Når man ønsker at henvende sig til en kunde så er det nogen gange svært at vide om denne kunde er semipro, eller (som mig) en lalleglad amatør, der har 1233 spørgsmål.
Tag nu f.eks. pillefyr. Jeg vil tror at at de fleste i dette forum har mere end en anelse om hvordan det funker, men hvad med den kunde der kommer ind på hjemmesiden via en annonce eller søgemaskine?
Første gang jeg søgte noget om pillefyr, så tog det en krig og en eftermiddag, før der var nogle der beskrev såvel princip, som det helt lavpraktiske omkring pillefyr.
Det kunne jo være at "man" skulle frem i skoen for at fortælle totalt uvidende forbrugere om alle de fornuftige ting der vedrører pillefyr. Herunder også det helt daglige omkring brug af fyr - rengøring - m.m.
Som det fremgår i en anden tråd, så er jeg et af de mennesker der ikke har tid (læs gider) til at indstille frem og tilbage, men ønsker et produkt der - på lige fod med olie/gas anlæg - (næsten) passer sig selv, og i øvrigt gerne vil have service.
Det jeg kunne mangle på jeres hjemmeside er en mere "bruger venlig" forklaring på pilleanlæg, og gerne mere med "pakke tilbud" på anlæg leveret + monteret + sat i drift. Dette til de "glade amatører" som i øvrigt også googler.
Jeg tror på at den som på en hjemmeside giver den kommende køber alle de oplysninger der kan tænkes, også er den som får køberen ind i butikken.
For de mere "hardcore" brugere/købere, så må de melde ud hvad de mangler - og det gør de da også, så vidt jeg kan læse.
Jønne