Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

PROKLAMATION

Spørgsmål vedr. Multi 22 samt det tilbehør der laves til Multi 22 Brændere
Besvar
Per Krarup Olesen
Stoker V
Stoker V
Indlæg: 161
Tilmeldt: 07 apr 2007 09:35
Kontakt:

PROKLAMATION

Indlæg af Per Krarup Olesen » 15 apr 2007 00:49

PROKLAMATION

Da Asaa-Multi-Service kun ønsker korrekte informationer offentliggjort i dette forum ser vi os nødsaget til at korrigere Hr. Jan Pihls postulat , fra d. 5. april 2007 – emne : slangeproblemer.

Citat : ”Netop dette problem vil blive taget op på skorstensfejernes generalforsamling.” citat slut.

Asaa-Multi-Service har nu undersøgt sagen gennem vores medarbejder Kim Sitskov (Fejer) og kan meddele, at skorstensfejerne holder ordinær generalforsamling i Kolding med ordinær dagsorden uden Hr. Jan Pihls påståede problem på dagsordenen.
Med venlig hilsen

Asaa-Multi-Service
Per Krarup Olesen
Certificeret supporter
Teknisk udvikler
http://www.asaa-multi-service.dk


Brugeravatar
Fyrteknik
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 612
Tilmeldt: 31 dec 2006 10:55
Mit fyr: RTB

Re: PROKLAMATION

Indlæg af Fyrteknik » 15 apr 2007 10:06

Per Krarup Olesen skrev:PROKLAMATION

Da Asaa-Multi-Service kun ønsker korrekte informationer offentliggjort i dette forum ser vi os nødsaget til at korrigere Hr. Jan Pihls postulat , fra d. 5. april 2007 – emne : slangeproblemer.

Citat : ”Netop dette problem vil blive taget op på skorstensfejernes generalforsamling.” citat slut.

Asaa-Multi-Service har nu undersøgt sagen gennem vores medarbejder Kim Sitskov (Fejer) og kan meddele, at skorstensfejerne holder ordinær generalforsamling i Kolding med ordinær dagsorden uden Hr. Jan Pihls påståede problem på dagsordenen.
Når jeg skriver sådan "Netop dette problem vil blive taget op på skorstensfejernes generalforsamling.”, så har jeg det fra en skorstensfejer i sønderjylland, som ikke ville godkende et multi 22
Jan Pihl
Indehaver af Fyrteknik
Certificeret RTB - Woody - Ekoheat - Denviro - Vølund - Gejs - Baxi forhandler.
Salg - service og reparation af alle stoker og pillefyr overalt i Danmark.

Per Krarup Olesen
Stoker V
Stoker V
Indlæg: 161
Tilmeldt: 07 apr 2007 09:35
Kontakt:

Indlæg af Per Krarup Olesen » 15 apr 2007 11:35

DAGSORDEN VED SKORSTENSFEJERNES GENERALFORSAMLING

Asaa-Multi-Service forholder sig kun til fakta og henviser til tidligere indlæg.
Asaa-Multi-Service ser hermed emnet for afsluttet.
Med venlig hilsen

Asaa-Multi-Service
Per Krarup Olesen
Certificeret supporter
Teknisk udvikler
http://www.asaa-multi-service.dk

Brugeravatar
Fyrteknik
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 612
Tilmeldt: 31 dec 2006 10:55
Mit fyr: RTB

Indlæg af Fyrteknik » 15 apr 2007 14:03

Per Krarup Olesen skrev:
Asaa-Multi-Service forholder sig kun til fakta.

FAKTA er at der er bruger som ikke kan få deres fyr godkendt
Jan Pihl
Indehaver af Fyrteknik
Certificeret RTB - Woody - Ekoheat - Denviro - Vølund - Gejs - Baxi forhandler.
Salg - service og reparation af alle stoker og pillefyr overalt i Danmark.

Per Krarup Olesen
Stoker V
Stoker V
Indlæg: 161
Tilmeldt: 07 apr 2007 09:35
Kontakt:

Indlæg af Per Krarup Olesen » 15 apr 2007 16:45

Asaa-Multi-Service er desværre ubekendt med omtalte kunde. Hvis kunden henvender sig direkte til Asaa-Multi-Service, skal vedkommende omgående få hjælp med godkendelsen.

