, burde opstartbesøget da ligge umiddelbart efter fyret er sat til. Det er en ommer..!


Fyret er fra fabrik indstillet til /sat op til, sæt strøm til og nyd varmen.
Det kan finindstilles, ja og det er det opstart besøget er til for.
Det gør ikke noget at fyret så har kørt et par måneder eller mere.
Faktisk er det bedst at se på driften efter en måned eller mere.
Best regards
Michael fra StokerCloud Service http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
RTB + Ilt styring + solfanger.

mikael1960
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 224
Tilmeldt: 25 jul 2011 07:35
Mit fyr: Scotte blackstar 16kw + 60rør
Areal: 120+120 kælder
Brændsel: Piller (German Pellets)
Fremviser gerne i postnummer: 4684
Dagligt forbrug: 17kg(23,6kgfør30/12)
Geografisk sted: Toksværd, Sydsjælland

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

Indlægaf mikael1960 » 06 mar 2012 19:22

@michael. Det kan jeg sagtens forstå. Det er ikke det der gør mig vred og irriteret.

Jeg hører intet fra dem.
Jeg hører intet fra dem.
Jeg hører intet fra dem... og tiden går.

Nu får jeg at vide idag i denne tråd, at proceduren er ændret.
Men kun fordi JEG beklager mig over manglende service.

Sagt med andre ord.

Forestil dig at du køber ny bil, og forhandleren lader den stå på lager indtil du selv finder på at spørge til den ?
Hvis du bestiller en vare i en vilkårlig butik, så aftaler man en eller anden form for kommunikatikon.

Jeg er irriteret, jeg er skuffet.

Jeg skal gerne kontakte smeden - det er intet problem. Men kunne de da for fanden ikke have informeret os - gerne via dette forum med et kæmpe banner !
Mikael

Bjarne B.
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 720
Tilmeldt: 27 nov 2011 12:09
Mit fyr: Atmos 32 og Scotte 16kw
Areal: 166 + 100
Brændsel: træ og piller
Fremviser gerne i postnummer: 9320
Geografisk sted: Nordjylland
Givet likes: 4 gange
Modtaget likes: 3 gange

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

Indlægaf Bjarne B. » 06 mar 2012 19:28

pille bruger » 06 Mar 2012, 19:06 skrev:
Bjarne B. » 06 Mar 2012, 18:59 skrev:Da det for mange er det første pillefyr folk har haft, burde opstartbesøget da ligge umiddelbart efter fyret er sat til. Det er en ommer..!


Fyret er fra fabrik indstillet til /sat op til, sæt strøm til og nyd varmen.
Det kan finindstilles, ja og det er det opstart besøget er til for.
Det gør ikke noget at fyret så har kørt et par måneder eller mere.
Faktisk er det bedst at se på driften efter en måned eller mere.


Det kan der nok være en vis rigtighed i, men den gode service ligger i at komme, når kunden ønsker det.



Tilbage til "Scotte Pillefyr"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst