LIAGRO, må da betyde "God service!!!

Spørgsmål vedr. Benekov samt det tilbehør der laves til Benekov Stokerfyr
rezo
Stoker IV
Stoker IV
17
Indlæg: 134
Tilmeldt: 09 feb 2007 20:17
Mit fyr: Woody 16kW V6 BS semirens
Areal: 230 m2 + VVB 110L
Brændsel: Harvest Energy
Årligt forbrug: 5.5 Ton
Geografisk sted: Nordsjælland

Re:

Indlæg af rezo »

Vagterne skrev :
Jeg er glad for min R15 trods slem lugt i magasinet som ikke er mere takket være forum og respons fra Karsten
Kan du give mig lidt info om hvad du gjorde for at få rettet fejlen Drogar-Happy(LBG).gif

Brugeravatar
thy
Supporter
Supporter
17
Indlæg: 10378
Tilmeldt: 09 dec 2006 17:17
Mit fyr: Baxi 1,5 350L
Areal: 190 +værksted 130
Brændsel: Estonia
Fremviser gerne i postnummer: 5560
Dagligt forbrug: ca 8-30
Årligt forbrug: ca 5-6
Geografisk sted: Frøbjerg (FYN)
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 269 gange
Kontakt:

Indlæg af thy »

liagro skrev:Tak for de mange fime indlæg, jeg er dog lidt ked af at blive beskyldt for at være nærig, der skal nok være et par stykker der har oplevet at vi har udført service som ikke skyldes fejl på anlæg men manglende rengøring eller fejl i indstallation uden nogen sinde at have modtaget en faktura, jeg kan kun beklage at et bulet kabinet ikke bliver udskiftet samme dag, at et gaer som drypper olie ikke bliver udskifter omgående, men når vi planlægger vores arbejde bliver service ikke altid udført i den rækkefølge
som de indløber, da kunder der ikke har varme altid sættes højest og får service ASAP, så hvis vi ikke kommer og udfører ting som olie dryp/ transport skader omgående er det fordi vi har vurderet at der var en kunde der havde mere brug for os den dag, og ikke fordi at vi syntes det er for dyrt at kører til Hundested og skifte et dryppende gear.

det er jo det og når det er meldt at gearet er læk.. så dækker garentien jo hvis det står af ikke :!:
Mvh thy.... ps viser gerne Banditten frem hvis det sku være 402.gif
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen
Brugeravatar
Klaus
Stoker XVIII
Stoker XVIII
17
Indlæg: 3772
Tilmeldt: 27 dec 2006 06:36
Mit fyr: MGM Comfort 15KW
Areal: 185kvm
Brændsel: De billigste træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Dagligt forbrug: 10-16kg
Årligt forbrug: Forventet 4 ton
Geografisk sted: Vestjylland ved siden af Ringkøbing fjord.
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 2 gange

Indlæg af Klaus »

Nå men jeg kan da også lige melde mig under fanen af dem der er tilfreds med servicen, men kan da også sige til dem der ikke rigtig føler de kan komme gennem til Liagro med deres problemer, Ring, Ring og Ring til Karsten .Han er bare en travl mand uden en kalender og en sekretær(må sikkert ikke få en for konen :lol: ) så derfor ring om mind ham om det en gang for mange . Han er jo også kartoffelavler :roll: , hvem husker ikke Oluf Sand :lol:
Men det er da fedt han selv siger dem med kolde huse kommer først til, det vil jeg da være taknemmelig for hvis det var mig 8)
søren ø
Supporter
Supporter
17
Indlæg: 1018
Tilmeldt: 01 jan 2007 21:06
Mit fyr: Benekov pl27
Areal: 180
Brændsel: piller
Årligt forbrug: 10 ton
Geografisk sted: midtfyn
Kontakt:

Indlæg af søren ø »

Oluf sand, var det ikke ham der havde en morris 1000 sort :-)
All men are created equal, but only the bravest become firefighters.
Brugeravatar
thy
Supporter
Supporter
17
Indlæg: 10378
Tilmeldt: 09 dec 2006 17:17
Mit fyr: Baxi 1,5 350L
Areal: 190 +værksted 130
Brændsel: Estonia
Fremviser gerne i postnummer: 5560
Dagligt forbrug: ca 8-30
Årligt forbrug: ca 5-6
Geografisk sted: Frøbjerg (FYN)
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 269 gange
Kontakt:

