Re: RTB - PI-regulering
: 20 nov 2020 21:40
Stedet hvor alt til stokeren diskuteres.
Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
https://www.stokerpro.dk/
Det er vi faktisk rørende enige om. Jeg er helt på linie med dig - rolig drift med stabil temperator er at foretrække. Men det var opstarten jeg spurgte til - ikke driften.383CI skrev: ↑20 nov 2020 18:04 Jeg vil til en hver tid foretrække rolig drift og stabil temperatur. Igen, hvordan vil du køre rundt på en ringvej med mange lyskryds? For du køre "fuld hammer" og bremser og der er netop mange kryds når det fast brændsels fyr blander sig.
Det kan laves meget smartere, økonomisk og komfortabelt, og det ville være min prioritet.
Jeg kan ikke komme i tanke om en eneste gang, absolut ikke en gang jeg er enig med PilleBruger om noget som helst, ud over nu. Nemlig at opstarten ikke betyder en skid.svanggaard skrev: ↑21 nov 2020 07:23 Det er vi faktisk rørende enige om. Jeg er helt på linie med dig - rolig drift med stabil temperator er at foretrække. Men det var opstarten jeg spurgte til - ikke driften.
Jeg er faktisk meget nysgerrig på dine @383CI indstillinger og kurver. Er dit fyr på cloud'en?
Jeg tænkte på det samme. Den med accelerationen ned på motorvejen gør jo så at bilen skal fortsætte med at køre "fuld skrald" og bremse hele vejen, for nej, der er ikke opstarts PI regulering.Hjemme teori skrev: ↑21 nov 2020 22:40 Er der nogen der ved noget om opstarts PI ?
For med mindre det er ændret på de nye styringer, er det ikke noget i kan pille ved og derfor heller ikke meget i kan gøre ret meget ved andet end at stille på pump start.