Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af calle » 29 dec 2022 20:15
triumph skrev: ↑29 dec 2022 19:35 Men hvordan er samvittigheden så når du spiser et stykke chokolade, eller køber en ny T-shirt, eller et par sko ? Det er alligevel sjovt at det netop er det at køre diesel, der får glorien til at skinne....
Indlæg af calle » 29 dec 2022 20:28
triumph skrev: ↑29 dec 2022 20:00 Men det har jeg jo ikke en jordisk chance for at finde ud af..... Hvis jeg køber en pose "Blendet" kaffe, så aner jeg da ikke hvem der har plukket bønnerne. Jeg ved at selvom man køber Fairtrade chokolade/kaffe, så er der en meget stor chance for at det er høstet ved hjælp af børnearbejde. Hvis jeg køber en T shirt i H&M, så ved jeg at der er brugt børnearbejde (Så det gør jeg ikke) Jeg ved at Shell er dømt for at ødelægge livsgrundlaget for tusinder af oprindelige folk, ved bevist at lække olie ud i den sø/flodsystem de fisker og vander deres dyr i. Det betyder jo ikke at jeg holder op med at bruge diesel
Indlæg af triumph » 29 dec 2022 20:53
calle skrev: ↑29 dec 2022 20:28 Men nu er der tilfældigvis bragt fokus på, at børn muligvis indgår i produktionen af visse elbiler, og så bør det vel på en eller anden måde indgå i overvejelserne, når man overvejer at anskaffe sig en. Akkurat ligesom det bør indgå i overvejelserne, når man køber et håndvævet tæppe.
Indlæg af Oldgaard » 03 jan 2023 13:39
calle skrev: ↑29 dec 2022 14:49 Jep men desværre: "Der er for øjeblikket ingen planer om at F-150 Lightning lanceres på det europæiske marked". Hvis vi tager udgangspunkt i det andet link fra FDM, så er det langt mere interessant. Læg mærke til hvor mange af familiebilerne, der ikke engang må trække en ganske alm. "havetrailer", når man skal på genbrugsstationen.
Indlæg af calle » 03 jan 2023 14:03
Oldgaard skrev: ↑03 jan 2023 13:39 Det er dælme en skam, de ikke har planer om det 🥺 Den ville ellers have været et oplagt emne som min firmabil, vi er begyndt at gå over til elbiler i firmaet (og elmaskiner minigraver,dumper,minilæsser og lign) men vi mangler en pickup eller kassevogn, som kan trække mere end de små1000 kg, elbilerne på gulplader kan nu
Indlæg af Oldgaard » 03 jan 2023 15:30
calle skrev: ↑03 jan 2023 14:03 Nu står verden sgu ikke længere. Hej Oldgaard Long time - no see. Hvon går det Bedste hilsner fra Calle
Indlæg af calle » 03 jan 2023 15:50
Oldgaard skrev: ↑03 jan 2023 15:30 sad og tænkte da jeg skrev, gad vide hvem der først falder ned af stolen, når de ser mig Tjooo det går efterhånden rimeligt godt, har nogle udfordringer rent personligt, som jeg går og arbejder med, men eller jævnt godt
Indlæg af triumph » 03 jan 2023 19:02
Indlæg af triumph » 03 jan 2023 19:52
Indlæg af honneymonster » 05 jan 2023 18:57
Tilbage til "Bil, MC og Motor"