Side 7 af 8

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 11 mar 2012 02:12
af mrjyden
Det er normalt for nbe service du er ikke den eneste med denne service kender flere der første fik deres service flere mrd efter og har da en ven efter 2 år fik hans besøg for nogle dagexsiden det er deres politik nu om dage er det lagt ud til deres forhandler / grossisten.

Men vi må se om de ændre det med tiden

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 11 mar 2012 07:25
af dannidines
mrjyden » 11 Mar 2012, 02:12 skrev:Det er normalt for nbe service du er ikke den eneste med denne service kender flere der første fik deres service flere mrd efter og har da en ven efter 2 år fik hans besøg for nogle dagexsiden det er deres politik nu om dage er det lagt ud til deres forhandler / grossisten.

Men vi må se om de ændre det med tiden

NBE er producenten af brænder/importøren af kedlen og vel at betragte som f.eks. sanistaal/brdr. dahl, altså en grossist der sælger ud til et forhandlerled/andre grossister. det er forhandler/installatør som har kundekontakten ved salg samt efterfølgende ved reklamation, service o.l. f.eks. dvcenter.dk. (om NBE ejer 40 % eller ej ændre ikke på produktet - forretning er forretning, og hvis der er fordel i at købe sig ind, jaa..)

nu skrev NBE, på scotte.dk, inden de lukkede privat handel, at grundet efterspørgsel, så kunne de ikke opretholde den service de ønsker at yde, hvorfor det blev lagt ud til forhandlere - altså et udtryk for ikke at gå på kompromis med kvaliteten i produktionen samt brugerens oplevelse ved servicen... nu vil den hurtige/irriterede bruger sige "der er ingen service" - så det fordi man ignorerer det faktum at man skal ringe til den smed/vvser/forhandler hvor produktet er købt!! og stinker servicen der, så er det smed/vvser/forhandler som har et problem, et problem som de holder øje med via nordjysk-bioenergi.dk - anmeld forhandler...!

hvem af jer ringer direkte til fabrikken når ens TV står af hvis det er købt hos expert?!


jeg kender Mikaels tilfælde og det satme uheldigt.. især fordi han var oplyst noget a la "der går 2 mdr. før er der ikke tid" (ikke ord ret) og ja når det så fejler, man har "solgt sin Co2" besparelse, brugt en formue på komplet sol/pille setup som har drillet indtil for nyelig, og ikke fået opstarts (service) besøg ja... tror sgu jeg havde sprunget en sikring også! men tror Levi er ved at få hjulpet det på plads, hvis jeg skimtelæser rigtigt!

NBE har rigtig længe været rigtig flinke og er det stadig. de har hjulpet, ringet, taget telefonen når den ringede.. ja, tror sgu nok de har haft travlt (deres eget firma, så motivationen har vel været der...) .. men med 25000+ fyr solgt, kommende slut med oliefyr, flere og flere generelt skifter til piller - som jeg ser det er deres tiltag et nødvendigt onde inden man rendes over ende... NBE ejer 40 %...., min frygt vil være hvis der en dag var nogen der ejede 40/60/80 % af NBE eller det blev solgt til anden side, for "vi har det godt " som det er nu


p.s. hvis der er tvivl om det, så er jeg glad & tilfreds:-D

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 11 mar 2012 08:19
af paw
:great: :great:

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 11 mar 2012 09:24
af prons
Jeg er også en af dem der ikke har fået opstart besøg, men det kommer nok. Jeg syntes at de skal lave deres blanketer om så man ikke skal bestille direkte hos dem, med ved forhandlerer når man overfører CO2.

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 11 mar 2012 13:16
af levi
mrjyden » 11 Mar 2012, 02:12 skrev:Det er normalt for nbe service du er ikke den eneste med denne service kender flere der første fik deres service flere mrd efter og har da en ven efter 2 år fik hans besøg for nogle dagexsiden det er deres politik nu om dage er det lagt ud til deres forhandler / grossisten.

Men vi må se om de ændre det med tiden
Hvorfor søren skulle de dog ændre det ?, - de har jo netop lagt det ud til os da det er os der har dialogen med slutbrugeren!

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 11 mar 2012 18:12
af mikael1960
Hej igen... Jeg har ikke kunnet deltage i debatten nogle dage, så vil gerne lige starte med at sige til dig, søren oldenborg, tusind tak for dine imødekommende tilbud, og tak for at du beredvilligt tilbyder din assistance. Det er jeg rent faktisk MEGET glad for. :great:

Jeg var godt og grundig gal i skralden forleden, og frustreret over at tiden går uden at NBE informerer.
Når jeg har undladt at tage imod dit tilbud, så er det fordi jeg skylder smeden at kontakte ham. Det regner jeg med at gøre i næste uge.

Jeg har netop fået regningen fra ham - og uanset de mange oplevelser, så ser regningen indledningsvis ud til at være helt reel, og den stemmer med de oprindeligt givne overslag. Han skal også have ros for det han gør godt, og her beviser han at han er reel og han holder hvad han lover.

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 11 mar 2012 19:14
af Vangsgaard
levi » 11 Mar 2012, 13:16 skrev: Hvorfor søren skulle de dog ændre det ?, - de har jo netop lagt det ud til os da det er os der har dialogen med slutbrugeren!

Levi, hvis det er lagt ud til alle forhandlere, hvorfor har de så stadig bestillingsformularen på deres side ?

Jeg benyttede mig af den, og får besøg d. 19. marts (nu ikke fordi jeg ikke ville have besøg fra dig, troede bare man skulle henvende sig direkte til NBE)
Screen Shot 2012-03-11 at 7.12.24 PM.png
http://www.nordjysk-bioenergi.dk/sos-/o ... esoeg.html

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 11 mar 2012 19:24
af godsejeren
Vangsgaard » 08 Mar 2012, 23:28 skrev:Men vi er da sikkert andre ( i hvert fald mig :) ), der er nysgerrige hvorfor du Mick ikke længere er Ecoheat ejer? Nu havde du jo startet en tråd med mere på fyrrum
jeg undre mig nu også noget over at mick køber et ekoheat for så at skifte til scotte mini kort tid efter :shock: og man kan jo ikke sende en pb til ham for han kan jo ikk svare tilbage endnu

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 11 mar 2012 20:14
af Brandsen
Halløj i forum,

Brugere kan altid svare på en PB, nye brugere kan bare ikke sende PB.
Årsagen er at sikre forum medlemmer fra nogen der lige melder sig ind,
og herefter spammer alt og alle.

Så send roligt en ny bruger en PB.

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 11 mar 2012 20:34
af famdue
Hallo Paw

Hvorfor ser jeg ikke din velkendte avatar her??? den er jo den smukkeste der er set :)

Hilsen

Carsten