claus1972 » 16 Dec 2010, 00:21 skrev:hvor har du købt det fyr henne ? syntes at 34 kw lyder lidt skudt over mål, ( heller lidt for lille ind for stor ) pga fyrings økonomien, men ellers fik du ikke indstillet den ved opstart ? og 2 bar på et åbent anlæg :-) så sidder din beholder godt nok højt, måske du skal offre et besøg af en expert der kan indstille den for dig så det køre optimalt, tror det er hurigt tjent hjem
mvh claus
Hej Claus
Det er købt hos vvseksperten, leveret gennem Asaa-multi-service og der er ydet "ekspert" hjælp telefonisk 10-15 gange af Asaa hamselv!
Det blev opstillet og instillet, men allerede en uge efter var den gal, og det har den så været lige siden.
Jeg har ikke meget forstand på varmeanlæg, men hvis ikke det må køre på ekspansion, så er det vel ikke monteret på ekspansion, hvad ved jeg. Og, hvorfor må det egentlig ikke det, den gamle salamander der sad der før var koblet på ekspansionsbeholderen.
Nå, men igår aftes brugte jeg så igen et par timer ved siden af fyret og syntes jeg fik det instillet så flammen var hvidgul, men her til morgen osede det helt vildt og det fik alt for mange piller.....
kender du en ekspert der rent faktisk kommer når man ringer og som ved hvad han snakker om???
mvh
Rune - der snart ikke har mere hår på hovedet.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rune Jakobsen
Tømrer i fritid og fuldtid
-bryder mig ikke om at bruge tid på mit pillefyr, men det er desværre nødvendigt-