Problemer med at få penge tilbage

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
Tass
Stoker XI
Stoker XI
16
Indlæg: 512
Tilmeldt: 29 jul 2007 15:56
Mit fyr: Benekov R15
Areal: 220 + 2x60 VVB
Brændsel: Piller/korn
Dagligt forbrug: 30 kg
Årligt forbrug: 6 ton
Geografisk sted: NV/Sjælland

Re: Problemer med at få penge tilbage

Indlæg af Tass »

Momme skrev:Har du prøvet at ringe fra en telefon hvor han ikke kender nummeret så kunne det være at han ville tage den. Det er jo sjovere at snakke med nye kunder en gamle der klager. :)
tast #31# foran det nummer du ringer til så skjules dit nummer for den du ringer til :)
The test of democracy is freedom of criticism. ~David Ben-Gurion
We cannot have that relationship if we only dictate or threaten and condemn those who disagree. ~Zbigniew Brzezinski

PeterBH
Stoker III
Stoker III
16
Indlæg: 85
Tilmeldt: 21 aug 2007 20:04
Areal: 135
Brændsel: Olie
Dagligt forbrug: 10-12 l
Geografisk sted: Nordfalster

Re: Problemer med at få penge tilbage

Indlæg af PeterBH »

Afhængig af hvilken dokumentation du har, så er det muligt at henvende sig i fogedretten, og mod et mindre beløb, så kan de faktisk hjælpe dig med at inddrive pengene.
Det plejer at have en vis effekt nå folk bliver opsøgt med ordene "jeg skal herved forkynde en stævning til fogedretten for dig"

Det kræver dog at du kan dokumentere at du har et gyldigt krav mod ham svindleren.
Peter
Jeg er sikker på at sorte fingre er en OL disciplin skat....
smalspor
Stoker IV
Stoker IV
16
Indlæg: 111
Tilmeldt: 16 aug 2007 21:51
Mit fyr: Woody 24Kw + Opop H418 kedel
Areal: 230 m2
Brændsel: Neova 8mm
Dagligt forbrug: ca. 40 kg
Årligt forbrug: 9
Geografisk sted: Ringsted

Re: Problemer med at få penge tilbage

Indlæg af smalspor »

Hej.
Momme skrev:Har du prøvet at ringe fra en telefon hvor han ikke kender nummeret så kunne det være at han ville tage den. Det er jo sjovere at snakke med nye kunder en gamle der klager. :)
Jo da. Det er også prøvet. :great: Jeg har sågar oprettet en helt anonym emailadresse og den blev der svaret på. Men anyway: Idag fik jeg sq en check på de sidste penge. :shock: Så nu regner jeg ikke med at spilde mere af min tid på vedkommende. Vedkommende havde elllers til fredag kl. 12 til at få betalt ellers røg vedkommende videre til inkasso. Det er nok det der har gjort det. 8)
Senest rettet af smalspor 27 nov 2008 21:42, rettet i alt 1 gang.
smalspor
Stoker IV
Stoker IV
16
Indlæg: 111
Tilmeldt: 16 aug 2007 21:51
Mit fyr: Woody 24Kw + Opop H418 kedel
Areal: 230 m2
Brændsel: Neova 8mm
Dagligt forbrug: ca. 40 kg
Årligt forbrug: 9
Geografisk sted: Ringsted

Re: Problemer med at få penge tilbage

Indlæg af smalspor »

PeterBH skrev:Afhængig af hvilken dokumentation du har, så er det muligt at henvende sig i fogedretten, og mod et mindre beløb, så kan de faktisk hjælpe dig med at inddrive pengene.
Det plejer at have en vis effekt nå folk bliver opsøgt med ordene "jeg skal herved forkynde en stævning til fogedretten for dig"

Det kræver dog at du kan dokumentere at du har et gyldigt krav mod ham svindleren.
Tro mig. Der er dokumentation på at jeg har et gyldigt krav. Ellers :great:
agentjensen
Stoker X
Stoker X
17
Indlæg: 429
Tilmeldt: 02 jan 2007 11:26
Mit fyr: KL 15kw
Areal: 253+100L VVB
Brændsel: 8mm træpiller
Dagligt forbrug: ca 40kg
Årligt forbrug: ca 10
Geografisk sted: Halskov v/Skive

Re: Problemer med at få penge tilbage

Indlæg af agentjensen »

LAd os nu få et navn, så vi kan forholde os - ellers begynder det at blive lidt tyndt det her.

Agentjensen

Besvar