Side 3 af 5

Re:

: 25 feb 2007 12:25
af liagro
Tak for de mange fime indlæg, jeg er dog lidt ked af at blive beskyldt for at være nærig, der skal nok være et par stykker der har oplevet at vi har udført service som ikke skyldes fejl på anlæg men manglende rengøring eller fejl i indstallation uden nogen sinde at have modtaget en faktura, jeg kan kun beklage at et bulet kabinet ikke bliver udskiftet samme dag, at et gaer som drypper olie ikke bliver udskifter omgående, men når vi planlægger vores arbejde bliver service ikke altid udført i den rækkefølge
som de indløber, da kunder der ikke har varme altid sættes højest og får service ASAP, så hvis vi ikke kommer og udfører ting som olie dryp/ transport skader omgående er det fordi vi har vurderet at der var en kunde der havde mere brug for os den dag, og ikke fordi at vi syntes det er for dyrt at kører til Hundested og skifte et dryppende gear.

: 25 feb 2007 13:34
af rezo
liagro skrev:Tak for de mange fime indlæg, jeg er dog lidt ked af at blive beskyldt for at være nærig, der skal nok være et par stykker der har oplevet at vi har udført service som ikke skyldes fejl på anlæg men manglende rengøring eller fejl i indstallation uden nogen sinde at have modtaget en faktura, jeg kan kun beklage at et bulet kabinet ikke bliver udskiftet samme dag, at et gaer som drypper olie ikke bliver udskifter omgående, men når vi planlægger vores arbejde bliver service ikke altid udført i den rækkefølge
som de indløber, da kunder der ikke har varme altid sættes højest og får service ASAP, så hvis vi ikke kommer og udfører ting som olie dryp/ transport skader omgående er det fordi vi har vurderet at der var en kunde der havde mere brug for os den dag, og ikke fordi at vi syntes det er for dyrt at kører til Hundested og skifte et dryppende gear.
Hmm - du mener altså du levere en god service til sjællænderne. Det er sjovt nok kun "Os"der har den oplevelse at vi ikke kan komme igennem til dig. Mærkeligt nok er der ikke mange jyder/fynboer som piber.

Det er altså ikke fordi du har for travlt og burde få en fast mand "Partner"på sjælland. Du skal nok lade være med at love til højre og venstre hvis du ikke kan holde det - det er noget der giver sure miner.

: 25 feb 2007 13:42
af RasmusP
Til Liagro

Når nu du er kommet på banen vil jeg da gerne komme med en evaluering af mit køb.

Jeg er super glad for at jeg valgte at købe min Bennekov 25er og alt overvejende er jeg også glad for at have købt den hos Liagro. Liagro har gennem hele forløbet været til at træffe med problemer og har ydet en god support.

Så det der generet mig mest er de mange gange jeg har ringer til jer og I lover at ringe tilbage uden at det er sket en eneste gang !

Jeg har stor forståelse for at der er stor forskel på hvor vigtige forskællige opgaver er, men 5 måneder om at lever en plade er måske lige i overkanten.

Hilsen Rasmus

Lige en tilføjelse: Stor respekt til Liagro for at deltage i tråden !

: 25 feb 2007 14:19
af Falcon
Der er fuld forståelse for at man priotere vigtigheden af opgaverne. Det er bare uhyggelig vigtig at man får et helt klart svar på hvornår man kan forvente opgaven løst. At side tilbage med en fornemmelse af at blive "syltet" kan jeg ikke fordrage.

: 25 feb 2007 15:14
af rezo
Karsten :

Jeg vil lige sige til dig at du får respekt fra min side når du, som her melder dig ved fanen og ikke lader som ingen ting :lol:

Vi er vel alle interesseret i at få vores(dine) opgaver løst på bedste vis.

: 25 feb 2007 15:54
af l a r s
Må også indrømme at det virker som om man som sjælænder er henvist til parkeringsbanen hvor afgifterne er dyrere og forholdene mere besværlige. Historien er den samme her - man skal ringe og ringe og ringe og ikke mindst have god tålmodighed hvis man vil andet end at snakke om vejret eller lægge penge på disken. Positivt er det dog at telefonen stort set altid besvares.

