Aktive brugere herinde

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
13
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af Lintz »

Troldmand. skrev: 30 aug 2019 21:49 Nå pyt. Min rolle som vp nørd, er vist opbrugt her på sp.
God weekend.
Ja - Det tror jeg også - Eller - Det kræver nok en stor holdningsændring fra din side hvis du skal få ørenlyd.
En holdningsændring som jeg har svært ved at se komme.

Jeg sammenligner dig lidt med billisten der hører i radion at der findes en spøgelsebillist i det område du kører i men du påstår hårdnakket at der ikke kun er én men flere hundrede - og det bliver du ved med selv om alle beviser peger i anden retning.

Du har også mange gange fremhævet at du godt ved hvordan man skal debatterer da du har 25+ års erfaring som politisk debattør.
Som politisk debatør er det jo ikke overraskende at du svarer i øst når der bliver spurgt i vest - Ej heller at du snakker udenom når du bliver angrebet direkte i en påstand som andre brugere kan bevise er forkert udlagt.

Jeg syntes virkelig du skal sætte dig ned og læse - men samtidig FORSTÅ hvad der bliver skrevet herinde når folk kommer med kritik af din færden her på forummet, men samtidig tror jeg det løb er kørt.

Samtidig vil jeg sige at den mudderkastning du har rettet mod holdet og min person accepteres ikke mere fra min side - Det er slut.....

Angående Varmepumpe ideen tror jeg da også den er i fremmarch. Jeg er jo ikke blind når jeg kører rundt i det danske land. Mange steder ser man jo den lidt grimme hvide kasse hænge på ydrevæggen men om den så er guds gave til pillefyrs-folket som du mener tror jeg nu ikke - Det er et alternativt hvis man ikke kan komme på f.eks fjernvarme.
Og folk må jo gøre op med sig selv hvilken opvarmnings form de ønsker. Jeg er (squ) ligeglad.

Allerhelst vil jeg nok have billig fjernvarme - Det bliver da ikke nemmere men jeg gider ikke bo der hvor det er, så nu er det et pillefyr der opvarmer min bolig. Førhen et oliefyr samt brændefyr.

Sluttelig - Et godt forum hvor mange ting bliver vendt - Langt fra død som Hr. Troldmand påstår. Måske af og til kørt lidt ned i gear på grund af at der også findes andet i livet end StokerPro.
En gang imellem kommer bølgerne til at gå højt men i 99% af tilfældne kan den/de pågældne bruger godt se at de skred over stregen og kommer med en undskyldning eller indrømmelse.
Et forum hvor folk er meget obs på at anmelde unormaliteter, så "Spammer" der dukker op her lever ikke længe før de er "verpet ud".

Mon ikke jeg på Teamets vegne godt kan takke for de mange rosende ord som kommer fra brugerne herinde om at vi gør vores arbejde godt.
Det luner trods alt når man gang på gang bliver angrebet fra anden side.

- Og nu vil jeg tage med datteren på mc-tur i det dejlige vejr på min nyerhvervet mc.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Fiffer
Stoker XI
Stoker XI
5
Indlæg: 514
Tilmeldt: 29 mar 2019 18:14
Mit fyr: Nbe 1016 kedel 10kw
Areal: 140
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6933
Dagligt forbrug: 6 kg
Årligt forbrug: 6
Har takket: 384 gange
Blevet takket: 108 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af Fiffer »

Dejligt at se forummet ikke er helt død endnu, og jeg slutter op om man bevarer den gode tone, og har respekt for andres meninger, men at man ikke behøver være enige af den grund. Mvh.
10 kw nbe 1016 kedel,140 kvm hus, murer af Guds nåde.
Brugeravatar
nasty
Stoker XII
Stoker XII
12
Indlæg: 709
Tilmeldt: 15 aug 2011 16:05
Mit fyr: Woody mini 10kw BS 1610
Areal: 133
Brændsel: 8 mm træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9640
Dagligt forbrug: 18 kg
Årligt forbrug: 4,5 ton eller1800 m3
Geografisk sted: farsø egnen I Det Jyske land vester hornum
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 13 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af nasty »

