Opdateringskonsekvenser - ver. 10.0522 til 10.0525

Spørgsmål vedr. Woody samt det tilbehør der laves til Woody pillefyret
Låst
nksdk
Stoker V
Stoker V
6
Indlæg: 161
Tilmeldt: 08 apr 2018 09:57
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 6 gange

Opdateringskonsekvenser - ver. 10.0522 til 10.0525

Indlæg af nksdk »

Jeg har nu opdateret til den nye version, og så er dato-problemet løst.

Til gengæld mangler jeg driftsdata på fyrets skærm - den siger bare utilstrækkeligt datagrundlag. Ved online tilgang har jeg stadig opdaterede og aktuelle driftsgrafer.

Forbrugsdata var væk på fyrets display i går, men jeg kunne se dem online. Efter opdatering af styringen, er de nu også væk online pånær grafikken med de seneste års forbrug. På fyrets display er der stadig ingen forbrugsdata.

Online er log'en nu ikke længere ajour - seneste registrering var opdateringshændelsen.
Power-up efter opdatering, optænding mv. er ikke registreret og kan nu kun ses under 'hændelser' på fyrets display - loggen online ajourføres ikke mere.

Det var de konsekvenser ved opdatering til 10.525, som jeg indtil nu har opdaget, og så kommer naturligvis næste spørgsmål:

Nogle data findes altså online, andre findes lokalt i fyrets styring - kommer der en synkronisering eller endnu en fejlrettelse?

NK

Brugeravatar
pille bruger
Supporter
Supporter
15
Indlæg: 9834
Tilmeldt: 14 nov 2008 17:57
Mit fyr: RTB
Areal: 160
Brændsel: piller + 30 rør solfanger
Dagligt forbrug: 10 kg.
Årligt forbrug: 3400 kg.
Geografisk sted: Svendborg
Har takket: 81 gange
Blevet takket: 275 gange

Re: Opdateringskonsekvenser - ver. 10.0522 til 10.0525

Indlæg af pille bruger »

nksdk skrev: 02 jan 2021 16:31 Jeg har nu opdateret til den nye version, og så er dato-problemet løst.

Til gengæld mangler jeg driftsdata på fyrets skærm - den siger bare utilstrækkeligt datagrundlag. Ved online tilgang har jeg stadig opdaterede og aktuelle driftsgrafer.

Forbrugsdata var væk på fyrets display i går, men jeg kunne se dem online. Efter opdatering af styringen, er de nu også væk online pånær grafikken med de seneste års forbrug. På fyrets display er der stadig ingen forbrugsdata.

Online er log'en nu ikke længere ajour - seneste registrering var opdateringshændelsen.
Power-up efter opdatering, optænding mv. er ikke registreret og kan nu kun ses under 'hændelser' på fyrets display - loggen online ajourføres ikke mere.

Det var de konsekvenser ved opdatering til 10.525, som jeg indtil nu har opdaget, og så kommer naturligvis næste spørgsmål:

Nogle data findes altså online, andre findes lokalt i fyrets styring - kommer der en synkronisering eller endnu en fejlrettelse?

NK
Se svar i anden tråd icon_cheesygrin.gif
Best regards
Michael fra StokerCloud Service http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
13
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Re: Opdateringskonsekvenser - ver. 10.0522 til 10.0525

Indlæg af Lintz »

Tråden låses - To ens-lydende tråde.

Se evt. her: viewtopic.php?f=180&t=32324

Lintz/Redaktør
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Låst