Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Assorterede Vitser

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
Jan_Al
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 486
Tilmeldt: 09 okt 2008 19:54
Mit fyr: KSM 175-13
Areal: 154
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 6430
Dagligt forbrug: ca. 20Kg.
Årligt forbrug: Sæson 09/10= 6,4T
Geografisk sted: Als, Sønderjylland
Givet likes: 16 gange
Modtaget likes: 7 gange

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af Jan_Al » 21 feb 2009 21:14

En butik som sælger nye ægtemænd er åbnet i New York City.
Der kan kvinder gå hen for at finde sig en ægtemand. Blandt instruktionerne ved indgangen kan man finde følgende:

Du kan kun besøge denne butik EN GANG! Det er seks etager, og værdien af produkterne stiger efter som man kommer op i etagerne. Du kan vælge et produkt i en etage, eller du kan vælge at gå en etage op.
Men du kan ikke gå en etage ned, bortset fra at forlade butikken!


En kvinde går ind i Ægtemand-Butikken for at finde sig en ægtemand.

På første etage er der et skilt på døren, hvor der står:
Første etage - Disse mænd har fast job.

Hun er interesseret, men fortsætter til anden etage, hvor der står:
Anden etage - Disse mænd fast job og elsker børn.

"Det er fint" tænker hun, "men jeg vil ha mer".
Så hun fortsætter opad. På tredje etage står der på skiltet:
Tredje etage - Disse mænd har fast job, elsker børn, og ser ekstremt godt ud.

"Jøsses", tænker hun, men føler at hun må gå videre.
Hun går til fjerde etage, og på skiltet står der:
Fjerde etage - Disse mænd har fast job, elsker børn, ser sindssygt godt ud og hjælper til med husarbejdet.

"Åh, Gud hjælpe mig!" siger hun, "Jeg holder det ikke ud!"

Men hun går alligevel endnu en etage op og på skiltet står der:

Femte etage - Disse mænd har fast job, elsker børn, ser sindssygt godt ud, hjælper til med husarbejdet og er meget romantiske.

Hun er så fristet, men går videre op til sjette etage, hvor der står flg. på skiltet:

Sjette etage - Du er besøgende nummer 31.456.012 på denne etage. Der er ingen mænd på denne etage. Denne etage eksisterer kun som bevis på, at det er umuligt at tilfredsstille kvinder. Tak fordi at du besøgte Ægtemand-Butikken.



BEMÆRK VENLIGST:

For at undgå at blive beskyldt for kønsdiskriminering, har butiks-ejeren åbnet en "Ny Hustru Butik" lige overfor.

Første etage har hustruer som elsker sex.

Anden etage har hustruer som elsker sex, har penge og kan lide øl.
Tredje, fjerde, femte, og sjette etage har aldrig haft besøgende.


Brugeravatar
thoken
Supporter
Supporter
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 21 nov 2007 10:21
Mit fyr: scotte/dor 10 kw
Areal: 140 m2
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5500
Årligt forbrug: 3,5 t
Geografisk sted: Fyn
Givet likes: 98 gange
Modtaget likes: 46 gange

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af thoken » 23 feb 2009 20:29

Der var forældredag for eleverne i 1.b, og lærerinden skulle rigtigt vise, hvor meget eleverne havde lært.
"Nå børn, er der nogen som kan fortælle mig en ting som kvinder drømmer om, og som begynder med
bogstavet P og som slutter med bogstavet K?" Lille Ingrid rakte hånden i vejret og svarede:"pelsværk".
"Flot, er der så nogen der kan fortælle mig, hvad mænd drømmer om, som begynder med bogstavet F og
som slutter med bogstavet E?"
Poul rakte hånden i vejret, og svarede:"forfremmelse". Det var flot svarede lærerinden.
Nu ville hun ligesom prøve at indlemme forældrene i undervisningen, og spørger poul´s far
"Kan du fortælle mig hvad hovedstaden i tyskland hedder?" Du skal ikke spørge mig sagde poul´s far,
jeg havde de 2 første forkert!



