Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Pawgs » 22 nov 2019 12:50
Indlæg af mati0921 » 24 nov 2019 20:59
Indlæg af pille bruger » 25 nov 2019 07:39
mati0921 skrev: ↑24 nov 2019 20:59 Der er ingen røgsuger på nu, men indstillingerne er der, så det er nemt at lave. Smeden har været der idag, og ændret lidt på indstillingerne for ompressorrens og blæser, så ser vil lige om det hjælper. han skiftede ikke modtrykssensoren. Mht. opdatering havde han heller ikke lige styr på det. du skriver at man skal gå ind i stokercloud appen. kan ikke finde den på tabletten, og kan ikke få lov til at logge ind i appstore derpå...
pille bruger skrev: ↑20 nov 2019 13:06 Sæt tablet over på dit alm. wifi netværk. Gå derefter ind i StokerCloud appen. Gå ind i menu setup og tryk på søg efter opdateringer. Efter at tabletten er opdateret, går den på fyrets wifi. Herefter kommer der igen en besked om opdatering. Tryk opdater til begge opdateringer Der er ingen stop, men der er besked om højt modtryk. Er din skorstens pibe over tagryk ? Er der mulighed for at vind kan blæse over en bygning, eller andet, og ned i skorstenen ? Sæt gerne linket til din styring ind i din signatur. Så er det nemmere at hjælpe dig
Indlæg af mati0921 » 26 nov 2019 19:55
Indlæg af pille bruger » 26 nov 2019 20:03
mati0921 skrev: ↑26 nov 2019 19:55 nu har det kørt et par dage uden at gå ud, og uden røg i magasinet, men der kommer stadig info om højt modtryk nogle få gange, men ikke i nærheden af før. Mht. opdatering er der ingen stokercloud app på tabletten, og jeg kan ikke få lov at logge ind i appstore...
Indlæg af mati0921 » 05 dec 2019 10:13
Indlæg af pendec » 29 dec 2019 10:32
Indlæg af mati0921 » 29 dec 2019 13:40
Tilbage til "RTB Pillefyr"