mrjyden » 11 Mar 2012, 02:12 skrev:Det er normalt for nbe service du er ikke den eneste med denne service kender flere der første fik deres service flere mrd efter og har da en ven efter 2 år fik hans besøg for nogle dagexsiden det er deres politik nu om dage er det lagt ud til deres forhandler / grossisten.
Men vi må se om de ændre det med tiden
NBE er producenten af brænder/importøren af kedlen og vel at betragte som f.eks. sanistaal/brdr. dahl, altså en grossist der sælger ud til et forhandlerled/andre grossister. det er forhandler/installatør som har kundekontakten ved salg samt efterfølgende ved reklamation, service o.l. f.eks. dvcenter.dk. (om NBE ejer 40 % eller ej ændre ikke på produktet - forretning er forretning, og hvis der er fordel i at købe sig ind, jaa..)
nu skrev NBE, på scotte.dk, inden de lukkede privat handel, at grundet efterspørgsel, så kunne de ikke opretholde den service de ønsker at yde, hvorfor det blev lagt ud til forhandlere - altså et udtryk for ikke at gå på kompromis med kvaliteten i produktionen samt brugerens oplevelse ved servicen... nu vil den hurtige/irriterede bruger sige "der er ingen service" - så det fordi man ignorerer det faktum at man skal ringe til den smed/vvser/forhandler hvor produktet er købt!! og stinker servicen der, så er det smed/vvser/forhandler som har et problem, et problem som de holder øje med via nordjysk-bioenergi.dk - anmeld forhandler...!
hvem af jer ringer direkte til fabrikken når ens TV står af hvis det er købt hos expert?!
jeg kender Mikaels tilfælde og det satme uheldigt.. især fordi han var oplyst noget a la "der går 2 mdr. før er der ikke tid" (ikke ord ret) og ja når det så fejler, man har "solgt sin Co2" besparelse, brugt en formue på komplet sol/pille setup som har drillet indtil for nyelig, og ikke fået opstarts (service) besøg ja... tror sgu jeg havde sprunget en sikring også! men tror Levi er ved at få hjulpet det på plads, hvis jeg skimtelæser rigtigt!
NBE har rigtig længe været rigtig flinke og er det stadig. de har hjulpet, ringet, taget telefonen når den ringede.. ja, tror sgu nok de har haft travlt (deres eget firma, så motivationen har vel været der...) .. men med 25000+ fyr solgt, kommende slut med oliefyr, flere og flere generelt skifter til piller - som jeg ser det er deres tiltag et nødvendigt onde inden man rendes over ende... NBE ejer 40 %...., min frygt vil være hvis der en dag var nogen der ejede 40/60/80 % af NBE eller det blev solgt til anden side, for "vi har det godt " som det er nu
p.s. hvis der er tvivl om det, så er jeg glad & tilfreds:-D