mvh thoken
Domptør for en scotte! Tidligere tb mini- kriger!
Scotte 10 kw,V7 styring, keramisk eltænder fra q-Pro, kompressorrens, vvb-prioritering (Metro 110l), trækstabilisator, alpha pro pumpe.
Solcelleanlæg: 5,85 kw, med 2x3kw KLNE invertere.
http://stokercloud.dk/dev/thoken.html

Brugeravatar
Claus
Stoker Pro Sponsor
Stoker Pro Sponsor
Indlæg: 240
Tilmeldt: 12 jan 2007 20:58
Mit fyr: KSM 275-18-i
Areal: 300
Brændsel: Kirsebærsten, kornafrensning, træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5750
Årligt forbrug: regner med 15 t
Geografisk sted: Midtfyn ( Heden )
Kontakt:

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af Claus » 25 feb 2009 17:04

Du skal være stolt af at være dansk - FORDI:


I Danmark....kan du få leveret en pizza hurtigere end du kan få en ambulance.

I Danmark....tror folk de lever sundt når de bestiller en dobbelt cheeseburger, en stor pommes frites og en Cola LIGHT.

I Danmark....skal man gå helt ned bag i supermarkedet for at købe mælk og grønsager, og derefter stå i kø. Tobak og spiritus kan købes lige ved døren.

I Danmark....Er bankens yderdør altid åben og bankassistenterne sidder i åbne kontorlandskaber uden panserglas, men kuglepennen ved skranken er lænket fast.

I Danmark....Stiller man for 250.000 kr. bil i indkørslen, fordi der ikke er plads i garagen, hvor den punkterede trillebør, de slidte vinterdæk og den 12 år gamle plæneklipper er låst inde.

I Danmark....bruger man gladeligt for 10 kr. ekstra benzin for at finde en tank, hvor man sparer 8 kr. ved at tanke op.

I Danmark....Brokker man sig over at man skal betale 180 % afgift på en ny bil, og køber alligevel en ny hver tredje år.

I Danmark....har folk, der kun forlader deres lejlighed for at arbejde og købe ind, en mobiltelefon og en fritids/ulykkes forsikring.

I Danmark....er der handicap parkeringspladser foran idrætshallen.

I Danmark....beklager forældre sig over at deres børn får for lidt motion, og køber en Playstation til dem i julegave.

Ak ja, sådan er der jo så meget, lige indtil man får sin løn - så er der så lidt!
Claus Bendixen
27 x 300 w Growatt paneler monteret mod syd-vest med 35 graders hældning, 3 x 2000 w Growat invertere
20 andele i Rynkebygård møllelaug

Brugeravatar
123tp
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 59
Tilmeldt: 14 feb 2009 16:19
Mit fyr: Bio 18
Areal: 140m2
Brændsel: Piller
Dagligt forbrug: ca. 14 kg
Årligt forbrug: ???
Geografisk sted: Åbenrå

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af 123tp » 26 feb 2009 05:38

En sekretær, en jurist og en partner fra et stort advokat firma går gennem parken i deres frokostpause og finder en gammel olie lampe.
De gnubber på lampen og ud kommer en ånd.
Ånden siger "Jeg giver normalt kun tre ønsker, så i kan få et hver."
"Mig først! Mig først", siger sekretæren. "Jeg kunne godt tænke mig at være på Bahamas i min egen speedbåd, fuldstændig uden bekymringer."

Puf siger det og væk er hun.

"Så må det være min tur!", siger juristen.
"Jeg kunne godt tænke mig være på en strand på Hawaii med min egen personlige massøse, uendelig mange pina coladaer og mit livs kærlighed."

Puf siger det og han er væk.

"Så er det din tur", siger ånden til partneren.
Partneren svarer: "Jeg vil have de to tilbage på kontoret efter frokost."

