Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

sælges: multi 22 med 29 kw herkules

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg"
Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
Brugeravatar
admin
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 314
Tilmeldt: 09 dec 2006 11:43

sælges: multi 22 med 29 kw herkules

Indlæg af admin » 24 jan 2007 22:51

nissen skrev:Halløj i 2 - det var vidst den her slags "ævl" vi helst ville undgå i forum
Så behøver jeg jo ikke at sige det....

Brug pb funktionen i stedet. Tak!
Venlig hilsen
Admin
Teknisk administrator


Brugeravatar
Thor
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 31
Tilmeldt: 09 jan 2007 11:59

Indlæg af Thor » 24 jan 2007 23:02

Undskyld mig, men er der nogle forum der ikke er styret af privatøkonomiske interesser???? Så lad mig det vide så jeg er fri for at "flakke" mellem 3-4 stykker.

Brugeravatar
Thor
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 31
Tilmeldt: 09 jan 2007 11:59

Indlæg af Thor » 24 jan 2007 23:39

Hej

Jeg blev faktisk ikke færdig med jer 2 ( her er I åbentbart lydhør):
Pihl: Svar på mine mail, Multi Korn et kanon produkt, men vi mangler at kunne købe div. tilbehør eller svar i det mindste på mine e-mail/bestillinger.
VVS Grosisten: Har købt et større solfangeranlæg (5 fangere + 500 l beholder) men det tog over 2 mdr. før jeg fik alle stumperne, så det er endnu ikke monteret - det blev næsten jul før de sidste stumper kom - og det efter lange og vedholdende mail korrespondance. Så anlægget bliver først monteret til foråret med tilhørende kommmentarer. Og så kommer stikpillen: Beder om et link til hvordan de medsendte solfangerbeslag anvendes (er forspurgt på mail før)?

Brugeravatar
admin
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 314
Tilmeldt: 09 dec 2006 11:43

Indlæg af admin » 25 jan 2007 00:12

Da det ser ud til at flere brugere ikke kan finde ud af at denne tråd blev oprettet af Brian B. fordi han havde et pillefyr til salg, må jeg jo låse emnet.

Vi gider ikke se på personlige diskussioner, hverken det ene eller andet sted fra.


Brian B
Beklager dette. Fik du ikke solgt dit fyr, må du oprette en ny tråd.
Venlig hilsen
Admin
Teknisk administrator


Besvar