Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Redaktører må ikke anbefale egne anlæg + Ulrik er dum

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
TaagMan
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1702
Tilmeldt: 22 sep 2010 19:16
Mit fyr: Woody 10kW, BlackStar 20, V10 styring
Areal: 135
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8850
Dagligt forbrug: 15-20
Årligt forbrug: 3600 kg
Geografisk sted: Bjerringbro

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

Indlæg af TaagMan » 15 dec 2010 18:14

Hvis i ikke snart holder op med det kværuleren, så får i fanme luffer på!
Aka. Martin Pedersen/Falkeøje
Online fyrdata: http://stokercloud.dk/dev/M.html


Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

Indlæg af Ulrik » 15 dec 2010 18:18

TaagMan » 15 Dec 2010, 18:14 skrev:Hvis i ikke snart holder op med det kværuleren, så får i fanme luffer på!
Det kan jeg godt acceptere.

Der kommer lige et sidste indlæg fra mig i dette emne lidt senere.
Det er dog lidt uden for emnet.
MvH Ulrik©

sirmark
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 77
Tilmeldt: 23 apr 2010 23:06
Mit fyr: Benekov R15 - 2010
Areal: 256
Brændsel: Korn
Årligt forbrug: 12 tons

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

Indlæg af sirmark » 15 dec 2010 19:35

I dette indlæg her viewtopic.php?f=23&t=8948&start=50 må man ikke poste en positivt indlæg i en negativ tråd, med i denne positive tråd skal de samme negative konstant komme med deres negative holdninger.
De fint følende sjællander burde vist spænde kysen engang til, eller tage en tudekiks og komme videre.

bjarneg
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 1
Tilmeldt: 15 dec 2010 21:09

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

Indlæg af bjarneg » 15 dec 2010 21:20

Bjarne G.
Ja de styringer er sgu for videre kommende, min r25 fra august gikdød en måned efter fødsel en søndag der gik 2.dag før det var muligt at få ham fidusen fra linux forbi og opdadere det pogram som de godt er klar over at der skal opdateres på.
Er i øvrigt altid først gang de har hørt om et problem hver gang.
Service Hvorer karsten i dag var det aftalt at han skulle besøge mig , men karsten , ingen karsten ingen ring , aaaa service.

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

Indlæg af Ulrik » 16 dec 2010 12:00

Nå, det endte alligevel med at jeg fik det sidste ord :)

Følgende brugere er blevet bortvist: jni og jnie
Årsagen er at samme person sidder bag begge brugere og det er ikke tilladt.
Begge brugere er brugt til at lave ballade i denne tråd, det er dog ikke årsagen til bortvisningen.
Men at begge brugere er blevet brugt til at deltage i vores konkurrence for at få større vinderchancer er svindel og det koster en bortvisning uden diskussion.

Som lovet bliver dette mit sidste indlæg i dette emne.
Afsluttende vil jeg, endnu engang, sige tak til Karsten for at yde en god service en søndag eftermiddag. :great:
MvH Ulrik©


Brugeravatar
Tass
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 512
Tilmeldt: 29 jul 2007 15:56
Mit fyr: Benekov R15
Areal: 220 + 2x60 VVB
Brændsel: Piller/korn
Dagligt forbrug: 30 kg
Årligt forbrug: 6 ton
Geografisk sted: NV/Sjælland
Fødselsdag

Re: God service fra Karsten Jørgensen, Liagro - Benekov

Indlæg af Tass » 17 dec 2010 19:36

Jeg havde egentlig regnet med at lade denne tråd ligge.
Men jeg bliver rigtig skuffet når jeg ser at folk, som ytre en anden holdning end Administrator straks stemples som ballademagere.
Det er vel et debatforum vi er i. Og hvis man skriver i et forum må man belave sig på at andre folk kommentere på ens indlæg. Hvis man ikke ønsker at andre skal have lov at kommentere i ens indlæg, må man jo låse dem.
Man kunne jo også vælge en helt anden løsning nemlig at alle indlæg skal gennem redaktionen inden de postes. Så slipper vi man også for alle de "grimme kommentarer". Lidt lige som når man skal anmelde sit anlæg.