Brugeravatar
alm7100
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 124
Tilmeldt: 18 dec 2007 15:39
Mit fyr: Tasso B3 og JA-Stoker
Areal: 240 m2 ca.
Brændsel: 8mm træ piller
Dagligt forbrug: 35 Kg i Marts.
Geografisk sted: Otterup

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af alm7100 » 26 feb 2009 15:57

2 Gamle mænd sidder og funderer: Den ene: Tja, man kunne jo godt undvære kvinder og høns.
Ja, siger den anden, men der straks værre med fis.. og spejlæg!!
Med varmest hilsner
Allan Madsen
(Er med udvikler af Stokerbot, får ikke løn for det)
http://www.brandsby.dk


Brugeravatar
123tp
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 59
Tilmeldt: 14 feb 2009 16:19
Mit fyr: Bio 18
Areal: 140m2
Brændsel: Piller
Dagligt forbrug: ca. 14 kg
Årligt forbrug: ???
Geografisk sted: Åbenrå

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af 123tp » 26 feb 2009 18:28

Her er historien om fire mennesker: ALLE, NOGEN, ENHVER og INGEN. Der var et vigtigt job, der skulle udføres. ALLE blev bedt om at gøre det, og ALLE var sikker på, at NOGEN ville gøre det. ENHVER kunne have gjort det, men INGEN gjorde det. NOGEN blev sur, da det jo var ALLEs job.
ALLE mente, at ENHVER kunne gøre det, men INGEN indså, at ENHVER ikke ville gøre det. Til slut beskyldte ALLE NOGEN for, at INGEN havde gjort, hvad ENHVER kunne gøre.

Brugeravatar
Jan_Al
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 486
Tilmeldt: 09 okt 2008 19:54
Mit fyr: KSM 175-13
Areal: 154
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 6430
Dagligt forbrug: ca. 20Kg.
Årligt forbrug: Sæson 09/10= 6,4T
Geografisk sted: Als, Sønderjylland
Givet likes: 16 gange
Modtaget likes: 7 gange

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af Jan_Al » 02 mar 2009 22:39

En mand er ude at handle og finder et nyt kondommærke. VM-kondomer! Han køber dem og fortæller gladelig konen om de nye kondomer, da han kommer hjem.
- "VM-kondomer...", siger hun, "Hvad er der så specielt ved dem?"
- "Der er 3 forskellige farver. Guld, sølv og bronze."
- "Hvilken farve havde du så tænkt dig at bruge i aften?"
- "Guld selvfølgelig! Hvad ellers?"
- "Hvorfor tager du ikke den sølvfarvede på? Det kunne være rart, hvis du for en gangs skyld kommer som nummer to."

Brugeravatar
347michael
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 79
Tilmeldt: 28 jan 2009 00:06
Mit fyr: BS1016 semirens. 10KW brænder. Version 7
Areal: 138 i 2 plan
Brændsel: Helst Svenske Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Geografisk sted: Fjenneslev, Sjælland.
Givet likes: 13 gange
Modtaget likes: 2 gange

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af 347michael » 11 mar 2009 11:10

En lille historie som viser, at e-mail skal behandles med varsomhed....


Et ægtepar besluttede sig for at rejse sydpå.
For at få en særlig dejlig og helt speciel ferie, planlagde de at bo på samme hotel, som de boede på på deres bryllupsrejse, 20 år tidligere. Men fordi de begge var travle i arbejdet, kneb det med at få ferie på samme tid.
Så enden af det blev, at manden rejste om torsdagen, hvorpå fruen så ville ankomme dagen derpå.

Efter en vellykket ankomst, tjekkede manden ind på hotellet. På værelset stod en computer, så den betænksomme husbond besluttede at sende fruen en e-mail.
Men!! -en smutter i adressen gjorde, at manden sendte sin mail, til en anden.

Et sted i landet var en enke lige kommet hjem fra sin mands begravelse.
Den afdøde var den lokale præst, som var blevet kaldt til himmels efter et hjertestop.
Midt i sin sorg satte enken sig ved computeren og tjekkede sin mail. Hun regnede med støtte og omsorg fra sine nærmeste. Men under læsningen af den første mail besvimede enken med et brag. Enkens søn ilede sin stakkels mor til undsætning. Hjalp hende på benene igen og læste derpå mailen, som lød:


Til: Min elskede hustru
Emne: Vel ankommet!

