Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

NBE webside - svarer ikke

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
mikael1960
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 224
Tilmeldt: 25 jul 2011 07:35
Mit fyr: Scotte blackstar 16kw + 60rør
Areal: 120+120 kælder
Brændsel: Piller (German Pellets)
Fremviser gerne i postnummer: 4684
Dagligt forbrug: 17kg(23,6kgfør30/12)
Geografisk sted: Toksværd, Sydsjælland

NBE webside - svarer ikke

Indlægaf mikael1960 » 22 dec 2011 13:16

Hej,

Jeg har d. 12/12 bestilt et OPTIMA besøg, via NBE webside.
Jeg undrede mig over om min bestilling blev modtaget hos NBE.
Derfor sendte jeg efterflg. en mail. - Heller ikke noget svar.

Idag har jeg så ringet til NBE for at høre om de har modtaget min bestilling.
Det har de. Tak for det.

Men hvor er det frustrerende at NBE undlader at kvittere for modtagelsen af en bestilling.
Jeg vil foreslå at NBE ændrer hjemmesiden til at sende en automatisk mail og skriv gerne noget i stil med "tak" og at "du hører snart fra os". Det er forresten en god service, som er standard mange andre steder.
Skriv også at folk skal kontakte jer på anden vis, såfremt man ikke modtager en mail indenfor en time... eller sådan noget lignende... Der kan jo være bestillinger der ikke er udfyldt korrekt.

Hvad synes i ?

mikael
Mikael


Brugeravatar
Lund
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1467
Tilmeldt: 09 dec 2009 21:50
Mit fyr: Biomax 16
Areal: 150
Brændsel: Polar Power 8 mm
Fremviser gerne i postnummer: 7620
Årligt forbrug: 5,5 Ton
Geografisk sted: Tørringhuse/Lemvig
Modtaget likes: 1 gang
Kontakt:

NBE webside - svarer ikke

Indlægaf Lund » 22 dec 2011 13:27

Firmaer og mail er mange gange en dårlig sammensætning, jeg har skrevet 2 gange til dem, aldrig er der kommet et svar, men jeg er ikke forbavset, det sker ofte når man sender mail, også til andre firmaer.
Jeg tror ikke de orker at gå listen af mail igennem, men blot sletter hele baduljen.

Brugeravatar
hahomi
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 680
Tilmeldt: 01 jul 2011 17:34
Mit fyr: BIOMAX 16
Areal: 120
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4840
Dagligt forbrug: 15
Geografisk sted: Nørre Alslev Falster

NBE webside - svarer ikke

Indlægaf hahomi » 22 dec 2011 14:16

mikael1960 » 22 Dec 2011, 13:16 skrev:Hej,

Jeg har d. 12/12 bestilt et OPTIMA besøg, via NBE webside.
Jeg undrede mig over om min bestilling blev modtaget hos NBE.
Derfor sendte jeg efterflg. en mail. - Heller ikke noget svar.

Idag har jeg så ringet til NBE for at høre om de har modtaget min bestilling.
Det har de. Tak for det.

Men hvor er det frustrerende at NBE undlader at kvittere for modtagelsen af en bestilling.
Jeg vil foreslå at NBE ændrer hjemmesiden til at sende en automatisk mail og skriv gerne noget i stil med "tak" og at "du hører snart fra os". Det er forresten en god service, som er standard mange andre steder.
Skriv også at folk skal kontakte jer på anden vis, såfremt man ikke modtager en mail indenfor en time... eller sådan noget lignende... Der kan jo være bestillinger der ikke er udfyldt korrekt.

Hvad synes i ?

mikael


Jeg har også været udsat for det er par gange og det er drøn irriterende, at en mail ikke tages alvorligt som en telefonsamtale.
Sidst jeg var udsat for det, var en meget enkel forespørgsel til Gjensidige forsikring, som blev sendt via deres hjemmeside. Efter nogle dage uden svar, ringede jeg til dem og spurgte om de ikke havde fået min mail.........og sørme jo, de fandt den da kiggede efter, men det var jo nemmere at "sylte" mails end telefonopkald.
Dette var faktisk medvirkende til, at jeg skiftede forsikringsselskab, om det så er bedre der ved jeg ikke.
Min bank derimod, giver svar samme dag, med mindre der er ferie/sygdom.
Vælg dine kampe med omhu.



Tilbage til "Fri debat"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst