KL stoker 15Kw

Spørgsmål vedr. KL samt det tilbehør der laves til KL Stokerfyr
Besvar
JT
Stoker I
Stoker I
17
Indlæg: 3
Tilmeldt: 02 mar 2007 21:57
Mit fyr: Ikke udfyldt
Geografisk sted: Stevns

KL stoker 15Kw

Indlæg af JT »

Hej alle :D :) ....... er der ikke nogen der har erfaring med KL stoker 15Kw eller måske KL Goliath Stoker18 kw :?: ? :?: ? vi skal anskaffe et i løbet af de næste 14dage til 3uger og vi påtænker at fyre med Nitro-X , måske noger er intereseret i et fælles indkøb/transport fra Tyskland JT

robinhood008
Stoker I
Stoker I
17
Indlæg: 16
Tilmeldt: 21 feb 2007 23:35
Mit fyr: Ikke udfyldt
Geografisk sted: viby sj

Indlæg af robinhood008 »

jeg har haft mit kl 15kw i 1 sæsong og alt i alt er jeg tilfreds har haft lidt problemer med at min split knækkede sidste gang gjorde den det 3 gange fandt så ud af at der var slaggewr nede i brænder hovedet grundet den havde været kørt tør så den havde brændt for langt ned i brænder hovedet så hvis den går tør tjek for slakker kører i øjeblikket med 50/50 korn/piller og det køre ok ved godt det nedsætter kedlens levetid men korn er billiger end piller man sparer 50% på korn i forhold til piller
Nitro-x Ultra
Stoker I
Stoker I
17
Indlæg: 23
Tilmeldt: 21 feb 2007 11:41
Mit fyr: Ikke udfyldt
Geografisk sted: sønderjylland
Kontakt:

Indlæg af Nitro-x Ultra »

Hej TJ...


Har du set referancelisten på http://www.bpr-dk.com der er en 5-10 kl stoker bruger der udtaler sig.


Mvh
Peter
levi

Indlæg af levi »

Hej JT.

Vvs-eksperten har opsat kl. stoker i alle vores afdelinger, hvis du ringer til en af os garanterer jeg vi starter stokeren op så du kan se hvordan den kører på nitro-x.

Selvom jeg er sælger, kan jeg sige du blive begejstret - det kører vildt godt.

Kom og kig - tager du kage med, gir vi kaffen :0)

Mvh Søren Oldenborg - Roskilde afd.

Besvar