Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Ingen kolde øl?

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
levi

Re: Ingen kolde øl?

Indlæg af levi » 30 dec 2010 21:58

Jordsmeden » 30 Dec 2010, 21:57 skrev:Derfor har jeg en 1000 L palletank med låg gravet ned i garagen, = altid jordkolde øl lige ved hånden. :great:
Sådan skal det være :great:


Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

Re: Ingen kolde øl?

Indlæg af Bigfoot » 30 dec 2010 22:13

levi » 30 Dec 2010, 21:54 skrev: Og så kiggede du ikke lige forbi vores fine butik ? :cry:

Du var 15 min fra os :shock:
med alt det lorte sne, og så en hestetrailer dinglende bagefter, så tænker man kun på en ting. Få lillemor til at købe den hest hun vil have, og så komme hjemad. Vi havde fået at vide at der ville komme isslag sidst på eftermiddagen, så de sidste 50 km, var i regnvejr, med frygt for isslag.... heldigvis nåede vi lige hjem, inden det frøs til.

var også lige på krak og se.... jeg var faktisk 44 km fra jer ca.... var helt nede imellem sandved og Rude. Ude midt i ingenting.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

levi

Re: Ingen kolde øl?

Indlæg af levi » 30 dec 2010 22:16

Bigfoot » 30 Dec 2010, 22:13 skrev: med alt det lorte sne, og så en hestetrailer dinglende bagefter, så tænker man kun på en ting. Få lillemor til at købe den hest hun vil have, og så komme hjemad. Vi havde fået at vide at der ville komme isslag sidst på eftermiddagen, så de sidste 50 km, var i regnvejr, med frygt for isslag.... heldigvis nåede vi lige hjem, inden det frøs til.

var også lige på krak og se.... jeg var faktisk 44 km fra jer ca.... var helt nede imellem sandved og Rude. Ude midt i ingenting.
Rigtige mænd kommer frem i sne og slud icon_cheesygrin.gif

Så kommer du bare forbi næste gang, - der er kaffe og kakao på kanden (Og hvis du kommer til lukketid, - så er der en jordkold fyraftensøl hvis du er heldig icon_cheesygrin.gif ).

Brugeravatar
Zarge
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4410
Tilmeldt: 19 okt 2008 15:15
Mit fyr: Scotte 16kw BS20 v10
Areal: 2*132m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 7500
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: plyf... nu ser vi...
Geografisk sted: Nær Sir ved Holstebro
Givet likes: 68 gange
Modtaget likes: 96 gange

Re: Ingen kolde øl?

Indlæg af Zarge » 30 dec 2010 22:18

Det er da en kundepleje der er til at forstå... :great: :great: :great:

Brugeravatar
TaagMan
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1702
Tilmeldt: 22 sep 2010 19:16
Mit fyr: Woody 10kW, BlackStar 20, V10 styring
Areal: 135
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8850
Dagligt forbrug: 15-20
Årligt forbrug: 3600 kg
Geografisk sted: Bjerringbro

Re: Ingen kolde øl?

Indlæg af TaagMan » 30 dec 2010 22:22

Jeg har nu altid en ramme stående i køleren. Så ved man hvad man har at gøre godt med.
Aka. Martin Pedersen/Falkeøje
Online fyrdata: http://stokercloud.dk/dev/M.html


levi

Re: Ingen kolde øl?

Indlæg af levi » 30 dec 2010 22:22

Zarge » 30 Dec 2010, 22:18 skrev:Det er da en kundepleje der er til at forstå... :great: :great: :great:
Det er da bare hygge icon_cheesygrin.gif

Og så et tilbud om at se en RIGTIG vvs-butik med ALLE kedler i sortimentet kørende LIVE (Også brændekedler med akkutank tilkoblet) :great:

levi

Re: Ingen kolde øl?

Indlæg af levi » 30 dec 2010 22:23

TaagMan » 30 Dec 2010, 22:22 skrev:Jeg har nu altid en ramme stående i køleren. Så ved man hvad man har at gøre godt med.
Det minder mig om jeg har noget liggende til dig... :wink:

Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

Re: Ingen kolde øl?

Indlæg af Bigfoot » 30 dec 2010 22:24

levi » 30 Dec 2010, 22:16 skrev:Rigtige mænd kommer frem i sne og slud icon_cheesygrin.gif

Så kommer du bare forbi næste gang, - der er kaffe og kakao på kanden (Og hvis du kommer til lukketid, - så er der en jordkold fyraftensøl hvis du er heldig icon_cheesygrin.gif ).

når en rigtig mand nu har kørt 800 km med hestetrailer, over to døgn, i dette lorteføre som vores kære kommuner sørger for, så kan du fandme tro jeg kan komme frem overalt. icon_cheesygrin.gif
Men nok om det, det var ikke muligt at holde ind og få en snak hos dig, da det var en unghest vi hentede med hjem. Det var første gang den stod i en trailer, og den stod der sammen med vores 16 år gamle hoppe. Og da vi havde en køretur på ca 230 km hjemad, så skulle der ikke for meget skovtur med over det, af hensyn til stressniveauet for det arme kræ.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

Brugeravatar
TaagMan
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1702
Tilmeldt: 22 sep 2010 19:16
Mit fyr: Woody 10kW, BlackStar 20, V10 styring
Areal: 135
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8850
Dagligt forbrug: 15-20
Årligt forbrug: 3600 kg
Geografisk sted: Bjerringbro

Re: Ingen kolde øl?

Indlæg af TaagMan » 30 dec 2010 22:25

Orh, er det en v6.5 chip, og en ny kåbe til fyr og brænder!? :D Weeeeee! Sig ja!
Aka. Martin Pedersen/Falkeøje
Online fyrdata: http://stokercloud.dk/dev/M.html

levi

Re: Ingen kolde øl?

Indlæg af levi » 30 dec 2010 22:26

Bigfoot » 30 Dec 2010, 22:24 skrev:
når en rigtig mand nu har kørt 800 km med hestetrailer, over to døgn, i dette lorteføre som vores kære kommuner sørger for, så kan du fandme tro jeg kan komme frem overalt. icon_cheesygrin.gif
Men nok om det, det var ikke muligt at holde ind og få en snak hos dig, da det var en unghest vi hentede med hjem. Det var første gang den stod i en trailer, og den stod der sammen med vores 16 år gamle hoppe. Og da vi havde en køretur på ca 230 km hjemad, så skulle der ikke for meget skovtur med over det, af hensyn til stressniveauet for det arme kræ.
I kunne da bare ride hjem, - en hest er vel som en bil, - den skal "prøvekøres" - også på motorvej icon_cheesygrin.gif


Besvar