Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Brugerundersøgelse

Nyheder og informationer fra Teamet
Besvar
Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Brugerundersøgelse

Indlæg af Ulrik » 12 jul 2010 19:52

Hejsa new2

Den 29 jun 2010 11:47 sendte vi en brugerundersøgelse per Privat Besked til alle vores brugere.
Den blev sendt fra min bruger konto. I den forbindelse vil jeg gerne gøre opmærksom på at jeg ikke besvarer de svar I har sendt til mig. Der er simpelthen alt for mange besvarelser til det tidsmæssigt kan lade sig gøre.

Men jeg vil gerne sige mange tak til alle de brugere der har sendt en besvarelse til os :great:
Det er meget værdifuldt da det giver os en ide om hvad brugerne ønsker af Stoker Pro Forum.

Nu vil brugerundersøgelsen køre sommeren over, så man kan sagtens nå at indsende en besvarelse, dette gælder selvfølgelig også nye brugere.
Men derfor kan jeg godt fremlægge et skønsmæssigt foreløbigt resultat.

Ca. 95% svarede:
Spørgsmål 1 er derfor om vi skal lukke Supporter gruppen? = NEJ
Spørgsmål 2a. Skal en stor del af ansvaret ligges over til brugerne således der vil være minimal indblanding fra Redaktørerne? = NEJ
Spørgsmål 2b. Skal vi sløjfe regelsættet og bare forlange at folk opfører sig ordentligt? = NEJ
Spørgsmål 2c. Skal vi bibeholde reglerne der siger at forhandlere/sælgere ikke må anbefale egne produkter = JA

Derudover kom der en masse gode forslag.

Tak for deltagelsen.

Skulle nye brugere ønske at deltage, eller bare se brugerundersøgelsen, så kan I se den her.
I skal blot klikke på nedenstående knap.
Eventuelle besvarelser sendes per Privat Besked til mig.
Ulrik skrev:Hej,

Da vi ønsker at gøre tingene så godt som muligt, har vi valgt at sende et skema ud til alle brugere med spørgsmål vedr. Stoker Pro.
Dem bedes i besvare og sende retur så hurtigt som muligt.
Undersøgelsen foregår per Privat Besked, så den er anonym i forhold til alle andre end Redaktørerne

1. Supporter gruppen
Vores hensigt med Supporter gruppen er at give de brugere som hjælper til herinde et skulderklap. Deres hjælp er værdsat.
Problemet er at det måske delere vore hjælpere op i A og B brugere. Ligeledes kan det måske afholde nogle for at skrive fordi de ikke er supportere.
Spørgsmål 1 er derfor om vi skal lukke Supporter gruppen?


2. Redaktørernes arbejde
Redaktørerne ligger et stort arbejde på Stoker Pro.
Der er retningslinier for hvordan vi skal forholde os til regelbrud og vi skal finde ud af hvordan vi skal forholde os til nye ting. En process der er nødvendig, men også til tider temmelig tung.
Vi har et forholdsvis stort regelsæt og vi kunne simpelthed droppe det meste af regelsættet og bare bede folk om at opføre sig ordentligt.
Vi kunne lade brugerne overtage styringen i forhold til de indlæg der skrives. Dvs. at redaktørerne ikke blander sig med mindre et indlæg/bruger indrapporteres. (redaktørerne kan også indrapportere indlæg).
Dette vil betyde at forhandlere/sælgere vil få fuld adgang igen. De vil kunne anbefale egne anlæg.
Til denne del er der 3 spørgsmål:
2a. Skal en stor del af ansvaret ligges over til brugerne således der vil være minimal indblanding fra Redaktørerne?
2b. Skal vi sløjfe regelsættet og bare forlange at folk opfører sig ordentligt?
2c. Skal vi bibeholde reglerne der siger at forhandlere/sælgere ikke må anbefale egne produkter?

3. Forslag til forbedringer
Hvis du har forslag til eventuelle forbedringer hører vi det gerne.
Det kan være hvad som helst.
F.eks. ønsker om nye funktioner.
MvH Ulrik©


Besvar