Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Ingen kolde øl?

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
levi

Re: Ingen kolde øl?

Indlæg af levi » 30 dec 2010 22:27

TaagMan » 30 Dec 2010, 22:25 skrev:Orh, er det en v6.5 chip, og en ny kåbe til fyr og brænder!? :D Weeeeee! Sig ja!
Ja det første er korrekt nok :great: , - det andet kommer direkte fra NBE - sjovt det ikke er kommet endnu, - måske jeg lige skulle rykke dem i Øster Vraa icon_cheesygrin.gif


Brugeravatar
TaagMan
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1702
Tilmeldt: 22 sep 2010 19:16
Mit fyr: Woody 10kW, BlackStar 20, V10 styring
Areal: 135
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8850
Dagligt forbrug: 15-20
Årligt forbrug: 3600 kg
Geografisk sted: Bjerringbro

Re: Ingen kolde øl?

Indlæg af TaagMan » 30 dec 2010 22:29

Jeg er spændt på at se hvordan snegldoserings ensartetheden bliver med v.6.5. Weeee :D
Go idé at rykke. De har vist giga travlt.
Aka. Martin Pedersen/Falkeøje
Online fyrdata: http://stokercloud.dk/dev/M.html

Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

Re: Ingen kolde øl?

Indlæg af Bigfoot » 30 dec 2010 22:29

levi » 30 Dec 2010, 22:26 skrev: I kunne da bare ride hjem, - en hest er vel som en bil, - den skal "prøvekøres" - også på motorvej icon_cheesygrin.gif
der går lige halvandet år endnu, inden der kan rides på den nye.... icon_cheesygrin.gif
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

levi

Re: Ingen kolde øl?

Indlæg af levi » 30 dec 2010 22:30

TaagMan » 30 Dec 2010, 22:29 skrev:Jeg er spændt på at se hvordan snegldoserings ensartetheden bliver med v.6.5. Weeee :D
Go idé at rykke. De har vist giga travlt.
Jeg har lige rykket, - jeg håber jeg har et svar på Mandag :)

Kan du ikke lige dumpe mig en mail med dine oplysninger, - så skal jeg sende chippen til dig på Mandag så du kan lege lidt :)

levi

Re: Ingen kolde øl?

Indlæg af levi » 30 dec 2010 22:31

der går lige halvandet år endnu, inden der kan rides på den nye.... icon_cheesygrin.gif
Dvs. Du har købt en hest du ikke ved om man kan ride på ?, - kan de ikke have fejl og mangler sådan nogen ? :roll:


Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

Re: Ingen kolde øl?

Indlæg af Bigfoot » 30 dec 2010 22:34

levi » 30 Dec 2010, 22:31 skrev: Dvs. Du har købt en hest du ikke ved om man kan ride på ?, - kan de ikke have fejl og mangler sådan nogen ? :roll:
længe leve dyrlægekontrol.... men som 2½ års, kan man se hvordan kræet kommer til at se ud, og ben og sådan er udgroet.... nu er det fruens hobby, det er bare mit kørekort der skal misbruges til transporten af det.
Men den er fra en af landets bedste avlere (som vi købte hende hos i dag), og dens stamtavle er en af landets fineste overhovedet. Dette er også grunden til at vi kørte til sjælland efter hende, for der er jo heste nok rundt om i landet. Men lige hende her, stod jo så på sjælland.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

levi

Re: Ingen kolde øl?

Indlæg af levi » 30 dec 2010 22:40

Bigfoot » 30 Dec 2010, 22:34 skrev: længe leve dyrlægekontrol.... men som 2½ års, kan man se hvordan kræet kommer til at se ud, og ben og sådan er udgroet.... nu er det fruens hobby, det er bare mit kørekort der skal misbruges til transporten af det.
Men den er fra en af landets bedste avlere (som vi købte hende hos i dag), og dens stamtavle er en af landets fineste overhovedet. Dette er også grunden til at vi kørte til sjælland efter hende, for der er jo heste nok rundt om i landet. Men lige hende her, stod jo så på sjælland.
Gad vide om det er samme sted min kammerat henter heste ?, - han har en hobby rideskole i Brejning ved Børkop, - han hentede også 2 heste i Slagelse sidste år :wink:

Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

Re: Ingen kolde øl?

Indlæg af Bigfoot » 30 dec 2010 22:41

levi » 30 Dec 2010, 22:40 skrev:Gad vide om det er samme sted min kammerat henter heste ?, - han har en hobby rideskole i Brejning ved Børkop, - han hentede også 2 heste i Slagelse sidste år :wink:
www.mose-gaarden.dk

Det var der vi var.... de snakkede vist om at de solgte til diverse rideskoler også ja.... så hvem ved....
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

levi

Re: Ingen kolde øl?

Indlæg af levi » 30 dec 2010 22:43

Bigfoot » 30 Dec 2010, 22:41 skrev: http://www.mose-gaarden.dk

Det var der vi var.... de snakkede vist om at de solgte til diverse rideskoler også ja.... så hvem ved....
Det var sku da sjovt, - jeg må spørge ham næste gang jeg støder ind i ham :)

Kommer ikke så tit til Jylland længere jo :oops:

Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

Re: Ingen kolde øl?

Indlæg af Bigfoot » 30 dec 2010 22:49

levi » 30 Dec 2010, 22:43 skrev: Det var sku da sjovt, - jeg må spørge ham næste gang jeg støder ind i ham :)

Kommer ikke så tit til Jylland længere jo :oops:
ja hvem ved.... det kan jo være det er samme sted.

ja vi kommer sku heller ikke meget til øen længere.... det koster jo en krig med den skide bro
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.


Besvar