Side 2 af 2
Re: 2.5 med f-1 og a11 fejl.
: 21 jan 2022 20:08
af T-mek
Se PB
Re: 2.5 med f-1 og a11 fejl.
: 21 jan 2022 20:25
af Kgejl
Tak
jeg kan bare ikke få lov til at svare derinde.
Re: 2.5 med f-1 og a11 fejl.
: 21 jan 2022 20:46
af Lintz
Kgejl skrev: ↑21 jan 2022 20:25
Tak
jeg kan bare ikke få lov til at svare derinde.
Selv om du har nogle år på bagen herinde har du ikke særlig mange indlæg - Når du runder de 50 indlæg bliver det muligt at skrive i PB
Lintz/Redaktør
Re: 2.5 med f-1 og a11 fejl.
: 22 jan 2022 00:07
af thy
T-mek skrev: ↑21 jan 2022 19:59
Ikke mere end 209.
Hvis nogen ved noget andet, så sig til…
den første sonde jeg brugte kunne gå på 210
den går simpelhen for langt op i blæs
og de 2 turbolatorer skal i igen
Re: 2.5 med f-1 og a11 fejl.
: 22 jan 2022 00:16
af thy
Alarmreset+driftformsknap
108 prom version
H15
L 40
b50 maks blæs som iltstyringen kan bruge..
alarmreset+driftformsknap
der bladers med driftformsknap og ændres med + - og bladre vidre efter ændring med driftformsknap og tilsidst afsluttes med tryk på on/offknap
-30
H0,3
L0,1
p05
cal...
7,0H
7,0L
AU