Flunk skrev:Hvis Falck har konstant vandværkstryk på, kan han jo ikke se hvis der er en utæthed, så det tror jeg ikke han har.
Men hvorfor så højt tryk/kogepunkt?
Hvis du ikke engang har solfangere på, kan jeg ikke se ideen i det.
Med solfangere, vil du senere få kogning ved højere tryk, men kogning skal styringen jo forhindre, så du stoler vel ikke på din styrring siden du har det høje tryk?
Er der noget jeg har overset?
Så I to ordkløvere
Naturligvis er der ikke vandværkstryk på konstant. Der er, eller var, 3,5 bar på, som var det vandværket kunne levere i tryk. Efterfølgende er aftaps/påfyldnings hanen lukket og slangen en demonteret. (man er vel nabo til formanden i vandværket)
Hvis man læste i det tidligere indlæg, det sorte er bogstaver, så stod der at trykket VAR 3,5 bar men nu er 0. Det betyder at i forbindelse med at solfangerne er taget ned har jeg været nød til at tappe vandet af anlæget
Mht at lade styringen klare et evt problem med overtempretur, så er vi helt enige, det kan den nemt, MEN bare et personligt spørgsmål: Har du Falck abb på din bil fordi du regner med at køre i stykker eller er det for en sikkerheds skyld?? Bruger du sele i bilen fordi du forventer at køre galt eller er det for en sikkerheds skyld?? har du brandforsikring fordi at du forventer at huset brænder ned eller er det bare for en sikkerheds skyld???
Som sagt jeg har valgt at køre med et temlig højt tryk bare for en sikkerheds skyld.
Ja, Peter, styringen kan levere dataene man de kommer i en stor fil, med et interval på 10 sek i en lang række, og jeg ved faktisk ikke helt hvordan jeg læser den