Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

StokerPC

Alt vedr. hjemmebyg og geniale opfindelser
Brugeravatar
alm7100
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 124
Tilmeldt: 18 dec 2007 15:39
Mit fyr: Tasso B3 og JA-Stoker
Areal: 240 m2 ca.
Brændsel: 8mm træ piller
Dagligt forbrug: 35 Kg i Marts.
Geografisk sted: Otterup

Re: StokerPC

Indlæg af alm7100 » 12 mar 2009 11:35

Hejsa.

Vil fortælle at jeg har afsluttet mit projet og gået sammen med andre, der udvikler et meget ligende produkt, da 3 hjerne arbejder bedre en 1 ss.

Det nye jeg er gået med i, er jeg gået med i fordi, vi sammen har kunne følge en vej, som jeg ser ville være godt for sådan et produkt, jeg har ingen økonomisk interesse i det, men er med fordi, jeg syntes det er spænde, med mange muligheder i, og at det kan komme rigtigt mange stoker bruger til gavn.
Grunden til at at jeg ingen økonomisk interesse har i det, er for at holde omkostningerne nede, så det kan komme ud til flest mulige bruger.
Tror godt de fleste kan gætte hvad jeg snakker op, for et produkt, men grundet de skrappe regler der er her, vil jeg ikke nævne det med navn.

Jeg er nok ikke så meget at finde her mere, da direktionen samtidig har valg at jeg kun kan være menig medlem.
Jeg l ønske alle en god og varm fremtid.
Med varmest hilsner
Allan Madsen
(Er med udvikler af Stokerbot, får ikke løn for det)
http://www.brandsby.dk


Brugeravatar
alm7100
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 124
Tilmeldt: 18 dec 2007 15:39
Mit fyr: Tasso B3 og JA-Stoker
Areal: 240 m2 ca.
Brændsel: 8mm træ piller
Dagligt forbrug: 35 Kg i Marts.
Geografisk sted: Otterup

Re: StokerPC

Indlæg af alm7100 » 14 mar 2009 11:46

Grundet nogle rygter der går herinde, bliver jeg nødsaget til at komme med endnu en kommentar.

1) Vil godt lige slå helt fast, at jeg IKKE er ansat ved Stokebot, Da stokerbot IKKE er et firm, men et produkt. Ej heller er jeg ansat ved det eller de firmaer der ejer Stokerbot domain.
2) Jeg får på ingen måde løn for det jeg er med til at udvikle på stokerbot, både hardware og software. Jeg gør det for at være med til at udvikle noget godt til dette samfund af stoker ejer, på den billigst mulig måde.
3) Jeg får INGEN del i et overskud der evt. måtte komme ved salget af StokerBot 1 eller af StokerBot 2
4) Og jeg har ingen interesse i at blive "anset" som medarbejder (Da jeg ikke er ansat) ved Stokerbot (Som jo er et produkt), lavet af 3 mennesker som "brænder" for den slags.
5) Meninger og kommentar, jeg kommer med, er mine helt og aldeles, ingen andre.
6) Jeg er her som privat person, men hjælper hvor jeg kan, også med svar omkring StokerBot, lige som alle andre bruger i dette forum, vil hjælpe hinanden.

Det var hvad jeg havde at sige, håber dette indlæg kan få lov til at stå, så de rygter der går herinde, eller hvor pokker de kommer fra, kan blive manet i jorden.
Med varmest hilsner
Allan Madsen
(Er med udvikler af Stokerbot, får ikke løn for det)
http://www.brandsby.dk

Besvar