Indlæg af thy »

jo ham der pustede grise op :-)
Mvh thy.... ps viser gerne Banditten frem hvis det sku være 402.gif
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen

Brugeravatar
vagterne
Stoker IV
Stoker IV
17
Indlæg: 142
Tilmeldt: 30 dec 2006 00:28
Mit fyr: Ikke udfyldt
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af vagterne »

rezo skrev:Vagterne skrev : Kan du give mig lidt info om hvad du gjorde for at få rettet fejlen Drogar-Happy(LBG).gif
Hej REZO jammen der var mange tilbage meldinger, har ikke ladet mit magasin kørt helt ned mere, samt har jeg på fornemmelsen at det opstår når det blæser kraftigt, og slår ned i men korte skorsten, for sjovt nok har jeg ikke haft noget siden det blæste så meget. Så en kompination af lav korn i magasin og kraftig vindstød ned i skorstenen giver det omtalte lugt. Vil købe mig en røghætte der lukker af for vind ned slag til næste fyrings sæssion 8)
rezo
Stoker IV
Stoker IV
17
Indlæg: 134
Tilmeldt: 09 feb 2007 20:17
Mit fyr: Woody 16kW V6 BS semirens
Areal: 230 m2 + VVB 110L
Brændsel: Harvest Energy
Årligt forbrug: 5.5 Ton
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af rezo »

Tak for svaret - men det er ikke problemet her hos mig. Røgen kommer om det blæser eller ej - fuld eller ej. Jeg mener at have prøvet det hele. Enten må jeg leve med det ellers skifter jeg det nok ud med noget der virker og hvor man bliver taget alvorligt hvis der er problemer.
liagro
Stoker IV
Stoker IV
17
Indlæg: 126
Tilmeldt: 25 feb 2007 12:04
Mit fyr: MGM Comfort
Areal: 160
Brændsel: Diverse piller
Fremviser gerne i postnummer: 7480
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af liagro »

Hej Rezo ring omgående til 82363370/22771741 også gerne i aften!
For efter hvad der er LIAGRO bekendt er der kun en kedel der har problemer med røglugt i magasin, hos en kunde hvor der var aftalt besøg i torsdags og hvor min bil måtte vende om efter at havde siddet fast 2 gange, hvor kunden i fredags da vi forsøgte at aftale nyt besøg meddelte at vi ikke skulle komme mandag/Tirsdag, og hvor der idag er aftalt besøg onsdag morgen kl 700 men da du ikke mener at blive taget alvorligt kan det jo ikke være dig så endnu engang ring ASAP
rezo
Stoker IV
Stoker IV
17
Indlæg: 134
Tilmeldt: 09 feb 2007 20:17
Mit fyr: Woody 16kW V6 BS semirens
Areal: 230 m2 + VVB 110L
Brændsel: Harvest Energy
Årligt forbrug: 5.5 Ton
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af rezo »

Næ - du har ret det er ikke mig du har lavet en aftale med. Men det er "sjovt" at Liagro kun kender til et tilfælde af røg i magasinet, når jeg også har haft kontakt til Jer omkring mit problem flere gange.

Dertil skal siges, at jeg har haft kontakt til din tekniker som jeg blev bedt om, og det er da en ihærdig mand du har fundet dér. Han har set på problemet én gang og vil følge op på det igen. Jeg har lavet en ny aftale med ham idag så der er lys forude.
rezo
Stoker IV
Stoker IV
17
Indlæg: 134
Tilmeldt: 09 feb 2007 20:17
Mit fyr: Woody 16kW V6 BS semirens
Areal: 230 m2 + VVB 110L
Brændsel: Harvest Energy
Årligt forbrug: 5.5 Ton
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af rezo »

Når jeg kan dele ris ud - så kan jeg også dele roser ud :lol:

Efter jeg kom ind i en ordenlig dialog med Karsten, så blev der fulgt op på tingene må jeg sige. Karsten og han´s tekniker har været her to gange efterfølgene og har virkelig gjort en god indsats. cool.gif

Nu har min R15 kørt siden Torsdag uden røg - men der kan godt gå noget tid imellem at der kommer noget. Men jeg er optimist da fyret virker til at køre meget bedre og der er ikke sod i brændkammeret og en del af asken er blevet hvid (det har den aldrig været).

Det er bare top dollar! Drogar-BigGrin(LBG).gif

Besvar