Zarge skrev: ↑20 sep 2020 19:22
Mener reelt heller ikke det er lovligt sagt køre igen(hvis bilen er født med det) forresten endnu en grund til jeg nøjes med et sæt fælge...
og DET var en anden grund til jeg så på CrossClimate da jeg gjorde, for der var jo de nye 19" TPMS som jeg kunne have sparet, de er så købt.
Vi er vist tilbage til det store spørgsmål er så individuelt , at man har svært ved at finde fælles mål og køre egenskaber og ja, og det mønster man bruger bilen.
Læg særligt mærke til at du linker til Continental Winter contact ts850 (225-65-17) , de vil med alu fælg koste 8499,-
At du så tænker på priser på andre dæk, kunne jeg ikke læse ud fra den link, det var jo en fejl. Jeg er helt enig i at andre dæk er billigere , det kan jeg gøre efter hos mange online forhandlere, hvis 17" var målet. Desværre skal jeg bruge mine indkøbte original TPMS og vil ikke forsøge mig med OEM igen, som kun 1 producent kan omkode osv... Tro mig TPMS er noget rod når de skal kodes, hvis de altså kan.
Nå men jeg takker for input og holdninger, og jeg fik en god del der
Jeg må forholde mig til min egen kritiske vurdering, om den er teknisk for meget eller økonomisk begrænset..