En bedømmelse af mit køb... tja, samlekvaliteten levede ikke helt op til forventningerne ligesom jeg ville forvente at konfigurationen af styreeheden var lidt mere up to date set i lyset af den medfølgende vejledning.
MEN, det skal absolut ikke være nogen hemmelighed at jeg er ganske tilfredes med kraftværket, og at jeg tager hatten af for Karstens entusiasme og den produktudvikling han fører - der kan de andre sgu ikke være med. Trist er det jo så at en R15 leveret inden for det sidste halve år allerede er "forældet"...

Nå men, når nu Karsten ham selv er på banen vil jeg da lige benytte lejligheden til at sige mange tak for julegaven Drogar-Happy(LBG).gif

: 25 feb 2007 17:00
af søren ø
Ja jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige. Selvfølgelig må det være træls at sidde på sjælland og mangle stumper og varme, men jeg tror nu Liagro gør sit bedste, så kan man diskutere om det er godt nok, men ligefrem sylte kunder tror jeg nu ikke de gør, det lever man jo kun af det første stykke tid, se evt. på Rosendahl. Jeg har selv haft brug for Karsten i akut situationer og han har været der med det samme. Nu ringer jeg en sjælden gang til ham og får en sludder for en sladder og prøver mig frem hvis jeg skal ændre noget. I disse år hvor stoker og pillefyr kører på højeste plan kan det være vanskeligt at nå alting, se bare på dem der har 6-8 mdr. leveringstid på kedler. Jeg arbejder selv i den branche og ved hvor meget tryk der er på for tiden. Vi prioritere også kunder der mangler varme højere end dem der skal have monteret en ny udendørshane.
Det med at en r15 er forældet efter et halvt år er bare bad luck. Sådan vil det altid være i en branche der går stærkt. Se også Baxi, de sælger stadig fyr uden pisserenden. Mit eget fyr er 3 år og har været forældet et par gange i takt med at Karsten finder på sjove ting til fyret. Men havde jeg holdt fast ved min gamle styring og mit gamle kornhoved havde det stadig brændt korn af. Men nu kan jeg jo godt lide at pille og lege med fyret så derfor har jeg fulgt med udviklingen.Hvis man hele tiden venter på det sidste nye kommer man til at vente til evig tid.

: 25 feb 2007 17:10
af vagterne
Hej til Karsten eller hvem der nu måtte stå bag alias Liagro! Jeg syndes det ville være kanon hvis i med jævne mellerum ville diltage i debatten her på siden, for mange af de problemer kan jo aflives ved at i komme med indput. Ja defekte sider og gear kan jo ikke klares her men alt andet måske.

Til resten af brugerne! Vi må se i øjnene at Bennekov er gået hen og blivet en sucses for Karsten, men når man som ene mand skal håndtere alt indgående samt udgående telefon kald samt håndtere salg og hvad der ellers medfølger ja så kan det gå lidt galt. Det ville jo nok være smart om man fandt en smed eller wws mand som man ville kunne stole på og som vare tog Liagros int på Fyn samt Sjælland. Hvis man skruede tiden tilbage ville RECA og TWINHEAT for at nævne nogle stå i samme possition hvis de havede haft samme forespørgsel som Liagro. Så mon ikke resten kommer det tror jeg 8)

Jeg er glad for min R15 trods slem lugt i magasinet som ikke er mere takket være forum og respons fra Karsten.

: 25 feb 2007 17:20
af l a r s
søren ø skrev:Det med at en r15 er forældet efter et halvt år er bare bad luck.
Det var kun positivt ment at en R15 er forældet efter 6 måneder Drogar-BlackEye(LBG).gif

: 25 feb 2007 18:15
af BVMP
Ja jeg kan kun sige at Karsten har været hurtigt med et problem jeg havde - det kunne ligne et andet tilfælde som er beskrevet her viewtopic.php?f=23&t=107 - men over telefonen er det jo svært at være doktor. Karsten fik en mand til nordjylland, samme dag. Og selv om det var en dag med storm og væltede lastbiler, kom montøren.
Han fandt heldigvis ikke den samme fejl, men fandt en monteringsfejl som blev klaret. Det var det tætningsmasse der er i alle samlinger, der var brugt så meget ved sneglen at det lød som den prøvede at trække to træstammer og to svin med rundt. Om det var årsagen skal være usagt, men fyret har kørt siden, dog med et par tilbagefald mht larmen. Men efter jeg skiftede til korn har den været væk, måske pga. kalken.

Selvfølgelig bor jeg ikke på Sjælland, men dog heller ikke lige om hjørnet.