Side 2 af 2

Re: 2.5 med f-1 og a11 fejl.

: 21 jan 2022 20:08
af T-mek
Se PB

Re: 2.5 med f-1 og a11 fejl.

: 21 jan 2022 20:25
af Kgejl
Tak :) jeg kan bare ikke få lov til at svare derinde.

Re: 2.5 med f-1 og a11 fejl.

: 21 jan 2022 20:46
af Lintz
Kgejl skrev: 21 jan 2022 20:25 Tak :) jeg kan bare ikke få lov til at svare derinde.
Selv om du har nogle år på bagen herinde har du ikke særlig mange indlæg - Når du runder de 50 indlæg bliver det muligt at skrive i PB

Lintz/Redaktør

Re: 2.5 med f-1 og a11 fejl.

: 22 jan 2022 00:07
af thy
T-mek skrev: 21 jan 2022 19:59 Ikke mere end 209.
Hvis nogen ved noget andet, så sig til… 🙂
den første sonde jeg brugte kunne gå på 210

den går simpelhen for langt op i blæs

og de 2 turbolatorer skal i igen

Re: 2.5 med f-1 og a11 fejl.

: 22 jan 2022 00:16
af thy
Alarmreset+driftformsknap
108 prom version
H15
L 40
b50 maks blæs som iltstyringen kan bruge..

alarmreset+driftformsknap
der bladers med driftformsknap og ændres med + - og bladre vidre efter ændring med driftformsknap og tilsidst afsluttes med tryk på on/offknap
-30
H0,3
L0,1
p05
cal...
7,0H
7,0L
AU