Ny bil til under 100K
: 23 jan 2012 13:02
Ja, ellers skulle det være forbudt at sælge elbiler i det her saltindsmurte land.
Stedet hvor alt til stokeren diskuteres.
Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
https://www.stokerpro.dk/
Prøv at se på f.ex. Ingeniøren med folk der haft elbiler på prøve, og gang på gang er strandet, fordi rækkevidden var langt kortere end opgivet. Man skal generelt lade hver eneste gang det er muligt.Krydolph » 23 Jan 2012, 09:52 skrev:ja regner ikke med den går død på de 50 km, den står trodsalt til 180 i rækkevidde Så man kan nøjes med at tanke el hver anden dag, eller 3. hvis man kører pænt!
en undervogns behandling gør meget ved det rust halløj, det kan en elbil vel også få!
Det er fordi de grønflippere der elsker elbiler arbejder på grønne arbejdspladser, hvor de skriver rapporter til nogle andre grønflippere, i et lukket system der kører på offentlige midler, uden kontakt med omverdenen.Zarge » 23 Jan 2012, 17:02 skrev:Har stadig ikke forstået hvorfor alle folk tar som en selvfølge at de kan "tanke" deres elbil på jobbet... (selvom vi ser bort fra det rent praktiske med stikkontakter ol.) Så er det vel de færeste der må tanke bilen på firmakortet... Hvorfor skulle de så må via strømmen...
haha hørt.Erik2 » 24 Jan 2012, 06:26 skrev: Det er fordi de grønflippere der elsker elbiler arbejder på grønne arbejdspladser, hvor de skriver rapporter til nogle andre grønflippere, i et lukket system der kører på offentlige midler, uden kontakt med omverdenen.
På sådanne arbejdspladser vil elbiler naturligvis "tanke" gratis.
og jordvarme roser man op over skyerne????Emborg41 » 24 Jan 2012, 10:11 skrev:Er det ikke lidt tankevækkende
En EL-bil er miljørigtig, men EL-opvarmning i et hus er fy-fy.
Det må være fordi at man kun bruger EL produkseret fra vindmøller til at oplade sin bil, men EL fra kulkraftværker til opvarmning
Peter