Jeg har problemer med min e-Boks app.
Samsung Galaxy s10
Jeg får følgende meddelelse når jeg åbner app'en.
Nogle der kender en løsning?
Har afinstalleret og reinstalleret uden held.
Problem med e-Boks app
Re: Problem med e-Boks app
Prøv at slå dit wifi fra, når du åbner app. Det kunne tyde på en firewall begrænsning, eller så har du en erhvervs telefon og de har begrænset din telefon på udgående trafik? Bruger du outlook eller lign. med installeret admin certifikat så din telefon kan styres remote?
edit: Det kan også være klokken som ikke er korrekt, så når tid på telefon ikke matcher serveren, så fejler certifikat?
edit: Det kan også være klokken som ikke er korrekt, så når tid på telefon ikke matcher serveren, så fejler certifikat?
-
- Stoker VI
- 10
- Indlæg: 216
- Tilmeldt: 12 jul 2013 08:56
- Mit fyr: scotte 16kw
- Areal: 200
- Brændsel: piller
- Årligt forbrug: 12
- Geografisk sted: struer
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 46 gange
Re: Problem med e-Boks app
jeg har oplevet det samme for en 14 dage siden. Der var fejlbeskrivelsen deres kluntede måde at fortælle at jeg skulle afinstallere og så installere appen på telefonen igen.
- Ulrik
- Redaktør
- 17
- Indlæg: 11096
- Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
- Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
- Areal: 96/87 m2
- Brændsel: German Pellets
- Fremviser gerne i postnummer: 5474
- Dagligt forbrug: 11 kilo
- Årligt forbrug: Est. <6 ton
- Geografisk sted: Veflinge, Fyn
- Har takket: 120 gange
- Blevet takket: 141 gange
Re: Problem med e-Boks app
Det var pokkers. Jeg var ret sikker på at jeg havde prøvet at af- og genindstallere.
Denne gang virkede det
Men jeg havde også 2 e-Boks apps installeret
Tak for hjælpen
Denne gang virkede det
Men jeg havde også 2 e-Boks apps installeret
Tak for hjælpen
MvH Ulrik©