Ja, så fik jeg sku' en træls oplevelse da jeg var ovre for at besøge "Bioline" i morges....
Fyret meldte optændingsfejl og da jeg tjekkede brændkammeret, var der ingen piller i kammeret.
Sneglen kørte øjensynligt rundt, så jeg konkluderede at der nok var en blokering i magasinet, lige over sneglen...så da jeg havde tømt magasinet (hvilket ikke er nogen nem opgave, kan jeg love jer) kunne jeg se at sneglen stod stille
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Det viste sig at snegleakslen var knækket lige over koblingen mellem sneglens aksel og motoren.
Så nu kører vi på el-patron og brændeovn
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Passat og NRGI har dog lovet at der er en ny snegl med fragtmanden i morgen, så weekenden er reddet
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Det var/er en træls oplevelse, men skal man se positivt på det hele, så lærer man da sit fyr bedre at kende når man prøver at pille sneglen ud af det..!!!
Har andre oplevet noget lignende ??
Der skal sku' da rimeligt mange kræfter til at knække en aksel, eller hvad???
Jeg tror selv at problemet er opstået på grund af det defekte gløderør fyret blev leveret med, da den manglende afbrænding af pillerne betød at faldkammeret blev totalt stoppet af piller, hvilket igen betød at sneglen blokerede, da den ikke kunne komme af med pillerne...
Gløderøret er i mellemtiden udskiftet, men sneglen er nok blevet svækket af forstopningen
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)