Træpiller fra Rødekro Biofabrik

Spørgsmål vedr. fyring med træpiller
Brugeravatar
Bop
Stoker XI
Stoker XI
15
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 okt 2008 19:08
Mit fyr: Woody kedel 24 kw chip 611
Areal: 296
Brændsel: Faurkilde træpiller
Årligt forbrug: kommer an på vejret
Geografisk sted: NV Sjælland

Re: Træpiller fra Rødekro Biofabrik

Indlæg af Bop »

Ok der er selvfølgelig det med levering men ellers er det da normalpris afhentet herom kring
for HP & Overgaard piller

Brugeravatar
supersecurity
Stoker I
Stoker I
16
Indlæg: 8
Tilmeldt: 15 nov 2007 21:29
Mit fyr: Baxi Multi Heat 1,5 350
Areal: 186
Brændsel: Træpiller
Dagligt forbrug: 30-35 kilo
Årligt forbrug: 7 t

Re: Træpiller fra Rødekro Biofabrik

Indlæg af supersecurity »

Hej.

Virkelig godt at høre at der nu sker noget..........

Dem af jer som har fået penge tilbage, havde i fået træpillerne?, og hvis ja, hvad gør de så med de piller?, eller var det en ordre som endnu ikke var leveret, som i har fået penge tilbage for?

Jan
flemmingg
Stoker I
Stoker I
15
Indlæg: 5
Tilmeldt: 10 jan 2009 23:10

Re: Træpiller fra Rødekro Biofabrik

Indlæg af flemmingg »

Bop skrev::shock: Sikken en skod forhandler
Vi har da heldigvis ikke så vidt jeg ved nogle af den slags i vores område.
Men irreterende den slags kan forekomme så burde de jo bare ringe eller skrive og sige de ikke kan levere og penge retur til hvis de har trukket dem.

Åbenbart stadig nogle der ikke har lært at engangshandler ikke kan betale sig i længden.
HOV - HOV

Der er for mit vedklommende ikke tale om engangshandler. Jeg har handlet med Pilleklubben flere gange, men Pilleklubben er åbenbart ikke proff. nok til i tide, at sige fra og informere kunderne.

mvh.
Brugeravatar
flippe
Stoker II
Stoker II
16
Indlæg: 49
Tilmeldt: 19 maj 2008 21:52
Mit fyr: KL25 - Styring 9002 - Trykeks.
Areal: 175 + 200 | VVB
Brændsel: Træpiller (Danske)
Dagligt forbrug: 25-30 kg.
Årligt forbrug: Forventet 5-6 tons
Geografisk sted: Toftlund

Re: Træpiller fra Rødekro Biofabrik

Indlæg af flippe »

I forbindelse med aftalen om returnering af mine penge, blev traepillen.dk skriftlig
gjort opmærksom på at de havde 5 dage til at afhente deres træpiller, da de ellers
ville blive bortskaffet. I dag har de haft 12 hverdage, og pillerne bortskaffes derfor.

Dbh.
Henrik
KL-Stoker 25 kW - Styring 2002 - Trykekspansion
Træpiller (Danske) - Forventet årsforbrug 5-6 tons
175 kvm beboelse årgang 1937, hulmursisoleret 100 mm +
200 mm på loft og i skunke + 140 kvm erhverv. 100 mm isolering.
255 kvm er gulvvarme - 60 kvm 1.sal med radiatorer.
Brugeravatar
Bop
Stoker XI
Stoker XI
15
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 okt 2008 19:08
Mit fyr: Woody kedel 24 kw chip 611
Areal: 296
Brændsel: Faurkilde træpiller
Årligt forbrug: kommer an på vejret
Geografisk sted: NV Sjælland

Re: Træpiller fra Rødekro Biofabrik

Indlæg af Bop »

:shock: De må da godt nok være meget dårlige hvis man ikke bare kan blande dem med bedre piller & fyre dem af.

jni
Stoker XI
Stoker XI
15
Indlæg: 550
Tilmeldt: 15 jul 2008 15:30
Mit fyr: woody / OPOP418
Areal: 135+70
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Dagligt forbrug: 35 kg
Årligt forbrug: 6-8 tons
Geografisk sted: skælskør

Re: Træpiller fra Rødekro Biofabrik

Indlæg af jni »

det er jo også en måde at "bortskaffe" dem på :wink:
mvh jesper
jni
Stoker XI
Stoker XI
15
Indlæg: 550
Tilmeldt: 15 jul 2008 15:30
Mit fyr: woody / OPOP418
Areal: 135+70
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Dagligt forbrug: 35 kg
Årligt forbrug: 6-8 tons
Geografisk sted: skælskør

Re: Træpiller fra Rødekro Biofabrik

Indlæg af jni »

sakset fra pilleklubben:
Emne: Hvem vil med i en hadeklub?
Sendt: 22 Januar 2009 kl. 21:36
Kære venner - kunder hos Træpillen.

Jeg kan se af nedenstående indlæg, at jeg desværre ikke er den eneste, som Henrik udsætter for en helt uanstændig behandling. Jeg var en af dem der hoppede på vognen og indbetalte ca. 60.000 kr- ultimo september 08.

I løbet af december har jeg så fået leveret den lovede mængde træpiller, men i en meget dårligere kvalitet. Nu er det umuligt at komme i kontakt med Henrik - telefonen fortæller om en ny leverandør. E-mails til mange forskellige adresser finder han ikke nødvendig at besvare - den mand og forretning skal lukkes snarest - hvem vil være med til en samlet henvendelse til pressen?

Jeg modtager gerne henvendelser direkte på denne mailadresse: jle(@)noea.dk - fjern parentesen!

