Trin til skorsten

Diskussion og spørgsmål vedr. kedler, installationen og skorstenen
Akkumuleringstank, VVB, Trækstabilisator
Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
12
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Har takket: 271 gange
Blevet takket: 361 gange
Kontakt:

Trin til skorsten

Indlæg af lamborg »

kennedp. Jeg havde ikke lige set at du var fejer !!!!!!!! Skide godt.... Du ved en masse om træk og hvordan så du er sådan en fyr som søges. Gider du ikke gå ind og melde dig som supporter så folk kan se du ved hvad du snakker om . Jeg vil også lige prøve at lokke dig over på stokerforum. (undskyld Ulrik) Der mangel en fejer som kan hjælpe og skære lidt igennem vi andre som bare ved lidt men ikke er skrå sikre .
Men tilbage til emnet .
Jeg selv er ikke ramt af div fejer luner. Jeg har verdens bedste skorstensfejer mester (timmerby i grindsted) og hans svigersøn som snart er udlært. Det er folk efter mit Hjerte. Kalder en spade en spade og er ikke pivede..... Den gamle har lige holdt 60 års dag hos os med hele svineriet . Efter den fest må jeg sgu sige at han er en gud af folket .....
De går ikke på taget hos mig og det skal de sgu heller ikke . Der er frit fald på 10m ned ..... Føj for h......... husk at skifte til brune bukser inde man går derop.
Jeg synes bare det er lidt irriterenede ( forkert stavet) at fejeren kan fortolke regler så forskelligt og fuldstændigt gratis...
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB

Besvar