Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Assorterede Vitser

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
jni
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 550
Tilmeldt: 15 jul 2008 15:30
Mit fyr: woody / OPOP418
Areal: 135+70
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Dagligt forbrug: 35 kg
Årligt forbrug: 6-8 tons
Geografisk sted: skælskør

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af jni » 03 feb 2009 15:08

Telefonen ringede hos Olsen.
- God dag det er Marie Olsen.
- Goddag, jeg ringer fra Blodbanken. Din mand Peter Olsen var hos os i går for få taget blodprøver...
- Ja, og hvad så?
- Vi har desværre haft et lille uheld. Vi havde også en anden Peter Olsen hos os i går som også fik taget blodprøver. Beklageligvis er begges personnummer ulæselig på prøverne. Sikkert et printerproblem...
- Skal han så komme igen for at få taget nye prøver?
- Desværre, med de nye besparelser i sundhedsvæsenet, kan vi kun tage blodprøver en gang i kvartalet, pr person.
- Ja vel...
- Derfor må jeg desværre meddele nogle dårlige nyheder. Din mand har enten HIV eller Alzheimers.
- Men det er jo skrækkeligt! Hvad skal vi gøre nu?
- Vi anbefaler at du tager din mand med ind til centrum og forlader ham der. Finder han selv hjem, så skal du ikke have sex med ham!!

mvh jesper


mr.mcp
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 143
Tilmeldt: 28 okt 2007 11:42

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af mr.mcp » 03 feb 2009 15:23

En dag, i den mystiske skov, hoppede en magisk frø hen mod sit vandhul. Skoven var så stor, at frøen aldrig havde mødt et andet dyr før. Men denne dag var anderledes. Ved et lykketræf så den en bjørn der jagtede en kanin den ville ha til middag.
Frøen råbte på de to, at de skulle stoppe. "Fordi i er de eneste to dyr jeg nogenside har set, vil jeg opfylde tre ønsker for jer hver! Bjørn, du kan starte..." Bjørnen tænkte sig om et øjeblik, og som den "mand" den var sagde han: "Jeg ønsker at alle bjørne i denne skov, undtagen mig, er hunner." Kaninen ønskede så en styrthjelm, og puttede den straks på. Bjørnen var forbløffet over kaninens idioti, at smide et ønske væk på den måde.
Bjørnen ønskede igen: "Jeg ønsker at alle bjørne i den nærmeste skov også er hunner." Kaninen ønskede en motorcykel, og hoppede øjeblikligt op på den og startede motoren. Bjørnen var chokeret over at kaninen ønskede sådan en latterlig ting, for han kunne jo bare ha ønsket sig penge og ha købt en motorcykel.
Ved sidste ønske tænke bjørnen et øjeblik igen. "Jeg ønsker at alle bjørne i hele verden, undtagen mig, er hunner." Kaninen grinede og fyrede op for motorcyklen og sagde: "Jeg ønsker at bjørnen bliver bøsse!"

Brugeravatar
Jan_Al
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 486
Tilmeldt: 09 okt 2008 19:54
Mit fyr: KSM 175-13
Areal: 154
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 6430
Dagligt forbrug: ca. 20Kg.
Årligt forbrug: Sæson 09/10= 6,4T
Geografisk sted: Als, Sønderjylland
Givet likes: 16 gange
Modtaget likes: 7 gange

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af Jan_Al » 06 feb 2009 15:49

En lille dreng spørger sin far:
"Far, jeg skal skrive en opgave til skolen. Må jeg stille dig et spørgsmål?"

"Selvfølgelig min dreng, spørg løs! "
"Hvad er politik, far?"

"Tja.... i politik findes der 5 folkegrupper:"

1) befolkningen,
2) regeringen,
3) den økonomiske magt,
4) arbejderklassen,
5) landets fremtid.

"Det forstår jeg ikke far... Vil du forklare det for mig?"
"Godt, jeg vil bruge vores hjem som eksempel.
-Jeg tjener pengene til den fælles husholdning; altså er jeg den økonomiske magt.
-Din mor administrerer og bruger pengene; hun er altså regeringen.
-Vi tager os af dine behov; Du er altså befolkningen.
-Din lillebror er landets fremtid,
-og hans barnepige er arbejderklassen.

"Forstår du det, min søn?"
Mere eller mindre...
Om natten vågnede den lille dreng ved, at lillebroderen græd. Drengen stod op for at se, hvad der var galt, og han opdagede, at lillebroderen havde skidt i bleen. Han gik ind i forældrenes soveværelse hvor moderen sov tungt.

Så gik han hen til barnepigens værelse, men gennem nøglehullet så han faderen i gang med at "ordne" barnepigen.

Eftersom de ikke reagerede på, at han bankede på døren, gik han tilbage til værelset og sov videre.

Næste morgen sagde drengen til faderen:
"Nu tror jeg, at jeg forstår, hvad politik er."
"Glimrende, min søn! Prøv at forklare mig det med dine egne ord."

