Bop skrev:Jamen trold det er da bare med at blande når man har mulighed´for det det kan jeg godt følge dig i
Men skal lige siges jeg tror ikke på man kan blande savsmuld og høvlspåner i en Bio
For godt nok har de lavet noget vellignende da de lavede Bio18 Men de har kvajet sig med vinkel på nedfald til herd der er ikke nok stigning til alt det fnuldr det brænder bare tilbage.
Så forstår ikke asaa gik ned det har noget med markedsføring at gøre ihvertfald ikke et bedre produkt for det er da klart at multi22 kan fyre med blandede produkter hvorimod en bio ikke kan lide fnuld det er jo logisk når vinkel på nedfald er mindre så lægger det sig jo der .
Citat..
"""Men skal lige siges jeg tror ikke på man kan blande savsmuld og høvlspåner i en Bio18"""""
------------------------------------------------------------
Det kan/skal man heller ikke i Multie'en,
Hvad du ikke ved er, at jeg slet ikke bruger den originale snegl mere. Noget hjemmebygget doserings mekanik er kommet til som snupper alt.
Sådan kort fortalt,- en hurtigløber af en snegl fylder en lille tank på ca 10 liter, der er ca 2meter over fyret, herfra bliver pillerne mm. så doseret med en lille snegl til fyret.
Jeg tror ikke der er ret meget forskel på hvad en Multi og en Bio 18 spiser, principperne er jo stort set ens. Som jeg ser det....