KW visning - som vinden den blæser..

Spørgsmål vedr. Ekoheat samt det tilbehør der laves til Ekoheat pillefyret
Ekopower
Stoker III
Stoker III
13
Indlæg: 71
Tilmeldt: 08 jun 2011 14:59
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 187
Fremviser gerne i postnummer: 5500
Geografisk sted: Middelfart
Kontakt:

KW visning - som vinden den blæser..

Indlæg af Ekopower »

Hej Breuner

Jeg vil meget gerne opfordre dig til at kontakte os hurtigst muligt, så vi kan få lavet et kontrol besøg ved dig.

Det er sådan, at den kW ydelse, som står på skærmen er teoretisk beregnet ud fra den mængde træpiller man kører ind med sneglen, så hvis kalibreringen ikke er præcis, så vil man få oplyst et forkert tal i displayet.
Derudover kan brændeværdien af dine træpiller også have en indflydelse. I styringen er der beregnet med en brændeværdi på 4.9, så vist din er lidt højre, så vil dette også bidrage til forskellen.
Jeg er temmelig sikker på, at det vil hjælpe med kalibreringen, at opdaterer dit anlæg til version 1.66, da røgsugeren kører på en anden måde i denne version. Nået tyder på, at røggasserne ikke kommer ud af kedlen, når du er nød til at forhøje kalibreringstallet.
Man behøver ikke en ny foto sensor for at opdaterer til version 1.66. Dette er en service vi yder til dem, som har svært ved at få deres lux tal over 110, da dette ellers kan bidrage til unødvendige driftstop.
Jeg håber dette besvare din spørgsmål og ser frem til at hører fra dig, med henblik på et besøg.
Ekopower
Dan Elkjær

Besvar