Tak for jeres svar... Det der tiltrækker mig med Scotte er uden tvivl dens styring og alle de muligheder der er med det (online overvågning, silo måler, blæserens osv). Men vi har også været glade for bygge-kvaliteten på vores Baxi. Det er også derfor jeg overvejer at blande de to sammen hvis det kan lade sig gøre. Men jeg må indrømme at jeg kun har kigget meget lidt på de andre mærker, når der ikke er nogen af dem der giver de samme muligheder som Scotte (tilsyneladende) men er da naturligvis åben for andre mærker også.
Det er bare utroligt tidskrævende at sætte sig ind i hver maskine, og da jeg samtidigt har et fuldtidsarbejde og et stort byggeprojekt, kan det være svært at finde tid til det selv om at jeg gerne vil. Så derfor er det en stor hjælp at få jeres kommentarer med på vejen, da i er forbrugere - og IKKE sælgere.
Det var også meningen i starten at vi bare ville supplere op med solfangere, men der vil går et stykke tid før vi kommer op på de nye m2 (2 år før vi er færdige med ombygningen) og Baxi sagde at vores 2,5 aldrig ville kunne køre med iltstyring med det antal m2 vi har i dag (og jeg kan ikke finde de magiske manual indstillinger vi havde før) og så har vi bruge for noget der kan køre også nu, mens vi er ved at bygge om. Ud over det, jeg har fået en ubeskrivelig dårlig smag for at skal hoppe ned i min 2,5 og bruge time vis på at banke opsvulmede piller ud flere gang om ugen mm og derfor vil jeg bare ikke ha den mere (men den kommer snart til salg hvis du er interesseret
)
De penge vi ville ha investeret i solfanger, vælger vi at bruge på et pillefyr, der kan tilpasse sig efter vejrforholdene (tænde og slukke).
Edit:
Det gik lidt for stærk med at læse og jeg fik ikke alle jeres kommentar med men tak og jeg skal også undersøger det med sneglen... skal ud og slå beton i stykker nu...