Jeg tror, at det er sådan her:
Mens den økonomiske magt røvpuler arbejderklassen,
snorksover regeringen, Befolkningen bliver ignoreret fuldstændigt,
og landets fremtid står i lort til halsen !!!

Brugeravatar
Claus Birth
Supporter
Supporter
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 28 dec 2006 14:09
Mit fyr: Baxi, MultiHeat 1,5 m. iltst.
Areal: 160+60m2
Brændsel: Træpiller, blæst ind
Fremviser gerne i postnummer: 4140
Dagligt forbrug: godt 25kg.
Årligt forbrug: ca.9 ton
Geografisk sted: Lammestrup, Midtsjælland
Givet likes: 14 gange
Modtaget likes: 2 gange

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af Claus Birth » 06 feb 2009 17:51

En ældre god sandfærdig joke :D icon_cheesygrin.gif :lol: :great:

Claus Birth
Det er ingen skam at gøre tingene rigtigt. Uvidenhed fritager ikke for ansvar.
Selvgjort er ofte velgjort.

Brugeravatar
pelle
Supporter
Supporter
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 21 feb 2008 18:05
Mit fyr: vigas 25 gasogen 2x1200 l akku
Areal: 240
Brændsel: gran og fyr og sol
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Årligt forbrug: 3.5 tons træ pr. år
Geografisk sted: lidt syd for herning
Givet likes: 296 gange
Modtaget likes: 368 gange

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af pelle » 07 feb 2009 09:05

Telefonen ringede hos narkopolitiet, og en mand sagde: – Jeg vil gerne anmelde min nabo. Han gemmer narko i sit brænde. Straks kom narkopolitiet, endevendte og kløvede alt brændet, men de fandt ingenting.
Dagen efter ringede naboen: – Havde du besøg af narkopolitiet?
– Ja.
– Og kløvede de alt dit brænde?
– Ja, da.
– Okay, så er det din tur til at ringe. Jeg trænger til at få gravet min have...

mvh Pelle
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.


Brugeravatar
Jan_Al
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 486
Tilmeldt: 09 okt 2008 19:54
Mit fyr: KSM 175-13
Areal: 154
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 6430
Dagligt forbrug: ca. 20Kg.
Årligt forbrug: Sæson 09/10= 6,4T
Geografisk sted: Als, Sønderjylland
Givet likes: 16 gange
Modtaget likes: 7 gange

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af Jan_Al » 07 feb 2009 12:22

Kære Brevkasse,

Jeg håber du kan hjælpe mig.

Forleden dag, da jeg skulle på arbejde, sad min mand og så morgenTV som sædvanligt. Jeg havde ikke kørt mere end få hundrede meter, da motoren pludselig satte ud og bilen stoppede med et ryk.

Jeg gik tilbage efter hjælp fra min mand.

Da jeg kom hjem, kunne jeg ikke tro mine egne øjne: Han poserede foran garderobespejlet, iført mine trusser, mine højhælede sko og min make-up.

Jeg er 32, min mand er 34, og vi har været gift i 12 år. Da jeg overraskede ham, forsøgte han at forklare sig med at han havde lånt mine trusser, fordi han ikke kunne finde sine egne. Da jeg derefter spurgte ham om make-uppen, brød han sammen og tilstod at han havde gået med mit tøj i 6 måneder.... Jeg bad ham holde op med det, eller jeg ville gå fra ham!

Jeg elsker ham højt, men siden er han blevet mere og mere fjern og jeg føler ikke rigtigt at jeg kan komme i kontakt med ham mere.

Jeg håber du kan hjælpe mig?

Mange hilsner Fru Ensom.


Svar:
Kære Fru Ensom,

Der kan være mange årsager til at en motor pludselig sætter ud kort tid efter at den er startet.

Begynd med at checke at der ikke er forstoppelse i benzintilførslen. Hvis det er i orden, så check spændebåndene, som holder vacuumslangerne fast på indsugningsmanifolden, de må ikke være utætte, da der vil komme falsk luft ind. Hvis disse ting ikke løser problemet, kan det være brændselspumpen som er defekt; den vil da levere et for lavt tryk til karburatoren.

Jeg håber at dette hjælper.

Med venlig hilsen
Brevkassen

mr.mcp
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 143
Tilmeldt: 28 okt 2007 11:42

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af mr.mcp » 15 feb 2009 19:27

GRUND TIL SALG:

Grund med fast ejendom til salg, eller leje. Ejeren er en ung dame, der ønsker at udleje, eller sælge en skøn plet, beliggende mellem to velskabte skråninger. Der findes på stedet rindende vand, og undergrunden kan gøres frugtbar ved ihærdigt arbejde. Ejendommen er ca. 19 år gammel, og for 4 år siden, blev der beplantet med buskads af meget hårfør vækst ! Ved fjernelse af skillerummet, kan ejendommen blive dyb og bekvemmelig for en mand med stående kapital. Udbyttet vil stige langt over indskuddet i løbet af 9 måneder.