Det undrer dig sikkert at høre fra mig. De har computere her nu, og det er tilladt at sende e-mails til sine elskede. Jeg er lige ankommet og har tjekket ind. Jeg ser, at alt er forberedt til din ankomst i morgen. Jeg glæder mig utrolig meget til at se dig. Jeg håber din rejse, bliver ligeså vellykket som min var.

P. S. Jeg siger dig, der er varmt hernede!

Brugeravatar
Claus
Stoker Pro Sponsor
Stoker Pro Sponsor
Indlæg: 240
Tilmeldt: 12 jan 2007 20:58
Mit fyr: KSM 275-18-i
Areal: 300
Brændsel: Kirsebærsten, kornafrensning, træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5750
Årligt forbrug: regner med 15 t
Geografisk sted: Midtfyn ( Heden )
Kontakt:

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af Claus » 12 mar 2009 22:24

Faren og hans 10-årige søn går ned ad gaden og bliver enige om at købe is i kiosken
henne på hjørnet. Da faren skal til at betale får drengen øje på noget bag disken.
"Hva’ er det, far?" spørger drengen og peger. Faren tøver lidt men siger så: "Det...
Det er kondomer. Det er sådan noget en mand og en kvinde bruger når de er sammen."
"Arhh. Det har jeg godt hørt om i skolen," svarer drengen, men kan ikke tage blikket
væk. "Far, hvorfor er der tre i én pakke?" Faren kigger op på pakkerne med
kondomerne. "Det er til studenterfyre. Et til fredag, et til lørdag og et til
søndag," svarer faren med et lille smil mens han kigger eftertænksomt ud i luften.
Drengen får øje på en større pakke ved siden af: "Men far, hvorfor er der så seks i
dén pakke?" Faren kigger derover igen, og med et lidt større smil svarer han: "Jooh,
ser du min dreng, det er til universitetsfyre. To til fredag, to til lørdag og to
til søndag." "Nåårhh...," svarer drengen, "ja men far, hva så med dén der pakke me
d 12 i?" Faren ser derop og tøver igen og siger så med et suk: "Ja, det er så til
gifte mænd. Et til januar, et til februar..."
Claus Bendixen
27 x 300 w Growatt paneler monteret mod syd-vest med 35 graders hældning, 3 x 2000 w Growat invertere
20 andele i Rynkebygård møllelaug

Brugeravatar
pille bruger
Supporter
Supporter
Indlæg: 9830
Tilmeldt: 14 nov 2008 17:57
Mit fyr: RTB
Areal: 160
Brændsel: piller + 30 rør solfanger
Dagligt forbrug: 10 kg.
Årligt forbrug: 3400 kg.
Geografisk sted: Svendborg
Givet likes: 81 gange
Modtaget likes: 275 gange

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af pille bruger » 20 mar 2009 12:04

HVORDAN MAN FÅR POLITIET TIL AT KOMME, NÅR MAN HAR BRUG FOR DEM

HC fra Holte var ved at gå i seng, da hans søde kone fortalte, at han havde glemt at slukke lyset i garagen, som hun kunne se fra soveværelsesvinduet.
HC åbnede bagdøren til garagen for at slukke lyset, men så så han, at der var et par fyre, der var i gang med at stjæle ting derinde.

Han ringede til politiet, som spurgte, om de er kommet ind i huset ?

Nej! Svarede han.

Politiet sagde så, at alle deres politibiler var optagede og rådede ham til at låse alle dørene, så skulle de sende en bil, når der blev en ledig.
HC sagde: 'Okay' og lagde røret på - og så talte han til 30.

Så ringede han til politiet igen.

Hej, det var mig, der ringede lige før, fordi der var nogle inde i min garage i færd med at stjæle. Nu behøver I ikke komme, for jeg har lige skudt dem, hvorefter han afbrød samtalen.

Inden for ganske få minutter kom der 6 politibiler, et SWAT team, en helikopter, en brandbil og 2 ambulancer. De pågreb indbrudstyvene på fersk gerning.

En af politibetjentene sagde til HC: Jeg synes du sagde, at du havde skudt dem.

Hvortil HC svarede: Jeg synes I sagde, at I ikke havde nogen ledige biler.
Best regards
Michael fra StokerCloud Service http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/


Besvar