Jeg kan kun trække på smilebåndet når du Ulrik går så vidt for at miskrediterer brugere, som ikke har den samme holdning som dig.
Men det sjoveste er nu, at lige nøjagtig i det indlæg som du henviser til tager du så gruelig fejl.
Men som du selv skriver, taler vi også et andet sprog her på djævleøen.
Ulrik skrev:I kan jo prøve at surfe nogle af den benekov emner Tass deltager i. Han linker meget gerne til negative emner om Benekov da det åbenbart er meget nødvendigt for ham at gøre opmærksom på.
>>>Dette emne er et rigtig godt eksempel<<<
Det er lige det jeg skriver er at INFICERE.
Jeg er rigtig ærgelig over du ikke kan se sammenfaldet af de 2 tråde.
Onsberg var rigtig ærgerlig over han havde måtte gå af med sin Baxi 2,5, som erstatning havde han fået en R25 med R15 indmad (tror nok det var sådan Onsberg beskrev sit fyr), som han meget gerne ville af med igen.
Det var lige nøjagtig det som der blev søgt efter i denne tråd. Og det gode ved det hele var at man havde en Baxi i bytte. Lige hvad Onsberg stod manglede/sukkede efter.
Som jeg ser det, var her da en god mulighed for de 2 involverede parter, hvor de begge kunne få hvad de stod og manglede.

Men en helt anden ting er, at du beskylder mig for injurier.
Ulrik skrev:Men indrømmet at jeg bliver rigtig sur når folk indirekte skrive at jeg lyver!
Hvor er det lige du mener jeg kommer med den beskyldning ?
The test of democracy is freedom of criticism. ~David Ben-Gurion
We cannot have that relationship if we only dictate or threaten and condemn those who disagree. ~Zbigniew Brzezinski

Brugeravatar
Fer
Supporter
Supporter
Indlæg: 1019
Tilmeldt: 25 maj 2010 21:22
Mit fyr: Biotech Top Light
Areal: 237 + 25
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4684
Årligt forbrug: Forventet 8 tons.
Geografisk sted: Nr. Tvede
Modtaget likes: 1 gang

Re: Redaktører må ikke anbefale egne anlæg + Ulrik er dum

Indlæg af Fer » 17 dec 2010 20:45

Puha.. jeg får godt nok lidt dejavú fornemmelser her, jeg har været moderator (Samme som redaktør formoder jeg) På et meget stort forum. Her var der vel 2500 brugere og det var de samme 5-10 personer der altid lavede problemer hver gang en moderator greb ind eller ikke gjorde. Evt havde en mening om noget.

Generelt er det dog mit indtryk af at dette forum generelt er fri for disse problemer, men det sker dog alligevel :(
--
Mvh Tommy Fer
Biotech Top Light

Brugeravatar
Klaus
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 3772
Tilmeldt: 27 dec 2006 06:36
Mit fyr: MGM Comfort 15KW
Areal: 185kvm
Brændsel: De billigste træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Dagligt forbrug: 10-16kg
Årligt forbrug: Forventet 4 ton
Geografisk sted: Vestjylland ved siden af Ringkøbing fjord.
Givet likes: 3 gange
Modtaget likes: 2 gange

Re: Redaktører må ikke anbefale egne anlæg + Ulrik er dum

Indlæg af Klaus » 17 dec 2010 21:04

Bla bla brok brok....
Husk lige reglerne:
Mange medlemmer tror fejlagtigt at Stoker Pro Forum er et offentligt forum, men dette er imidlertid langt fra tilfældet. Det er derimod et privat forum, men med offentligt adgang. Alle er inviteret til at deltage, men på Redaktørernes betingelser. Akkurat som hvis man er gæst til et åbent hus arrangement. Her forventes det også at man følger værtens og medværternes husregler og anvisninger.
Hvis ikke du ønsker dette må du indstille sig på at blive fulgt til dørs, eller du har muligheden for selv at forlade selskabet, det er meget simpelt.

abn
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 762
Tilmeldt: 16 jul 2010 20:16
Mit fyr: Atmos 32
Areal: 180m2 + 25m2
Brændsel: bøg
Fremviser gerne i postnummer: 9575
Årligt forbrug: 30 m3
Geografisk sted: 9575 terndrup
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 1 gang