Brugeravatar
Jordsmeden
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 249
Tilmeldt: 25 dec 2008 11:42
Mit fyr: Woody 6.11 på dor16 kedel
Areal: 175m2+ 25m2 hobbyrum
Brændsel: R.W piller
Fremviser gerne i postnummer: 8723
Dagligt forbrug: p.t ca 18 kg
Årligt forbrug: 2011: 6000 kg
Geografisk sted: Kragelund/hedensted
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 2 gange

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af Jordsmeden » 16 feb 2009 21:11

En 11 årig dreng kommer ind på et bordel med en død frø slæbende efter sig i en snor.
han smider 500 kr. på bordet og siger- jeg vil ha' en af jeres kvinder !!

Bordelmutter siger-'tror du ikke du er lidt for ung til det?'
Han smider 500 kr. til og siger-' Jeg vil ha' en af jeres kvinder...!

Ok sæt dig ned så kommer hun om lidt..
Han smider 500kr. til og siger -' hun skal have herpes i udbrud..!'
Bordelmutter siger -' jamen det..'

drengen smider 500kr.til og siger -' herpes i udbrud..!!'
-' ok..'
20 min senere er drengen færdig.

Bordelmutter spørger hvorfor dog han ville ha' en med herpes?
-' jo når nu jeg kommer hjem, så knepper jeg babysitteren,
og når min far kommer hjem og skal køre hende hjem, så knepper han hende,
og i aften knepper han min mor, og når han kører på arbejde imorgen,
så knepper min mor postbuddet....
Og det var det FUCKhoved der kørte min frø over....! :evil:

Brugeravatar
Jordsmeden
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 249
Tilmeldt: 25 dec 2008 11:42
Mit fyr: Woody 6.11 på dor16 kedel
Areal: 175m2+ 25m2 hobbyrum
Brændsel: R.W piller
Fremviser gerne i postnummer: 8723
Dagligt forbrug: p.t ca 18 kg
Årligt forbrug: 2011: 6000 kg
Geografisk sted: Kragelund/hedensted
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 2 gange

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af Jordsmeden » 17 feb 2009 23:45

En ting jeg ikke ved ????

Hvis man bliver taget uden lys på sin cykel i Istedgade...

Bliver man så knaldet eller tvunget til at trække ???????

Brugeravatar
pelle
Supporter
Supporter
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 21 feb 2008 18:05
Mit fyr: vigas 25 gasogen 2x1200 l akku
Areal: 240
Brændsel: gran og fyr og sol
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Årligt forbrug: 3.5 tons træ pr. år
Geografisk sted: lidt syd for herning
Givet likes: 296 gange
Modtaget likes: 368 gange

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af pelle » 21 feb 2009 10:06

En mand kommer ind på et cafeteria med en fuldvoksen struds lige i hælene.

Ekspedienten studser lidt, men spørger så, hvad de ku' tænke sig, hvortil manden svarer "En hamburger, en lille bakke fritter og en cola".
Ekspedienten vender sig derefter mod strudsen og spø'r: "Og hvad ku' du tænke dig..?" "Det samme, tak", svarer strudsen.

Kort efter vender ekspedienten tilbage med maden. -"Det bli'r 154 kr og 50 øre, betaler I hver for sig eller sammen?" Manden svarer ikke, men
roder i sin ene lomme og trækker derpå en nævefuld mønter op, der viser sig at svare præcis til regningen.

Den næste dag kommer manden og strudsen igen, manden beder igen om "En hamburger, en lille bakke fritter og en cola" og strudsen siger
"Det samme til mig, tak". Maden kommer og igen har manden det nødvendige beløb i lommen.

Sådan gentager deres besøg sig en tid, indtil en dag, hvor ekspedienten spø'r "Det sædvanlige?" og manden svarer, "Næh, i dag tror jeg faktisk
jeg vil prøve en T-bone steak, med bagt kartoffel, salat og en lille fadøl". Ekspedienten ser på strudsen, der blot nikker og si'r "Det samme her".

Da ekspedienten vender tilbage med maden, lyder regningen denne gang på 198,50. Da manden også denne gang kan trække præcis det ønskede
beløb op af lommen, kan ekspedienten ikke dy sig: -"Hvordan i alverden bærer du dig ad med det? -Altså; altid at hale præcis det rigtige beløb op af
lommen - uden at kigge?"

"Joh," siger manden "for nogle år siden skulle jeg rydde op på loftet og fandt en gammel lampe, som jeg lige ville pudse støvet af. Og så viste der sig
en lampeånd, der gav mig to ønsker og mit første ønske var så, at jeg altid ville have penge nok i lommen, hvis jeg skulle betale for noget."

"Genialt," udbrød ekspedienten "-de fleste ville ønske sig et kæmpebeløb, men du vil altid være lige så rig, som du har behov for!"

"Lige akkurat - lige meget om jeg skal ned efter en liter mælk eller vil købe en Rolls, så har pengene passet hver gang.", siger manden.

"Øhm..," siger ekspedienten så, "..men hvad med strudsen??"

Manden rødmer lidt, sukker, men svarer så alligevel:

"Mit andet ønske var en livsledsager med lange ben, store mørke øjne og en god stor røv, som altid var enig med mig, og ikke var klogere end mig selv."
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.


Besvar