Woody og ekstraudstyr. Hvad er fornuftigt.

Spørgsmål vedr. Woody samt det tilbehør der laves til Woody pillefyret
paw
Stoker XIV
Stoker XIV
14
Indlæg: 951
Tilmeldt: 18 sep 2009 20:26
Mit fyr: woody 16 kw V10
Areal: 80
Brændsel: Træ-piller
Fremviser gerne i postnummer: 9600
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Woody og ekstraudstyr. Hvad er fornuftigt.

Indlæg af paw »

Det flere forhandlere der bliver linket er vel en god ting, om det er den ene eller den anden. Med lidt prutteri kan den dyreste sommetider pludselig blive den billigste, det har jeg da selv oplevet + en bedre service oveni. Der er jo sommertilbud, fødselsdagtilbud, osv osv. Så hvis man skal finde den billigste skal man jo det halve af internettet igennem for at finde lige det tilbud der passer. Et link betyder jo ikke man SKAL købe der, men så har folk da nogle de kan ringe til, og vælge eller fravælge deres tilbud, samt sætte priserne op mod hinanden, så man til sidst selv er tilfreds og det er vel det det handler om, ikke ?

Frank_Rasmussen
Stoker XV
Stoker XV
15
Indlæg: 1488
Tilmeldt: 07 feb 2009 16:36
Mit fyr: Woody rød-sort kedel (Version 6.61)
Areal: 140
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4652
Årligt forbrug: Ukendt, nok 5 tons
Geografisk sted: Stevns (Nej, det er ikke på Møn)

Re: Woody og ekstraudstyr. Hvad er fornuftigt.

Indlæg af Frank_Rasmussen »

Jeg vil gerne linke til hvem-som-helst, der er billig (og det skifter da heldigvis ofte)

Dog synes jeg, at det kan være problematisk, når f.eks. Dansk VVS-center udlover gevinster eller deltagelse i konkurrencer, hvis man linker til deres sider eller skaffer kunder.

Jeg ville have det skidt, hvis jeg viste med mig selv, at jeg henviste en ven eller bekendt (eller for den sags skyld en på nettet) for at få en personlig gevinst, og jeg ville blive sur, hvis jeg opdagende, at en ven eller bekendt havde henvist mig af lignende grunde.

Jeg mistænker ikke Ole S for noget af dette. Men som bruger på nettet, så bør man holde øjnene åbne, og selv kigge godt efter...
paw
Stoker XIV
Stoker XIV
14
Indlæg: 951
Tilmeldt: 18 sep 2009 20:26
Mit fyr: woody 16 kw V10
Areal: 80
Brændsel: Træ-piller
Fremviser gerne i postnummer: 9600
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Woody og ekstraudstyr. Hvad er fornuftigt.

Indlæg af paw »

Hej Frank, konkurrencen kører IKKE mere. Den er sat på standby.

Besvar