Styring V7 går i sort / hvide streger

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
hudle
Stoker XII
Stoker XII
15
Indlæg: 662
Tilmeldt: 17 feb 2009 21:28
Mit fyr: Scotte 20 KW+ 45 rør solvarme
Areal: 320
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6950
Dagligt forbrug: ???
Årligt forbrug: 10 ton
Geografisk sted: Vestjylland
Blevet takket: 2 gange

Re: Styring V7 går i sort / hvide streger

Indlæg af hudle »

Hejsa

Jeg fik at vide det var strømforsyningen det var galt med og det klunne være en svaghed på dem. Hvis den er under 2 år så retur til forhandleren så sender de den til NBE,,,, min var så 2 år og 3 måneder så jeg har invisteret i en anden.

Jeg har så ikke nået at få den sat til endnu... men min gør det typisk efter at temeratur har været opnået dvs kedeltemp + 10 grader, i mit tilfælde 75 grader... Så laver den power up i menuen og så er det bare noget rod. Den har ikke gjort noget galt de sidste 14dage, men det er så kun en uge siden jeg har hentet den nye. men forhandler sagde det formentlig var strømforsyning. det er en rød/brun relæ og der står, at der skal være 3,3 volt, men jeg målet 6,4 så noget er der galt. Den nye kommer op indenfor de næste uger forhåbentlig. er lidt travlt hængt op
Ejer af www.Klostermultiservice.dk - Salg af minilæssere samt fliserensning og algebehandling. Rodfræsning Klarer vi også :-)

Mbruun14
Stoker I
Stoker I
7
Indlæg: 18
Tilmeldt: 06 mar 2017 09:23
Mit fyr: Black star 16kw
Areal: Ca.360m3
Brændsel: Bsrlinek
Blevet takket: 3 gange

Re: Styring V7 går i sort / hvide streger

Indlæg af Mbruun14 »

Er lidt det samme jeg er kommet frem til ved at læse lidt på forummet! Mega tarvelig fejl....ikke mindst når man først finder den mulige fejl efter garanti udløb! :|
Besvar