Nu er det indstillet efter din vejledning med iltstyring slået til. Efter start kom hurtigt en fejlkode 11, og o2 tallet ændrede sig ikke. Efter genindkobling kører fyret uden fejl og ilt % er 5,7 og stiger hurtigt ved åben låge, så sonden virker. Jeg vender tilbage senere med en opdatering når det har kørt lidt længere
Nu har jeg kigget til fyret og det kører fint, men melder dog f-2 i displayet. Efter hvad jeg har kunne læse mig til, så er det bare sonden der skal kalibreres ?
Hej igen
Nu har fyret kørt upåklageligt et stykke tid.
Pilleforbruget har dog ikke ændret sig så meget som jeg håbede
Og asken ligger sig som kager ude i siderne og spærre for lufthullerne, og der ligger også efter min mening for mange piller og ulmer. De ligger faktisk hele vejen fra sneglen og hen til askeskuffen
Er der noget der tyder på at skulle ændres ? Fyret er aldrig oppe og køre på høj og blæseren kører meget lidt
Sonny g skrev:Hej igen
Nu har fyret kørt upåklageligt et stykke tid.
Pilleforbruget har dog ikke ændret sig så meget som jeg håbede
Og asken ligger sig som kager ude i siderne og spærre for lufthullerne, og der ligger også efter min mening for mange piller og ulmer. De ligger faktisk hele vejen fra sneglen og hen til askeskuffen
Er der noget der tyder på at skulle ændres ? Fyret er aldrig oppe og køre på høj og blæseren kører meget lidt
Tja det er desværre bare for stort til det du opvarmer..
Den kan desværre ikke skrues længere ned...
Så er der kun at hæve blæs men det koster desværre på økonomien...
Men prøv med
-40 i den første i montør menuen tror desværre ikke det giver noget gavnligt