Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Stokerstyringer sælges

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg"
Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
deeredriver
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 68
Tilmeldt: 14 aug 2007 22:44

Re: Stokerstyringer sælges

Indlæg af deeredriver » 10 jan 2009 08:48

De sagde engang jeg spurgte på TM, at version 5.00.xx er et gammelt board som ikke var RoHs compatibelt (hvad det så end er) vistnok noget med blyindhold i komponenter og print. Den nyere hardware som har programversion 7.xx.xx skulle overholde denne "RoHs". Der er også seriel port på disse, med mulighed for kommunikation med deres tm manager.


Brugeravatar
kaptajnen
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1199
Tilmeldt: 29 dec 2007 17:27
Mit fyr: RTB 10 V7 styring
Areal: 170m2
Årligt forbrug: ca 5½ ton
Geografisk sted: Herning kommune

Re: Stokerstyringer sælges

Indlæg af kaptajnen » 10 jan 2009 09:45

deeredriver skrev:De sagde engang jeg spurgte på TM, at version 5.00.xx er et gammelt board som ikke var RoHs compatibelt (hvad det så end er) vistnok noget med blyindhold i komponenter og print. Den nyere hardware som har programversion 7.xx.xx skulle overholde denne "RoHs". Der er også seriel port på disse, med mulighed for kommunikation med deres tm manager.
Tak for info.
Fra 2006-07-01 måtte skulle nyt og elektrisk udstyr overholde RoHs direktivet http://www.rohsguiden.dk/index.php?page_id=3, som beskriver, hvilke stoffer der ikke måtte forefindes. Det drejer sig om bla bly, kviksølv, crom osv... Det har ikke noget at gøre med funktionaliteten at gøre, men selvfølgelig er det naturligt at tage et rul på hardwaren når man nu alligevel står for at skulle skifte printet og måske flere af komponenterne. Eller det er jo ikke sikkert at alle komponenterne kunne erstattes og at man derfor ville være nød til at redesigne alligevel.
Mvh Peter

RTB 10 m/iltstyring, 6.6m2 Batec solfangere, 1200L olietank m/2 radiatorer som solvarme vekslere

Hellere spørge dumt end at dumme sig ved at lade være!

skatka
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 16
Tilmeldt: 19 jan 2007 17:10
Mit fyr: JA stoker
Areal: 150 m2
Brændsel: Ren Korn
Fremviser gerne i postnummer: 9490
Geografisk sted: Pandrup

Re: Stokerstyringer sælges

Indlæg af skatka » 15 jan 2009 21:53

Er den tm 3006 solgt?
JA stoker, 8m isokern skorsten med trækregulator og 30 rørs solfanger.

Theil
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 27
Tilmeldt: 23 okt 2008 19:20
Mit fyr: Bio-Teqh 15
Areal: 130
Brændsel: Træpiller
Dagligt forbrug: 28 Kg
Årligt forbrug: 6 Tons
Geografisk sted: Sjælland

Re: Stokerstyringer sælges

Indlæg af Theil » 20 feb 2009 00:08

Udsolgt
glæder mig til foråret kigger frem

neis
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 15
Tilmeldt: 05 jan 2010 08:48

Re: Stokerstyringer sælges

Indlæg af neis » 07 jan 2010 12:51

hvordan kontakter man sælger. har en TB mini jeg er interesseret i at bygge modulerende styring på. har læst frem til DTC 9002 skulle kunne bruges. har du den til salg eller andet der kan sættes på og virke? evt. lidt vejledning til mont.?


Besvar