Re: Redaktører må ikke anbefale egne anlæg + Ulrik er dum

Indlæg af abn » 17 dec 2010 21:21

Klaus » 17 Dec 2010, 21:04 skrev:Bla bla brok brok....
Husk lige reglerne:
Mange medlemmer tror fejlagtigt at Stoker Pro Forum er et offentligt forum, men dette er imidlertid langt fra tilfældet. Det er derimod et privat forum, men med offentligt adgang. Alle er inviteret til at deltage, men på Redaktørernes betingelser. Akkurat som hvis man er gæst til et åbent hus arrangement. Her forventes det også at man følger værtens og medværternes husregler og anvisninger.
Hvis ikke du ønsker dette må du indstille sig på at blive fulgt til dørs, eller du har muligheden for selv at forlade selskabet, det er meget simpelt.
Det var godt at få reglerne frem. Jeg tror der er nogen der har glemt dem (eller aldrig læst dem, ligesom mig)
Mvh Anders

Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4674
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Givet likes: 334 gange
Modtaget likes: 333 gange

Re: Redaktører må ikke anbefale egne anlæg + Ulrik er dum

Indlæg af MichaelK » 17 dec 2010 22:02

Klaus » 17 Dec 2010, 21:04 skrev:Bla bla brok brok....
Husk lige reglerne:
Mange medlemmer tror fejlagtigt at Stoker Pro Forum er et offentligt forum, men dette er imidlertid langt fra tilfældet. Det er derimod et privat forum, men med offentligt adgang. Alle er inviteret til at deltage, men på Redaktørernes betingelser. Akkurat som hvis man er gæst til et åbent hus arrangement. Her forventes det også at man følger værtens og medværternes husregler og anvisninger.
Hvis ikke du ønsker dette må du indstille sig på at blive fulgt til dørs, eller du har muligheden for selv at forlade selskabet, det er meget simpelt.

Jo, jo, det er da ganske rigitigt. Men nu er indlæget jo postet i "Fri Debat" :shock:
Denne del af forummet har endda undertitlen "Tal om lige hvad du har lyst til - Ordet er frit"
Hvorfor jeg er af den opfattelse, at der i denne del, er meget vide rammer for ytringsfriheden.
Også mere end der ellers er i den øvrige del af forummet. Ellers kalder jeg det godt nok for
falsk varebetegnelse :evil:

Jeg er dog enig i, at brugere ikke bevidst må vildlede, eller fremsætte ubegrundede påstande,
for på den måde at fremstå på mere positiv, eller negativ vis, end realiteterne berettiger til.
Det skal redaktørene naturligvis tage hånd om.

Roses den som roses bør. Til gengæld må det også være muligt, at fortælle om dårlige kunde-
oplevelser. Jeg forstår udemærket nogle brugeres fustrationer, når de oplever, at nogen får
bedre service end andre. Som udgangspunkt må det være en af sælgernes fornemmeste opgaver,
at behandle alle kunder ens. Eller næsten ens, for trofaste kunder skal altså have lige lidt ekstra.
Det er også god kundepleje. Det er en balancegang, der kan være næsten umulig for forhandlere
/sælgere at praktisere til alles tilfredshed. Hvilket denne tråd jo er et glimrende bevis på :wink:

Sælgere/forhandlere kan lige så godt, først som sidst, erkende at man ikke kan gøre alle tilfredse.
Ingen kunder er ens, og vi har som regel forskellige forventninger til kundepleje og serviceniveau.
Derfor vil der altid kunne findes eksempler på gode, såvel som dårlige kundeoplevelser. Men specielt
i forhold til de dårlige oplevelser, må det være muligt at beskrive, hvorfor tingene gik galt?

De "Anklagede" firmaer, må så også have en fair chance for at beskrive deres version, af et
uheldigt sagsforløb. Her tænker jeg specielt på, hvad der blev gjort for at rette op på det?
-Der er jo altid 2 sider af samme sag.

Jeg har selv tidligere fået "redaktør enevældet" at føle. Og gu' blev jeg da sur icon_frown.gif I mit tilfælde,
blev forumreglerne rettet til, efterhånden som jeg udfordrede dem og fandt smuthullerne. Til
sidst gik der faktisk sport i det :twisted: Til sidst blev det dog for "speget", og jeg har holdt en
længere pause fra forummet. Men her i 2010 har jeg været tilbage for fuld kraft. Idet jeg lever
efter sætningen; "Kan man ikke lide lugten i bageriet, skal man ikke skride, før end at man har
prøvet at lufte ud" :P



Mvh.

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain


Besvar