jeg kan da lige fortælle at på det værksted jeg er på har mester et rigtigt godt øje for de franske.....
fransk = massere af fejl og det betyder masser af tid uden at lave det store for det er altid et helvet at finde fejlene selv om man har den nyeste pc at koble på......
vw har ogse massere af fejl med el-komponent.... næsten lig som fransk...,,,, men er genneralt meget nemmere at finde fejler på men meget dyere med en fransk.....
den med pærene kan man monter en såkaldt "killer"..... vi har monteret massere af dem og de siger at det har hjulpet men ikke totalt--....
ifølge de kloge hovede er problemet en overspænding der kommer når genneratoren slår igang.....
jeg har selv en fransk C5 som har et problem vi ikke kan finde frem til men jeg har så den fordel at jeg ikke skal betale for at smide pc på......
ford har vi også en del inde af.... generalt småting.... men ak.... syntes ikke at det er noget jeg selv ville invister i hvis det var mig.... der er bare et eller andet med dem..... men helt tosset er de nu heller ikke.... bare det ikke er en gammel mondeo går det nok.....
selv ville jeg nok gå efter toyota...... syntes at det er meget sjældent at vi tjæner disideret penge på toyota.... det er gerne almindelig slid og ikke andet på dem.....
mvh leo-pol