Passat Energi har oplevet et eksempel på en kunde, der på internettet beretter om dårlige erfaringer med Passat Energis garanti og service. Derfor kommer vi fra Passat Energi med dette indlæg.
Først og fremmest er vi ikke ufejlbarlige. Der vil altid opstå behov for at få afhjulpet problemer af den ene eller den anden slags. Men vi gør os umage for at udbedre fejlen hurtigst muligt og med mindst mulig gene for kunden. I dag har vi to medarbejdere, som udelukkende tager sig af servicehenvendelser fra danske kunder.
Kører jeg i bil og bakker ind i en anden bil, så er det mig som må betale eller lade forsikringen træde til. På samme måde gælder det, at jeg kan komme til at være uforsigtig med mit fyr. Altså at jeg bruger fyret eller behandler det, så det får en defekt. Og så falder min garanti væk.
Hos Passat Energi betyder vores erfaringer fra service og kundekontakten, at vi er i stand til at udvikle nye og stærkere Passat-løsninger. Derfor vil vi godt slå fast at Passat Energi står ved garantien – det har været med til sikre mere end 50 års udvikling af dansk producerede kedel-løsninger.
Venlig hilsen
Niels Martin Christensen
Direktør i Passat Energi
Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum
Passat står ved garantien
- Ulrik
- Redaktør
- Indlæg: 11089
- Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
- Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
- Areal: 96/87 m2
- Brændsel: German Pellets
- Fremviser gerne i postnummer: 5474
- Dagligt forbrug: 11 kilo
- Årligt forbrug: Est. <6 ton
- Geografisk sted: Veflinge, Fyn
- Givet likes: 119 gange
- Modtaget likes: 141 gange
Re: Passat står ved garantien
Hej Passat Energi,
Jeg har lidt svært ved at forstå dit indlæg, eller formålet med det.
Du skriver at årsagen til dit indlæg er at en kunde skriver om dårlige erfaringer med Passat.
Derefter nævner du intet om sagen i resten af dit indlæg, ikke engang om du mener kundens kritik er berettiget eller ej.
Ej heller om der er gjort noget for at imødekomme kunden?
Jeg har lidt svært ved at forstå dit indlæg, eller formålet med det.
Du skriver at årsagen til dit indlæg er at en kunde skriver om dårlige erfaringer med Passat.
Derefter nævner du intet om sagen i resten af dit indlæg, ikke engang om du mener kundens kritik er berettiget eller ej.
Ej heller om der er gjort noget for at imødekomme kunden?
MvH Ulrik©
-
- Stoker XV
- Indlæg: 1078
- Tilmeldt: 15 jan 2007 23:26
- Mit fyr: MGM 15 Comfort + Passat Atmos m. akku.
- Areal: 275
- Brændsel: Træpiller + brænde i Atmos'en
- Dagligt forbrug: ?
- Årligt forbrug: 6 t + brænde
- Geografisk sted: Sydvestjylland
- Givet likes: 75 gange
- Modtaget likes: 60 gange
Re: Passat står ved garantien
Jeg tror blot at han lige ville gøre opmærksom på, at fyringsanlæg fra Passat Energi kun er til pyntPassat Energi » 07 Oct 2010, 11:14 skrev: Kører jeg i bil og bakker ind i en anden bil, så er det mig som må betale eller lade forsikringen træde til. På samme måde gælder det, at jeg kan komme til at være uforsigtig med mit fyr. Altså at jeg bruger fyret eller behandler det, så det får en defekt. Og så falder min garanti væk.
Venlig hilsen
Niels Martin Christensen
Direktør i Passat Energi
Normalt optræder defekter jo når tingene bliver brugt, men i så tilfælde er der åbenbart ingen garanti, - jeg kan da godt forstå hvis det medfører lidt negative skriverier
Indrømmet, jeg har nok læst hans indlæg, som fanden læser biblen, men kunne ikke lige dy mig
Mvh Jens
Hvis du ikke ændre kurs, - så risikere du at ende der, hvor du er på vej hen !
