Side 2 af 3

Re: Forskellig forbrug på PC og Mobil App?

: 30 jan 2018 22:22
af Pillefyren
Ikke da jeg kiggede i går, men det kan da være der er kommet en i dag😁
Holde de kun i en måned?

Re: Forskellig forbrug på PC og Mobil App?

: 30 jan 2018 23:41
af Hjemme teori
Pillefyren skrev: 30 jan 2018 20:42 Så er det galt igen.
Da jeg i slutningen af december opdaterede styrings-softwaren til version 7.0665 løste det problemet med min lave online tid, og dermed forskel i forbrug på PC og Mobil app. Online tiden ændrede sig med det samme og endte på godt 99%, og det har kørt fint indtil for få dage siden.
Nu er online tiden så pludselig faldet til 14,4% igen :(
Hva' er der lige sket??????????

https://stokercloud.dk/v3/#/mikrojensen/main-page


Mvh.
Torben
Hej Torben
Det pæne og oplysene svar er at i version 7.0663 og 64 var en netværksfejl som fik mange styringer til at miste forbindelsen.

Den fejl fik man rettet, men der er nu flere der oplever at styringen efter ca 2-3 uger får problemer med netværket igen. De brugere oplever at en genstart løser det i nye 2-3 uger. Om det er anden fejl eller om det er brugernes eget netværk der er problemet undersøges.

Der er dog kommet en version 7.0667 som også skulle løse noget netværk om det er det og om det løser det, ved vi først om 2-3uger. Men genstart styringen eller opgrader, så skulle du kunne køre lidt igen.

Re: Forskellig forbrug på PC og Mobil App?

: 30 jan 2018 23:42
af Hjemme teori
Pillefyren skrev: 30 jan 2018 22:22 Ikke da jeg kiggede i går, men det kan da være der er kommet en i dag😁
Holde de kun i en måned?
Den er kommet i dag.

Re: Forskellig forbrug på PC og Mobil App?

: 31 jan 2018 07:23
af Pillefyren
Hej Sophus,
En gang imellem hjælper det jo en hel del på forståelsen, hvis der følger bare et minimum af forklaring med, så mange tak for den :great:

MVH.
Torben

Re: Forskellig forbrug på PC og Mobil App?

: 31 jan 2018 14:48
af pendec
Det lyder som DHCP fejl i de firmware opdateringer, når netværk ikke er stabilt :)

Hvis du vil forsøge at komme uden om det problem, så giv din boks en fast netværks adresse(ie. 10.1.1.x eller 192.168.x.x), det antager jeg så man kan, måske er den kun DHCP kompatibel, og du kan ikke manuelt indtaste en lokal ip.

Re: Forskellig forbrug på PC og Mobil App?

: 31 jan 2018 15:51
af Scrallar
Hvor ser i online tid i stokercloud?

Re: Forskellig forbrug på PC og Mobil App?

: 31 jan 2018 16:04
af pille bruger
Pillefyren skrev: 31 jan 2018 07:23 Hej Sophus,
En gang imellem hjælper det jo en hel del på forståelsen, hvis der følger bare et minimum af forklaring med, så mange tak for den :great:

MVH.
Torben
Hvis du vil kende detaljerne så kig her http://www.nbe.dk/program-download-2/

Re: Forskellig forbrug på PC og Mobil App?

: 31 jan 2018 16:05
af pille bruger
Scrallar skrev: 31 jan 2018 15:51 Hvor ser i online tid i stokercloud?
Står på forsiden af StokerCloud hvis du ikke har lavet noget om.
Du kan se den hvis du på din StokerCloud går ind i Setup - Display opsætning og under kedel tilvælger funktionen.
Da du allerede har tilvalgt alle visninger, må du derfor ændre en af dem til online tid.

Re: Forskellig forbrug på PC og Mobil App?

: 31 jan 2018 16:07
af Scrallar
Jeg må være for blind til at kunne se det :shock:

Re: Forskellig forbrug på PC og Mobil App?

: 31 jan 2018 16:16
af pille bruger
Scrallar skrev: 31 jan 2018 16:07 Jeg må være for blind til at kunne se det :shock:

Sikkert icon_cheesygrin.gif
Prøv at scroll nedad.