Dem der endnu ikke har modtaget træpiller, men som har fået hævet pengene, vil jeg opfordre til at lave politianmeldelse - det ligner fup og svindel, det Henrik har gang i.

Synd at et godt initiativ skal mishandles af en person som Henrik.

VH. John

IP-adresse registreret

joe louis
Newbie



Medlem siden: 22 Januar 2009
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 4
Sendt: 23 Januar 2009 kl. 22:07
Hej til deltagerne i dette forum - det er da dejligt at konstatere, at der er liv i fora'et.

På 24 timer er der 15, der har set mit indlæg - desværre har de ikke reageret på indlægget.

Omvendt - kan det jo også være heldigvis! Der er åbenbart stadig tilfredse kunder hos Pilleklubben/Traepillen.dk - og det er jo bare dejligt for Henrik.

Jeg mener stadig, at hans behandling af kunderne gør, at han bestemt ikke fortjener at være leverandør til os hæderlige stokerejere, og håber, at der snart melder sig nogle utilfredse kunder under fanerne, så vi i samlet flok kan få dette foretagende lukket - og undgå, at der er flere der enten ikke får leveret varer de har forudbetalt eller får leveret en dårligere kvalitet end det lovede - og dette uden Henrik er villig til at kommunikere med os eller give kompensation for den dårligere kvalitet.

Jeg skal samtidig gøre opmærksom på, at vi har lavet vores købsaftaler med Pilleklubben/Traepillen.dk, og det er den ansvarlige for disse foretagender - altså Henrik, der må sikre, at alle aftaler gennemføres som aftalt.

Han kan ikke skjule sig bag Rødekro Biofabrik eller andre leverandører - vi har købt hos Henrik - og han er ene og alene ansvarlig for at handlen gennemføres som lovet og aftalt - se hjemmesiden. Det kan anbefales at lave en udskrift af denne aht. en evt. senere retssag.

Hvis man, som Henrik har gjort, modtager penge fra kunder, er man også ansvarlig for at levere varen som aftalt - ellers er det bedrageri - og det SKAL anmeldes til Politiet af dem der har indbetalt pengene, men ikke fået varerne. Politiet sørger så for, at der rejses tiltale mod den anmeldte.

Dem der ikke har fået leveret træpiller endnu, og som har skriftlig bevis - via f.eks. kontoudtog, på at beløbet er forudbetalt og hævet, bør hurtigst muligt henvende sig til det lokale politi - ellers kan man komme retsmæssigt i klemme på grund af sendrægtighed.

Håber at høre fra nogle af jer inden længe.

God week-end.



IP-adresse registreret

joe louis
Newbie



Medlem siden: 22 Januar 2009
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 4
Sendt: i går kl. 12:21
Hej igen! Den udholdende skribent er stadig på banen.

Jeg har nu modtaget personlige henvendelser fra 3 - heraf to, der i ca. 4 mdr. har haft penge tilgode, og endnu ikke har fået leveret træpiller - jeg hører fortsat gerne fra utilfredse kunder.

Vedr. mulighed for at få tilbageført penge ifbm. e-handel - se http://www.e-handelsfonden.dk

Ønsker du at være med til at vurdere www.traepillen.dk - klik ind på http://www.trustpilot.dk - opret dig som bruger, og skriv din vurdering.

På denne måde, kan vi hjælpe hinanden med at sikre, at kun seriøse e-handelsfirmaer overlever og benyttes!
Brugeravatar
SLE
Stoker III
Stoker III
15
Indlæg: 84
Tilmeldt: 23 dec 2008 20:38
Mit fyr: V10, Blackstar 10 kw +Solvarme
Areal: 130m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 8960
Årligt forbrug: ca. 4 tons
Geografisk sted: Randers SØ

Re: Træpiller fra Rødekro Biofabrik

Indlæg af SLE »

I kan måske få fat i Henrik Hornshøj på Tlf. 28 43 27 29. Det var sådan jeg fik mine penge retur.
Brugeravatar
Gjelff
Stoker II
Stoker II
17
Indlæg: 55
Tilmeldt: 04 jan 2007 15:17
Mit fyr: Pellx KMP20
Areal: 130
Brændsel: træpiller
Årligt forbrug: 5-6 t
Geografisk sted: Ikast/Bording

Re: Træpiller fra Rødekro Biofabrik

Indlæg af Gjelff »

Så lykkedes det at få afsluttet nummeret med Træpillen.dk/Henrik Hornshøj/pilleklubben/Lanza.dk.

Jeg bestilte 4 paller træpiller, og betalte træpillen.dk/lanza.dk med visa d. 27. september.
Gennem utallige henvendelser pr. mail, og forgæves opringninger, har jeg kun sporadisk fået
en mail, med en masse tomme løfter om "levering i næste uge".
Jeg kontaktede min bank, medbringende udskrifter af mail korrespondance, og banken
ville straks indbringe en indsigelse for PBS, og i dag har jeg så fået pengene tilbageført.

Jeg kan kun advare alle: GÅ LANGT UDEN OM TRAEPILLEN.DK/HENRIK/LANZA.DK/PILLEKLUBBEN.DK
selvbygger
Stoker I
Stoker I
15
Indlæg: 5
Tilmeldt: 27 jan 2009 14:51

Re: Træpiller fra Rødekro Biofabrik

Indlæg af selvbygger »

Der er faktisk en smule ironi over det med hr.Henrik Hornshøj.Husker vi ikke alle hvordan han selv altid har angrebet og truet alt og alle andre når de(måske???tit og ofte var det jo kun Henriks udsagn vi hørte ) ikke havde orden i eget hus. Hvis Hernik stadig skylder folk penge er der jo nok ikke de store chancer for efterhånden at hente dem.

Besvar