Hvis du ikke ændre kurs, - så risikere du at ende der, hvor du er på vej hen !
-
- Stoker I
- Indlæg: 2
- Tilmeldt: 07 okt 2010 09:48
Re: Passat står ved garantien
Indlægget om garanti kommer, fordi der i foråret har været et indlæg her på siden, som sår tvivl om Passats garanti. Det har enkelte montører gjort os opmærksom på. Derfor kom vi med en generel udmelding om Passat Energis garantipolitik.
Vi håndterer service og garanti direkte med kunder og samarbejdspartnere. Det ønsker vi ikke at gøre på internettet.
På nettet kan man nemt dele erfaringer med hinanden og anbefale eller fraråde at bruge produkter, ydelser og service. Det har alle glæde af. Indlægget om garanti skal ses som Passat Energis bidrag til at dele viden og erfaringer.
Venlig Hilsen
Niels Martin Christensen
Direktør i Passat Energi
Vi håndterer service og garanti direkte med kunder og samarbejdspartnere. Det ønsker vi ikke at gøre på internettet.
På nettet kan man nemt dele erfaringer med hinanden og anbefale eller fraråde at bruge produkter, ydelser og service. Det har alle glæde af. Indlægget om garanti skal ses som Passat Energis bidrag til at dele viden og erfaringer.
Venlig Hilsen
Niels Martin Christensen
Direktør i Passat Energi
- Ulrik
- Redaktør
- Indlæg: 11089
- Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
- Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
- Areal: 96/87 m2
- Brændsel: German Pellets
- Fremviser gerne i postnummer: 5474
- Dagligt forbrug: 11 kilo
- Årligt forbrug: Est. <6 ton
- Geografisk sted: Veflinge, Fyn
- Givet likes: 119 gange
- Modtaget likes: 141 gange
Re: Passat står ved garantien
Ok, nu har jeg fundet det indlæg som jeg mener du refererer til.
Og jeg synes bestemt det er fair nok at begge parter giver sin mening til kende.
Men når man nu har valgt at gå i dialog, og det er netop det du gør, så synes jeg ikke man kan tillade sig at vælge til og fra i forhold til det der diskuteres. Specielt ikke når man selv har bragt emnet på banen.
At jeg spørger ind til noget specifikt i sagen betyder jo ikke at I skal håndtere garanti og service over internettet.
Du vælger at "ensrette" oplysningerne og holde kortene tæt ind til kroppen.
Det kan man ikke på et åbent forum.
Bortset fra det, så synes jeg da det er rart at se Passat Energi herinde.
I er meget velkomne til at deltage og poste nyheder og events inden for Passat Energi.
Det kan f.eks. være at I skal på messe eller har lavet en ny spændende model.
I sådanne tilfælde vil jeg dog bede Jer om at poste det her: viewforum.php?f=102
Det forum er nemlig beregnet til det.
Og jeg synes bestemt det er fair nok at begge parter giver sin mening til kende.
Men når man nu har valgt at gå i dialog, og det er netop det du gør, så synes jeg ikke man kan tillade sig at vælge til og fra i forhold til det der diskuteres. Specielt ikke når man selv har bragt emnet på banen.
At jeg spørger ind til noget specifikt i sagen betyder jo ikke at I skal håndtere garanti og service over internettet.
Du vælger at "ensrette" oplysningerne og holde kortene tæt ind til kroppen.
Det kan man ikke på et åbent forum.
Bortset fra det, så synes jeg da det er rart at se Passat Energi herinde.
I er meget velkomne til at deltage og poste nyheder og events inden for Passat Energi.
Det kan f.eks. være at I skal på messe eller har lavet en ny spændende model.
I sådanne tilfælde vil jeg dog bede Jer om at poste det her: viewforum.php?f=102
Det forum er nemlig beregnet til det.
MvH Ulrik©