Diskussion af regler på Stoker Pro

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Albert
Stoker XIV
Stoker XIV
14
Indlæg: 826
Tilmeldt: 05 apr 2010 05:50
Blevet takket: 1 gang

Diskussion af regler på Stoker Pro

Indlæg af Albert »

Opdelt fra dette emne: viewtopic.php?f=17&t=7877
Ulrik

Jeg må sige jeg spærrede øjnene op da jeg læste de to Redaktøres indlæg her.
Der bliver lagt mange link ind i dette forum til mange forskellige ting,ofte fulgt af ordene;måske kan du finde det her,men hvis varen ikke findes på det aktuelle link,har jeg dog ikke bemærket samme reaktion fra Redaktionen,det er så et åbent spørgsmål,hvorfor så her.
Hvis det drejer sig om at fremhæve eget firma eller et bestemt firma,og det ikke er tilladt,så må man undres over reaktionen her når man her i forum kan se folk der forsøger at lokke brugere i økonomisk uføre,eller laver en lille markedsundersøgelse for egen virksomhed,eller folk som bryder loven om Copyright,hvad ofte sker,disse ting har jeg ikke set nogen reaktion på

Som virksomhedsejer må jeg nok sige at kanonerne burde være rettet mod den sidste del af indlæget her,det andet er kun bagateller.

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
17
Indlæg: 11096
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 141 gange

Re: Farvel og tak.

Indlæg af Ulrik »

Albert skrev:Hvis det drejer sig om at fremhæve eget firma eller et bestemt firma,og det ikke er tilladt,så må man undres over reaktionen her når man her i forum kan se folk der forsøger at lokke brugere i økonomisk uføre,eller laver en lille markedsundersøgelse for egen virksomhed,eller folk som bryder loven om Copyright,hvad ofte sker,disse ting har jeg ikke set nogen reaktion på
Som bruger har du pligt til at anmelde de uregelmæssigheder du støder på herinde.
Det synes jeg du skal gøre istedet for at bruge påstanden som et argument mod vores handlemåder.
2 gange forkert gør som bekendt ikke rigtigt.
MvH Ulrik©
Albert
Stoker XIV
Stoker XIV
14
Indlæg: 826
Tilmeldt: 05 apr 2010 05:50
Blevet takket: 1 gang

Re: Farvel og tak.

Indlæg af Albert »

Det må man sq. sige,hvad er så en redaktørs ansvar og pligt???
Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
17
Indlæg: 11096
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 141 gange

Re: Farvel og tak.

Indlæg af Ulrik »

Albert -> du kan altså ikke give nogle eksempler på dine påstande?
MvH Ulrik©
Albert
Stoker XIV
Stoker XIV
14
Indlæg: 826
Tilmeldt: 05 apr 2010 05:50
Blevet takket: 1 gang

Re: Farvel og tak.

Indlæg af Albert »

Det fremgår mere og mere tydeligt Ulrik at du ikke er bevist om den rolle du har påtaget dig som redaktor,og i særdeleshed ikke den risiko du løber som redaktør.
Uanset hvor mange krumspring du laver er det dig der er ansvarlig,og hvis eksembelvis en virksomheds rettigheder bliver krænket her i forum og du lader det passere,er det dig der bliver slæbt i retten i yderste konsekvens.

Når man læser jeres regelsæt,og i kommer med påstanden at det er privat men offentlig adgang,så er der jo domspraksis for at når du færdes på internettet er der ikke noget der er privat i retslig forstand.

Jeg kan kun anbefale at i læser hvad der står i Karnov omkring hele konseptet i kører her,for der er store huller som i nemt kan falde i hvis noget går helt skævt.
Skulle det ske er du efterfølgende ikke i tvivl om dit ansvar og pligt som redaktør.

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
17
Indlæg: 11096
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 141 gange

Re: Farvel og tak.

Indlæg af Ulrik »

Jeg er da helt enig med dig Albert, men det var ikke lige sagen her!

Du blev spurgt om du kan komme med eksempler om dine påstande vedr. brugere herinde der bryder copyright, laver markedsundersøgelset og lokker folk i økonomisk uføre.
Det kan du åbenbart ikke...
MvH Ulrik©
Albert
Stoker XIV
Stoker XIV
14
Indlæg: 826
Tilmeldt: 05 apr 2010 05:50
Blevet takket: 1 gang

Re: Farvel og tak.

Indlæg af Albert »

Der var manden som forsøger at skaffe driftkapital ved at tilbyde anparter i pillefabrik.
Der var manden der lige skulle se om der var kunder her i forum til hans halmpiller.
Der er dem som referer fra div. hjemme sider uden at nævne kilde,hvilket står nederst på mange af de sider der bliver henvist til,at man skal.
Brugeravatar
Dunker
Stoker IV
Stoker IV
15
Indlæg: 116
Tilmeldt: 16 apr 2009 16:45
Mit fyr: Bio 18 på viadrus
Areal: 157 m2 + 50 værksted
Brændsel: Barlinek piller
Årligt forbrug: knap 7 tons 09/10
Geografisk sted: Tårs, vendsyssel
Blevet takket: 1 gang

Re: Farvel og tak.

Indlæg af Dunker »

ØØØH blander mig lige lidt, selv om det self. ikke rigtigt kommer mig ved, men syntes forummet oftere og oftere har indlæg eller tråde der bliver til gang mudderkast, mener bestemt ikke at vi alle altid skal være enige, men var det ikke på sin plads at diskutere på en ordentlig og sober måde.
Mener heller ikke at diskussioner som denne egentligt kommer alle os andre brugere ved, giver bare en dårlig stemning på forum, så var det ikke en ide at holde sådanne tvister på pb, så vi andre slipper for at se dem.

Bare et forslag fra lille mig
Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
17
Indlæg: 11096
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 141 gange

Re: Farvel og tak.

Indlæg af Ulrik »

Albert » 11 Jun 2010, 14:46 skrev:Der var manden som forsøger at skaffe driftkapital ved at tilbyde anparter i pillefabrik.
Der var manden der lige skulle se om der var kunder her i forum til hans halmpiller.
Der er dem som referer fra div. hjemme sider uden at nævne kilde,hvilket står nederst på mange af de sider der bliver henvist til,at man skal.
Så vidt jeg husker vedr pillefabrikken, så blev den gennemskuet.
Halmpillerne ser jeg intet problem i.
Vi har jo forumet Forhandler salg og nyheder hvor alle sælgende må poste.
Iøvrigt mener jeg at kunne huske at begge emner blev behandlet at redaktørerne.

Vedr. de hjemmesider der bliver refereret uden kilde, så bedes du anmelde de tilfælde du støder på.
Du kan ikke forvente at redaktørerne automatisk er opmærksom på alt hvad der foregår herinde.
Dunker skrev:ØØØH blander mig lige lidt, selv om det self. ikke rigtigt kommer mig ved, men syntes forummet oftere og oftere har indlæg eller tråde der bliver til gang mudderkast, mener bestemt ikke at vi alle altid skal være enige, men var det ikke på sin plads at diskutere på en ordentlig og sober måde.
Mener heller ikke at diskussioner som denne egentligt kommer alle os andre brugere ved, giver bare en dårlig stemning på forum, så var det ikke en ide at holde sådanne tvister på pb, så vi andre slipper for at se dem.

Bare et forslag fra lille mig
Idéen er god nok.
Men på den anden side også kun rimeligt at vi besvarer folks spørgsmål og de ting de bringer frem til debat.
I enkelte situationer kan der også være nogle ting vi gerne vil have frem af den ene eller anden årsag.
MvH Ulrik©

Besvar