Er her inde og kikke hverdag om der er noget relevant.
Navnet er Allan
Nybagt woody mini 10 kw ejer med V7 styring og det er han glad for http://stokercloud.dk/dev/showmain.php?mac=allan1978
før den en Orange Fanta på fultid (problemer)
Før den naturgas
Slevhansen
Stoker III
Stoker III
7
Indlæg: 66
Tilmeldt: 11 okt 2016 18:08
Mit fyr: MGM comfort 15
Areal: 140
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4250
Geografisk sted: Fuglebjerg
Blevet takket: 15 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af Slevhansen »

Jeg kigger da også forbi, så'n en gang eller to om ugen, bare lige for at se hvad der sker, eller om nogen sælger noget jeg lige står og mangler.
Bri_Jac
Stoker XIV
Stoker XIV
13
Indlæg: 813
Tilmeldt: 02 jun 2010 10:36
Mit fyr: pt i lejet rækkehus med gasfyr :-(
Areal: 110
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Geografisk sted: Pedersborg, Sjælland
Har takket: 327 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af Bri_Jac »

Jeg er her også, typisk læser jeg indlæg 2-3 gange per uge. Mest for at lære noget fornuftigt om alt muligt som folk roder med, eller spørger godtfolket til råds.
Om folks fyr gnasker piller eller VP får sig en elektrisk omgang synes jeg faktisk er mindre relevant, men hvordan folks anlæg er opbygget er jo interessant, men jeg selv varmer hus med el, drevet af uran eller vandturbiner for jeg bor i Skåne

Brugeravatar
claus1972
Stoker V
Stoker V
14
Indlæg: 173
Tilmeldt: 27 aug 2009 01:34
Mit fyr: Ecotech HR 100
Brændsel: Pillebruger
Geografisk sted: djursland

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af claus1972 »

Hej er kommet tilbage på forummet :) har haft pause med piller, men dropper brændet og har købt ecotech hr 100
Nogle der har erfaringer med sådan en ?:)
Livet leves forlæns, og forstås baglæns icon_cheesygrin.gif
calle

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af calle »

Kære venner - her har i mig tilbage icon_cheesygrin.gif

Kan læse, at der har været godt gang i "sagerne", mens far har været på ferie ChainGun.gif . Selv den øverste ledelse har været på banen - hvad sker der for jer :shock:

Lintzyboy er her også. Troede ellers han var en af de arresterede ude fra Vildmosen :lol:

Men nu skal vi hygge. Jeg tænker at du Ulrik - starter med at genåbne Baren. Det ville være god stil bier5.gif

Venlig hilsen Calle
pendec

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af pendec »

calle skrev: 03 nov 2019 11:05Lintzyboy er her også. Troede ellers han var en af de arresterede ude fra Vildmosen :lol:
Man frygter det værste når folk tager på ferie :cry: Kender det selv fra min periode, hvor sygdom ramte, så vender alt lige pludselig.

Måske har Lintz fået VP og solgt sit sidste læs som blev købt hjem til favorabel pris :) , og ja, hoppet på facebook.
Brugeravatar
vinther2
Stoker X
Stoker X
12
Indlæg: 442
Tilmeldt: 07 okt 2011 14:09
Mit fyr: Scotte 10 kw
Areal: 150
Brændsel: Vida Pellets
Årligt forbrug: Ca. 6 tons
Geografisk sted: Lolland
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 47 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af vinther2 »

Må lige sige, at jeg er inde på dette forum, ca. 2 gange om ugen. Kan man andet når man har pillefyr.? Der er så mange kompetente personer herinde, som altid er parat til at yde en hjælpende hånd, til os andre som måske ikke er lige med, hvis et problem opstår. Men forummet er bredt, så andre spørgsmål kan også besvares, det har jeg også nydt godt af.
Så jeg er helt utrolig glad for dette forum.
Hilsen Vinther2
LCB
Stoker VII
Stoker VII
16
Indlæg: 290
Tilmeldt: 08 jul 2007 19:48
Mit fyr: LSM FBR (FUMO) 12 kw årg. 2008
Areal: 205
Brændsel: lidt af hvert.
Dagligt forbrug: 5 til 70 kg.
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Aktive brugere herinde

Indlæg af LCB »

Jeg er inde og kigge dagligt ;)
Mvh

Lcb

Besvar