Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

hs tarm

Pillefyr, Stokerfyr eller noget helt andet?
Få hjælp til at finde det anlæg der passer netop til dine behov.
For at få den mest korrekte hjælp, anbefaler vi at du nøje beskriver dine behov og ønsker.
Så bliver det nemmere at hjælpe dig :)
elsebeth
Stoker I
Stoker I

hs tarm

Indlægaf elsebeth » 13 sep 2011 11:30

hej herinde
Jeg har en gammel HS tarm kedel, type 1994 BK20 mk 11, som jeg meget gerne ville have sat et pillefyr på, kan det lade sig gøre og hvad skal jeg kikke efter
mvh
elsebeth

levi

hs tarm

Indlægaf levi » 13 sep 2011 13:02

elsebeth » 13 Sep 2011, 11:30 skrev:hej herinde
Jeg har en gammel HS tarm kedel, type 1994 BK20 mk 11, som jeg meget gerne ville have sat et pillefyr på, kan det lade sig gøre og hvad skal jeg kikke efter
mvh
elsebeth

Det vil jeg godt nok ikke anbefale, - køb dig et lille komplet pillefyr istedet :great:

elsebeth
Stoker I
Stoker I

hs tarm

Indlægaf elsebeth » 13 sep 2011 13:05

Det var også bare fordi det efter min mening var den nemmeste løsning da man så kunne bruge den eksisterende vandbeholder og der skulle vel heller ikke bygges noget om men tak for svaret

Albert
Stoker XIV
Stoker XIV

hs tarm

Indlægaf Albert » 13 sep 2011 22:53

Der kan sagtens bygges en pillebrænder på din kedel,men det vil nok koste mellem 12 og 15000 kr.og fyringsøkonomien er ikke optimal i en gammel kedel.
Hvis du vælger løsningen med en pillebrænder,er der jo et udvalg at kigge på i listen over fyringsanlæg her i forum.

For at få den mest korrekte hjælp, anbefaler vi at du nøje beskriver dine behov og ønsker.
Så bliver det nemmere at hjælpe dig :)

Tilbage til "Find det rette anlæg"