Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Titan heat Bio Agro

Hvis du ikke ved hvor du skal stille dit spørgsmål, er du velkommen til at gøre det her
Albert
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 826
Tilmeldt: 05 apr 2010 05:50
Modtaget likes: 1 gang

Re: Titan heat Bio Agro

Indlæg af Albert » 21 dec 2010 15:10

Man må sq sige det er nogle modige folk der færdes her i forum.

Jeg kan jo spørge HR. ckolthoff,med hvilken ret erklærer du et firma konkurs,og har du gjort dig nogle overvejelser om hvad du kan risikere med sådanne udtalelser.

Dernæst offentliggør du oplysninger omkring firmaets økonomi,som man betaler for at få fat i,iøvrigt uden ret til at offentligøre dem.
Dette indlæg plus den hjemmeside du har gang i,kan meget nemt blive særdeles dyrt for dig,sålænge der ikke er indgivet en offisiel konkursbegæring mod en virksomhed,kan virksomheden slæbe dig i retten med krav om et større erstatningakrav,og jeg håber det vil ske i tilfældet her,da det er en af de grove.

Man kan i princippet skrive og sige hvad man vil,men kan også drages til ansvar.

Jeg vil personligt sørge for at Titan Heating bliver informeret.


ckolthoff
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 6
Tilmeldt: 21 dec 2010 10:06

Re: Titan heat Bio Agro

Indlæg af ckolthoff » 21 dec 2010 16:12

Kære Albert

Jeg kan godt forstå din harme, og havde jeg kunnet nå en løsning af anden vej, ville jeg have gjort dette, da jeg normalt er en meget tålmodig mand.

Med hensyn til udtalelserne er Titan Heating og dennes advokat informeret idet både de og Windhager i Østrig har været kopieret ind på al korrespondance.

Jeg er således fuldt klar over, at jeg kan blive draget til ansvar for mine udtalelser. Ikke desto mindre har jeg ikke kunnet finde andre farbare veje.

Men tak for din respons alligevel.

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: Titan heat Bio Agro

Indlæg af Ulrik » 21 dec 2010 16:24

Jeg synes det er helt fint at du skriver om dine oplevelser.
Det må dælme være træls at være i den situation. Så fuld opbakning herfra :great:

Vedr. det du skriver om konkurs osv, så synes jeg det er bedre at holde sig til de fakta som du har vedr. dit fyr.
Det andet gør det bare forvirrende.
MvH Ulrik©

ckolthoff
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 6
Tilmeldt: 21 dec 2010 10:06

Re: Titan heat Bio Agro

Indlæg af ckolthoff » 21 dec 2010 16:33

Point taken.

Det vil jeg straks ændre på hjemmesiden.

Tak for opbakningen.

Efter at have sovet i stuen ved brændeovnen bliver man efterhånden mør og frustreret.

Det lader heldigvis til, at der nu sker noget positivt i sagen.

Kedeligt at jeg var nødt til at tage det så vidt.

dyrlev
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 1
Tilmeldt: 20 feb 2011 11:43

Re: Titan heat Bio Agro

Indlæg af dyrlev » 20 feb 2011 12:22

til ckolthoff:
Oplysninger om et selskab er offentligt tilgængelige, og derfor må du gerne referere det her i hovedtræk. Du vurderer, at selskabet muligvis er i økonomisk uføre, og selv om du ikke er kyndig ud i den slags, er det da en rimelig analyse. Jeg tror ikke du risikerer et sagsanlæg, da jeg ikke kan se hvad du har gjort forkert, andet end at oplyse. Det som Albert skriver er jeg ikke enig i. Dette er et forum for interesserede i den slags, og garantiforhold er da meget reelvante oplysninger for en potentiel køber. Desuden er det meget svært for selskabet at vurdere hvor stort tab de har haft på grund af dit indlæg, HVIS de kan komme igennem med, at du ikke havde ret til det, hvilket jeg som sagt mener de ikke kan...

Tak for oplysningen.


Besvar