Jeg har været forbi og hjælpe en nabo har i området, da den lavede fejl på modtryk som nævnt i en anden tråd, og der kom røg op af silo, også nævnt i andet tråd.
Så fik vi dog renset brænder og sat den i igen, og nu har den så kørt indtil nu , ejeren er så lidt bekymret for sin kompressor som han mener kører i 30-40 minutter og han mener han selv må trykke på den røde knap og stoppe den. Trykket synes at være der nu men som om den lige skulle have lidt ekstra og der mener han den har kørt længe for at opnå korrekt tryk og selv slukke. Er der noget forkert?
Et andet spørgsmål, jeg synes IKKE jeg ser et ESBE ventil monteret men derimod en grøn hane til at åbne lukke mellem frem/retur som ses i top af billede?
Er det korrekt som alternativ? Fyret er nemlig rigtig lang tid om at opnå setpunkt (65c), så tænkte jeg det var manglende ventil men finder så det håndtag på billede i toppe mellem frem og retur? Er det korrekt, den har den funktion?. VVS'r havde bare fortalt han ikke skulle røre håndtag uden anden forklaring han mindes.
Link til hans fyr:
https://stokercloud.dk/v3/#/vesterborgvej3/main-page