Når talen falder på fakta kan der igen kun henvises til tidligere indlæg.
Med venlig hilsen

Asaa-Multi-Service
Per Krarup Olesen
Certificeret supporter
Teknisk udvikler
http://www.asaa-multi-service.dk


Brugeravatar
Fyrteknik
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 612
Tilmeldt: 31 dec 2006 10:55
Mit fyr: RTB

Indlæg af Fyrteknik » 15 apr 2007 17:07

flotte ord, men kunden har flere gange henvendt sig til Asaa og Fejer har besøgt kunden for ca. 4 uger siden, dog uden at problemet er blevet løst.

Jeg har personligt sendt 3 stk mail til Asaa vedr. denne kunde og kunden har ringet til mig og fortalt at hverken han eller hans skorstensfejer har hørt noget fra Asaa.

Når jeg går ind i problemet med denne kunde, så er det fordi kunden har købt anlægget af mig og derfor henvender sig til mig.

Så helt ubekendt med omtalte kunde er Asaa nok ikke eller ?
Jan Pihl
Indehaver af Fyrteknik
Certificeret RTB - Woody - Ekoheat - Denviro - Vølund - Gejs - Baxi forhandler.
Salg - service og reparation af alle stoker og pillefyr overalt i Danmark.

Per Krarup Olesen
Stoker V
Stoker V
Indlæg: 161
Tilmeldt: 07 apr 2007 09:35
Kontakt:

Indlæg af Per Krarup Olesen » 15 apr 2007 18:46

Hr. Jan Pihl omgås så sandelig sandheden med modifikationer.
Omtalte ”sag” fra tidligere indlæg påstod Hr. Jan Pihl var fra Sønderjylland.
Den nye sag Hr. Jan Pihl nu pludselig refererer til kan oplyses er på Fyn.
Asaa-Multi-Service´s medarbejder Kim Sitskov var på besøg hos denne kunde d.20/3-2007 og kunne konstatere at kunden havde foretaget konstruktive ændringer og samtidig er Kim Sitskov gået i dialog med kundens skorstensfejer, fordi denne , som sikkert den eneste , ikke accepterer godkendelsen fra Teknologisk.
Asaa-Multi-Service finder så afgjort også en løsning med denne skorstensfejer, men kan i øvrigt igen kun henvise til tidligere indlæg.
Med venlig hilsen

Asaa-Multi-Service
Per Krarup Olesen
Certificeret supporter
Teknisk udvikler
http://www.asaa-multi-service.dk

Brugeravatar
Fyrteknik
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 612
Tilmeldt: 31 dec 2006 10:55
Mit fyr: RTB

Indlæg af Fyrteknik » 15 apr 2007 19:43

Sandhed og sandhed

Skorstenfejeren snakke jeg med i fredags og han havde efter 4 uger stadig ikke hørt hvordan fyret blev lovlig.

Og ja der er skam også en sag i sønderjylland.

Jeg afslutter denne debat, da den nok ikke gør hverken det ene eller det andet for at hjælpe kunderne.

Men jeg kan da oplyse at jeg for ændret fyret, så det kan godkendes, for vi (VVS-eksperten) kan ikke leve med at der skal gå mere end 5 uger før kunden kan få sit anlæg godkendt.
Jan Pihl
Indehaver af Fyrteknik
Certificeret RTB - Woody - Ekoheat - Denviro - Vølund - Gejs - Baxi forhandler.
Salg - service og reparation af alle stoker og pillefyr overalt i Danmark.

Fejer
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 287
Tilmeldt: 08 jan 2007 22:35
Mit fyr: Ikke udfyldt

Indlæg af Fejer » 16 apr 2007 09:27

Hej
Nu er det jo en skam at du Jan har snakket med Skorstensfejeren før mig, men jeg kan her oplyse at efter møde med Skorstensfejeren og kunden er mindst 3 ud af 4 ting løst. Den sidste ting blir der taget fat på når Skorstensfejeren igen er at træffe.
Årsag til at det har taget den fornødne tid har ganske enkelt værret at skaffe alle de papire der manglede...

Venlig Hilsen
Fejer.
Certificerede tekniker og supporter
*****************************
Ved Asaa-Multi-Service.


Besvar