Side 2 af 2

Utæt kedel BS1016 fra december 2013

: 09 jan 2015 19:19
af Shibby
Hjemme teori skrev:Det er vel dig uvedkommende om det er leverandør, grossist eller producent, der dækker.
Og en dygtig leverandøren burde også undlade at fortælle dig om evt. problemer med de 2 sidste, da han ikke kan få noget som helst positivt ud af det.
Jeg er sådan set også lige glad med hvem der dækker. Jeg har fået det skiftet og er nu godt kørende igen - det er trods alt det vigtigste for mig.
Om der har været problemer med andre fyr har jeg ikke spurgt ind til og derfor heller ikke forventet noget svar fra leverandør eller montørs side. Lagde spørgsmålet ud i forum for at høre om andre havde haft lignende oplevelse og hvad udfaldet blev. Primært pga. juleferie, da jeg vidste der var udsigt til 2-3 ugers venten indtil leverandør etc. havde en afklaring.


Mvh
Shibby